שם מפתיע: הכוכב שקיבל הצעה של 100 מיליון אירו ובונוס שמן מערב הסעודית
בעבר הלא רחוק נחשב הקשר הצרפתי, פול פוגבה, לאחר הקשרים הטובים בעולם, אך הפציעות הרבות וגם בחירות לא טובות של קבוצות בקריירה, הביאו לכך שהשחקן הפך לקשר שולי ביובנטוס. ועדיין השחקן זוכה להתעניינות רבה בעיקר בקרב הקבוצות מערב הסעודית.
יגיע לערב הסעודית? פוגבה (צילום: טוויטר יובנטוס)
קבוצת אל הילאל הגישה לקשר הצעה של 100 מיליון אירו לשלוש שנים ועוד בונוסים שעל פי ההערכות עשויים להגיע ל-60 מיליון אירו, לכל התקופה. הקשר טרם החליט אם להיענות להצעה ובסביבתו אמרו: "מצד אחד מדובר בהצעה כספית מפתה, אבל מצד שני פוגבה טרם החליט אם הוא סיים את המסע האירופי שלו". עוד נכתב כי כריסטיאנו רונאלדו, שמשחק באל נאסר, מנסה לשכנע את פוגבה לחתום במזרח התיכון.
בנוסף, פוגבה חתום על חוזה באינטר עד 2026. שכרו באיטליה הוא כ-9 מיליון אירו לעונה ובמידה והשחקן יחליט לעזוב, אל הילאל תצטרך לשלם 10 מיליון אירו בכדי לשחררו מאיטליה.
- מניית יובנטוס מזנקת: משפחת אגנלי דוחה הצעת רכישה מקרן הקריפטו טתר
- דירוג: 10 המועדונים הגדולים בעולם שירדו ליגה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
העונה רשם פוגבה את אחת העונות הגרועות בקריירה עם 10 הופעות בלבד. פוגבה, 30, גדל להורים מגינאה וכאשר היה בן 16 הצטרף למחלקת הנוער של מנצ'סטר יונייטד. ב-2012 הצטרף לקדנציה ראשונה ביובנטוס שנמשכה 4 שנים. במהלך התקופה שותף הקשר ב-124 משחקים וכבש 28 שערים. בשנת 2013 זכה בנעל הזהב המוענק לשחקן המצטיין עד גיל 21. שנתיים מאוחר יותר זכה לשחקן המצטיין של אופ"א.
באוגוסט 2016 נמכר הקשר מיובנטוס ליונייטד תמורת סכום שיא של 105 מיליון דולר, שהיה סכום ההעברה הגבוה אי פעם ששולם באותה עת. לאחר שש שנים בשדים האדומים שוחרר הקשר וחזר ליובנטוס, שם חתם לארבע שנים. הקשר גם שותף ב-91 משחקים בנבחרת צרפת וכבש 11 שערים.
פוגבה זכה עם הנבחרת באליפות העולם ב-2018 ו,ליגת האומות ב-2020/21. באיטליה זכה ב-4 אליפויות ו-3 תארים A9ל סופר קאפ. ביונייטד זכה בליגה האירופית, גביע הליגה ומגן הקהילה.
- בגיל 41 ועם ברך מטיטניום: לינדסי וון חזרה לנצח
- מותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- מניית יובנטוס מזנקת: משפחת אגנלי דוחה הצעת רכישה מקרן...
שכרו של הקשר בעונה האחרונה היה נמוך משמעותית משכרו ביונייטד שעמדה על 15 מיליון פאונד. כאמור בסעודיה מתכוונים לשכנע אותו דרך השכר להחתים את השחקן.
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
