מעבר לסעודיה, לשחק תחת צ'אבי או להתאחד עם פפ? כוכב באיירן מתלבט
באיירן עצמה הייתה על סף החתמתו של ז'ואאו פלהיניה מפולהאם, שמשחק על העמדה של קימיך, אך העסקה לא יצאה לפועל. הגרמנים ינסו להאיץ את המאמצים להחתימו בקיץ, אך לאחרונה נודע כי גם מנצ'סטר סיטי מצטרפת למירוץ. אותה סיטי מעוניינת גם בקימיך, כמחליף לרודרי המצוין. לאלופת אירופה יש את הסכומים לשלם על הקשר, כשמדיה ויגיע למנצ'סטר יתאחד עם פפ גווארדיולה, שאימן אותו בעונת 15/16. אחת הבעיות הגדולות של קימיך היא עם אוהדי באיירן, שלא מרוצים מהיכולת שמציג על הדשא. מנגד, הקשר נבחר לנבחרת השנה של אתר הנתונים הידוע Sofascore, כשהוא השחקן היחיד של באיירן ברשימה. שוויו של קימיך עומד היום על 75 מיליון אירו, מה שהופך אותו לאחד הקשרים היקרים בגרמניה. השחקן, שאינו מיוצג על ידי אף סוכן, עשוי לעזוב את ארץ מולדתו לראשונה בקיץ הקרוב כשבאיירן תדרוש עליו בסביבות ה-60 מיליון אירו. בליגה העונה רשם קימיך 11 הופעות בהן כבש שער אחד ובישל עוד שלושה, כשבאיירן יצאה לפגרת החורף כשהיא עם משחק חסר וממוקמת במקום השני בטבלה, עם 4 נקודות פחות מבאייר לברקוזן. קימיך וחבריו, כולל דניאל פרץ כמובן, יחזרו מהפגרה ב-12 בינואר למשחק מול הופנהיים.🚨💰 #AlAhli sent a first official offer to #BayernMunich for Joshua #Kimmich for a possible transfer in the summer. 🗣️ The 🇸🇦 club also approached the entourage of the 🇩🇪 CM and a new round of contacts is expected in the next few weeks: evolving situation. 🐓⚽ #Transfers pic.twitter.com/Go6FaRBklL
— Rudy Galetti (@RudyGaletti) December 31, 2023
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
