ניימאר ומסי בבלומפילד
צילום: באדיבות ערוץ הספורט

מצאה תחליף למסי? אל הילאל הגישה הצעת עתק לניימאר

הכוכב הברזילאי קיבל הצעה עם שכר דומה לכריסטיאנו רונאלדו - 200 מיליון אירו לעונה ו-45 מיליון אירו מענק חתימה
 
מיכאל וייסרמן | (3)

הכדורגל העולמי עצר את נשמתו בשבוע שעבר כאשר הכוכב הארגנטינאי, ליאו מסי, הודיע כי החליט לחתום באינטר מיאמי מארה"ב. מסי חתם לארבע שנים בשכר של 57 מיליון דולר לעונה בחוזה לארבע שנים ולמעשה סירב להצעה של ברצלונה וגם להצעה המפתה של קבוצת אל הילאל מערב הסעודית.

יחליף את מסי? ניימאר (צילום: טוויטר פריז סן ז'רמן)

הקבוצה הסעודית הציעה למסי את ההצעה הגבוה ביותר בכדורגל העולמי מאז ומעולם - 1.2 מיליארד אירו בחוזה לשנתיים. מסי סירב בעיקר בשל בקשת אשתו ובחר להמשיך את עתידו בארה"ב.

בינתיים, באל הילאל החליטו לא לוותר ועדיין מעוניינים להנחית כוכב ענק. כעת החליטו לפנות לכוכב הברזילאי של פריז סן ז'רמן, ניימאר. האחרון הגיע לפריז מברצלונה ב-2017 בסכום עתק של 222 מיליון אירו והפך לשחקן משמעותי בקבוצה הצרפתית ואף חתם עד 2025. למרות החתימה נראה כי ניימאר רוצה לעזוב את עיר האורות, גם בשל עזיבתו של מסי לארה"ב. באל הילאל ינסו לנצל את זה כדי להחתים אותו בקבוצתם.

נציגי הקבוצה כבר נחתו בפריז והחלו בשיחות מול הברזילאי ונציגיו. באל הילאל ציינו: "אנחנו רוצים להפוך את הקבוצה שלנו לקבוצה הכי טובה במדינה וכדי שזה יקרה אנחנו צריכים את השחקנים הטובים ביותר אצלנו".

במועדון לא מתכוונים לחסוך וכבר הציעו לשחקן חוזה לשנתיים עם שכר של 200 מיליון אירו לעונה. מדובר בחוזה דומה לזה שחתם הפורטוגלי, כריסטיאנו רונאלדו, במהלך חודש בנובמבר באל נאסר. כידוע, רונאלדו לא צלח את העונה האחרונה ואף דוברעל כך שיעזוב את ערב הסעודית. שכרו הגבוה עשוי להשאירו עד תום החוזה.

מעבר לשכר שנתי גבוה, ניימאר קיבל גם הצעה של 45 מיליון אירו כמענק חתימה. ניימאר, 31, גדל בסנטוס וב-2013 עבר לברצלונה. ארבע שנים מאוחר יותר חתם בפריז סן ז'רמן.

קיראו עוד ב"ביזספורט"

=D7יימאר השיג מספר תארים בברזיל ואז בברצלונה. הוא זכה ב-2 אליפויות ספרד, 3 גביעים, בליגת אלופות, בסופר קאפ הספרדי ובאליפות העולם למועדונים. בצרפת זכה ב-5 אליפויות, 3 גביעי צרפת ו-4 פעמים בסופר קאפ הצרפתי.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    נועם 13/06/2023 14:32
    הגב לתגובה זו
    מסי לא דחה את בארסה בארסה עכבה אותו ורצתה לחכות לרגע האחרון כדי שאולי יוכלו לתת לו הצעה מסי לא רצה לחכות לרגע שהוא כבר לא יוכל להחליט
  • 2.
    שששש 13/06/2023 13:38
    הגב לתגובה זו
    מסי לא הלך מסיבה אחת אנטונחה והילדים לא היו מסתדרים שם זה לא היה החלטה של מסי אנשים צריכים להבין הכסף לא בעדיפות ראשונה אצלו שזה מדהים ניימאר זה שחקן בילויים מתאים לו הדבר הזה שנקרא כסף זה בול עליו אין לו צרות של אישה וילדים
  • 1.
    אפס (ל"ת)
    שחקן ליגה ד' 13/06/2023 08:43
    הגב לתגובה זו
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברההרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברה

מותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים

חברת הספורט השוויצרית לא נבהלת מהאטה צרכנית או סביבה כלכלית מורכבת, וממשיכה להציב רף גבוה בשוק התחרותי - גם במחיר גבוה מהמקובל

הדס ברטל |
נושאים בכתבה סניקרס

On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.

באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.

מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים

בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.

ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.

גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי

החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה,  בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.