נשיא ריאל מדריד יציב דדליין לאמבפה. ירוויח אצלו 200 מיליון דולר?
הכסף מדבר: ריאל מדריד מתכוונת לשים סוף לסאגת אמבפה שמסרבת להגמר, ולהציב לחלוץ הצרפתי של פריז סן ז'רמן דדליין מסודר. נשיא המועדון פלורנטינו פרס מאס בניסיונות הכושלים להחתים את השחקן, ומתכוון לשים לכך סוף, אחת ולתמיד.
פרס מנע מהכוכב לחתום על חוזה חדש במועדון הפאר הצרפתי עד הראשון בינואר 2024, כשאז יוצע לו החוזה בריאל. אם לא יחתום בתוך 15 יום, המו"מ יגמר ואמבפה לא יחתום במועדון חלומותיו, והבלאנקוס יחפשו שחקן אחר שיאייש להם את עמדת החלוץ. חוזהו של הצרפתי מסתיים ב-30 ביוני, כשלאחר מכן (אם יחתום כמובן) יעבור לספרד בפעם הראשונה.
ישים סוף לסאגה? קיליאן אמבפה (פריז סן ז'רמן טוויטר)
כזכור, ריאל, אשר מובילה את טבלת הלה ליגה, ניסתה לשים את ידיה על החלוץ הצרפתי עוד מ-2019, ובשנתיים האחרונות הסאגה התלקחה. בקיץ 2021 הציע המועדון הצעת ענק בגובה של 200 מיליון אירו, אך פ.ס.ז' סירבה והחלוץ האריך את חוזהו עד 2025.
- מעל מסי: כמה שווה הכדורגלן הטוב בעולם ביצירת מצבי הבקעה?
- לא תאמינו: כמה כסף ירוויח אמבפה ביום אחד בריאל מדריד?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בקיץ האחרון זה עלה שלב, כשנראה כי לאמבפה נמאס מהמועדון, והחל לפעול באופן אקטיבי כדי לעזוב, כולל החרמת אימונים והוצאתו מסגל הקבוצה. הרבה חדשות, חלקן כוזבות, הוצאו מסביבתו של השחקן בשל להפעיל לחץ על אלופת צרפת - מה שלא צלח. הסוגיה הסתובבה סביב הפריזאים, שלא רצו לתת לשחקן המפתח שלהם לעזוב בחינם בקיץ הבא, וסביב אמבפה, שרצה להשאר במועדון שהפך אותו לכוכב העל שהוא היום.
ריאל עמדה לצד אמבפה, ואף הציעה לו שכר עתק שמתעלה על הסטנדרט במועדון - כ-50 מיליון אירו לשנה (לעומת 72 מיליון שמרוויח הצרפתי בבירה הצרפתית).
- 3.אמבפה צריכים אותחה בפריז (ל"ת)יצחק מימרן 06/12/2023 17:37הגב לתגובה זו
- 2.עותניאל 06/12/2023 14:27הגב לתגובה זושחקן ברמה עולמית אבל להערכתי מתאימה לו קבוצה מהליגה האנגלית שם יגיע לביטוי רב יותר כפי שעה רונלדו ב מ. יונייטד בעבר
- 1.אסור להביא אותו לריאל זה יהיה אותו נזק שגרם ניימאר פריז (ל"ת)גי אר 06/12/2023 12:56הגב לתגובה זו
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
