המחליף של קיין? לאוטרו מרטינס מועמד לטוטנהאם
בקבוצה האנגלית הבינו כי אין מנוס מהעזיבה של החלוץ הבכיר ומעוניינים לרכוש את חלוץ אינטר. המחיר: 80 מיליון אירו
ימים לא פשוטים עוברים על טוטנהאם. היא נמצאת בעונה לא טובה ומדורגת רק במקום השביעי עם תשע נקודות פחות מהמקום הרביעי שמוביל בסיום העונה לליגת האלופות. ארבעה מחזורים נותרו לסיום העונה.
יגיע לאנגליה? מרטינס (צילום: טוויטר אינטר רשמי)
במועדון מבינים כי צפוי להם קיץ לא פשוט לאור עזיבתו הצפויה של הארי קיין. האחרון אומנם מחזיק בחוזה לעונה נוספת אך כלל לא רוצה להמשיך וכל המועדונים הגדולים בעולם כבר הבהירו כי יהיו מוכנים להשקיע כ-100 מיליון ליש"ט כדי לרכוש אותו. בין היתר מדובר במנצ'סטר יונייטד, באיירן מינכן, ריאל מדריד ופריז סן ז'רמן שנראית כאופציה הטובה ביותר.
"התרנגולים" כבר מתחילים לחפש תחלופות לעזיבתו של החלוץ הטוב בהיסטוריה של המועדון והמועמד המוביל הוא לאוטרו מרטינס מאינטר. מרטינס, 25, מחזיק בחוזה לשלוש עונות נוספות אך נראה כי עשוי להפוך לחלוץ הבכיר של טוטנהאם. אינטר נמצאת בימים אלה בעיצומה של ליגת האלופות כאשר ברביעי הבא תשחק בחצי הגמר מול מילאן והעפלה לגמר עשויה להיות משמעותית עבור החלוץ. בסביבתו מרטינס אישרו: "אם אינטר תגיע לגמר ליגת האלופות אז יכול להיות שמרטינס ירצה להישאר ולנסות ולעשות עוד צעד קדימה בעונה הבאה. הדחה בחצי הגמר עשויה להיות דרמטית ולהביא אותו למועדון אחר". לא מעט משחקים העונה התחיל מרטינס על הספסל.
- חובות של 800 מיליון אירו והפסדי ענק: האם אינטר בדרך לפשיטת רגל?
- אינטר מזנקת ב-24% אחרי שהודיעה שתגייס 38 מיליון שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מעבר לכך, יהיו גם השלכות כספיות למהלך. אינטר תדרוש 80 מיליון אירו עבורו ונראה כי טוטנהאם תסכים למהלך במידה וקיין יימכר. מכשול אחר עשוי להיות שכרו של השחקן שעומד כרגע על 26 מיליון אירו לעונה ואם יצטרך לעבור לאנגליה אז ירצה לשדרג את שכרו. מרטינס התחיל את הקריירה בראסינג קלוב מארגנטינה. הוא נמכר לאינטר ב-2018 תמורת 25 מיליון אירו אבל מחירו עולה מדי עונה.
בארגנטינה שותף החלוץ ב-48 משחקים וכבש 22 שערים ואילו באינטר שותף ב-142 משחקים וכבש 61 שערים.
החלוץ גם נחשב לשחקן משמעותי של נבחרת ארגנטינה שם שיחק 38 משחקים וכבש 20 שערים. בנוסף, זכה עם נבחרת ארגנטינה גם בקופה אמריקה וגם באליפות העולם ועם אינטר זכה באליפות איטליה, הגביע האיטלקי והסופר קאפ האיטלקי.
- 1.יפסיד למילאן 06/05/2023 08:01הגב לתגובה זושיילך לאנגליה החלש הזה
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
