מיירון גורג
צילום: באדיבות מועדון הכדורגל ביתר ירושלים

לאחר שהבקיע צמד בבכורה: מאיפה הגיע קינג ג'ורג' של בית"ר ירושלים?

מחזיקת הגביע בית"ר ירושלים החתימה חלוץ חדש שיחבור לפרד פריידי בחוד: מיירון ג'ורג', שמאז שנחת בבבירה הספיק לכבוש צמד בבכורה.
יובל כרמל | (3)
נושאים בכתבה ליגת העל

לפני כשבוע חתם בבירה חלוץ חדש: מיירון ג'ורג'. הקוסטה ריקני בן ה-29 הספיק מאז לספק תצוגה מרשימה כשתרם צמד לניצחונה של בית"ר ירושלים על מ.ס. אשדוד שהסתיים בתוצאה 2-1, ולקבל בתקשורת את הכינוי "קינג ג'ורג'", על שם המלך הבריטי המפורסם. 

ג'ורג', שמגיע על תקן מחליפו של יון ניקולאסקו הנהדר שנמכר להארטס ההולנדית עבור 1.2 מיליון אירו, מצטרף לחלוץ פרד פריידי בהתקפת הצהובים-שחורים. את רוב הקריירה בילה החלוץ בקבוצה בה גדל, לימון, שמשחקת בליגה הקוסטה ריקנית. מאז הספיק לשחק בליגה היוונית, הדנית, הנורווגית, ההונגרית והשוודית עד אשר מצא את מקומו בפאו מהליגה הצרפתית השנייה, שם שיחק בשתי קדנציות - בשתיהן כבש 7 שערים בשתי עונות והוסיף 5 בישולים בכל זמנו בקבוצה. בנבחרת קוסטה ריקה רשם החלוץ 14 הופעות ושער אחד, כולל באליפות צפון אמריקה שנערכה ב-2019.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    אבי 09/09/2023 12:20
    הגב לתגובה זו
    לאט לאט סך הכל משחק ראשון ימים יגידו אםזה נכון ההגנה של סיתר על הפנים צריך להעיף את גוטליב וביטון
  • 2.
    כהן 08/09/2023 13:42
    הגב לתגובה זו
    יאלללה ביתר
  • 1.
    שחור צהוב 08/09/2023 12:27
    הגב לתגובה זו
    ויאללה לא לדבר יותר מידי. תנו לדבר על המגרש
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברההרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברה

מותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים

חברת הספורט השוויצרית לא נבהלת מהאטה צרכנית או סביבה כלכלית מורכבת, וממשיכה להציב רף גבוה בשוק התחרותי - גם במחיר גבוה מהמקובל

הדס ברטל |
נושאים בכתבה סניקרס

On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.

באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.

מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים

בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.

ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.

גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי

החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה,  בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.