ניק פופ
צילום: ניוקאסל טוויטר רשמי

שוער ניוקאסל נפצע - באיזה שיא החזיק העונה ומי יכול להחליפו?

שוערה של המגפייז, ניק פופ, פתח את העונה בצורה נהדרת ואף קיווה להתחרות על חולצת ההרכב עבור אנגליה ביורו 2024, אך כעת נראה כי חלומותיו נקטעו. לכמה זמן נפצע, מהו הנתון שבו החזיק השוער עד עכשיו ובכמה נקנה בעבר?  כל הפרטים
יובל כרמל | (1)

ניוקאסל בצרות? שוערה בן ה-31 של הקבוצה, ניק פופ, ניסה לשמור על היתרון של קבוצתו נגד מנצ'סטר יונייטד ביום שבת האחרון, ובעת שצלל לכדור השוער נפצע. פופ הוחלף בדקה ה-86, כשהמגפייז לבסוף ניצחו את השדים האדומים 1-0, ועלו למקום השישי.

כעת העניינים התבהרו, כשהאנגלי פרק את הכתף ויצטרך לעבור ניתוח שישבית אותו לארבעה עד חמישה חודשים, ויתכן כי סיים את העונה ואף יפספס את היורו. זוהי עונתו השנייה של פופ כשוער ראשון בקבוצה, לאחר שהגיע בקיץ 2022 מברנלי עבור 11.5 מיליון אירו ובעונה שעברה סיים עם ניוקאסל במקום הרביעי בליגה, עם 14 רשתות נקיות מתוך 37 משחקים בפרמייר ליג. העונה אגב, שמר השוער 6 פעמים על שער נקי מתוך 14 משחקים, כששווי השוק שלו מוערך ב-10 מיליון אירו.

יסתדרו בלעדיו? פופ (ניוקאסל טוויטר)

מאמן ניוקאסל, אדי האו, אמר תחילה כי הפציעה נראית "בלתי מזיקה, אך זה תמיד ככה" והוסיף כי "זו מכה עצומה אם ניק (פופ) יעדר לאורך זמן". המאמן החליף את שוערו הראשון במרטין דוברבקה הסרבי, כשגם השוער הגרמני לוריס קאריוס נמצא בסגל הקבוצה. אפשרות שעלתה היא להחתים שוער בכיר בחלון ההעברות של ינואר, כשגם החתמתו של אקס יונייטד שעזב בקיץ וכעת נמצא ללא קבוצה, דויד דה חאה, יכולה להתממש.

בנוגע ליורו, פופ הביע רצון בפומבי לקחת חלק פעיל בטורניר. הזימון האחרון שקיבל לסגל נבחרת אנגליה היה במאי, וכשנשאל אם דיבר עם מאמן הנבחרת גארת' סאות'גייט, אמר: "לא היו לי שיחות איתו, למען האמת. יש לו הרבה שחקנים לדאוג להם ועוד דברים שהוא מתעסק בהם, הוא לא יכול להתרכז בשחקנים מסוימים שהם לא חלק מסגל הנבחרת".

"בשבילי, זו מוטיבציה להשתפר. אני לא מסתכל על אף אחד אחר חוץ מעל עצמי במראה", הוסיף השוער, והמשיך כשאמר "אני חייב להפוך את זה לבלתי אפשרי עבור סאות'גייט להשאיר אותי מחוץ לסגל בעתיד. זה תלוי בי".

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    לונדון 04/12/2023 15:00
    הגב לתגובה זו
    מוכר וידוע חוזר לקשר.
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברההרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברה

מותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים

חברת הספורט השוויצרית לא נבהלת מהאטה צרכנית או סביבה כלכלית מורכבת, וממשיכה להציב רף גבוה בשוק התחרותי - גם במחיר גבוה מהמקובל

הדס ברטל |
נושאים בכתבה סניקרס

On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.

באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.

מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים

בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.

ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.

גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי

החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה,  בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.