לאחר שהבקיע צמד בבכורה: מאיפה הגיע קינג ג'ורג' של בית"ר ירושלים?
לפני כשבוע חתם בבירה חלוץ חדש: מיירון ג'ורג'. הקוסטה ריקני בן ה-29 הספיק מאז לספק תצוגה מרשימה כשתרם צמד לניצחונה של בית"ר ירושלים על מ.ס. אשדוד שהסתיים בתוצאה 2-1, ולקבל בתקשורת את הכינוי "קינג ג'ורג'", על שם המלך הבריטי המפורסם.
ג'ורג', שמגיע על תקן מחליפו של יון ניקולאסקו הנהדר שנמכר להארטס ההולנדית עבור 1.2 מיליון אירו, מצטרף לחלוץ פרד פריידי בהתקפת הצהובים-שחורים. את רוב הקריירה בילה החלוץ בקבוצה בה גדל, לימון, שמשחקת בליגה הקוסטה ריקנית. מאז הספיק לשחק בליגה היוונית, הדנית, הנורווגית, ההונגרית והשוודית עד אשר מצא את מקומו בפאו מהליגה הצרפתית השנייה, שם שיחק בשתי קדנציות - בשתיהן כבש 7 שערים בשתי עונות והוסיף 5 בישולים בכל זמנו בקבוצה. בנבחרת קוסטה ריקה רשם החלוץ 14 הופעות ושער אחד, כולל באליפות צפון אמריקה שנערכה ב-2019.
- 3.אבי 09/09/2023 12:20הגב לתגובה זולאט לאט סך הכל משחק ראשון ימים יגידו אםזה נכון ההגנה של סיתר על הפנים צריך להעיף את גוטליב וביטון
- 2.כהן 08/09/2023 13:42הגב לתגובה זויאלללה ביתר
- 1.שחור צהוב 08/09/2023 12:27הגב לתגובה זוויאללה לא לדבר יותר מידי. תנו לדבר על המגרש
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
