חברת הסטרטאפ טרוליון גייסה 15 מיליון דולר נוספים
חברת הסטארטאפ טרוליון (Trullion), המפתחת פלטפורמה חשבונאית מבוססת בינה מלאכותית לניהול תהליכים פיננסיים, הרחיבה את סבב גיוס A ב-15 מיליון דולר.
סבב הגיוס נערך בהובלת Stepstone Group, ובהשתתפות המשקיעים הקיימים Aleph, Third Point ventures ו-Greycroft. הרחבה זו נוספת ל-15 מיליון דולר שגויסו בסבב הקודם בסוף 2021 ומביאה את סך ההשקעה בחברה מאז הקמתה ל-34 מיליון דולר. בסבבי הגיוס הקודמים השתתפו מנהלי כספים מהחברות SAP, Ernst & Young, AirBnB ו-Dropbox.
טרוליון פועלת בתחום החשבונאות שנאמד ב-400 מיליארד דולר בשנה ומתנהל ברובו בשיטות שמרניות עם שימוש בטכנולוגיות מיושנות. המערכת של טרוליון מאפשרת הזנה מהירה של מסמכי PDF, אקסל וטקסט וכן מסמכים בכתב יד, קריאה שלהם באמצעות מערכות מבוססת NLP (ניתוח שפה טבעית) והפקת דוחות חשבונאיים, תובנות וזיהוי פערי מידע בכדי למנוע טעויות ולהגביר את השקיפות.
התוכנה סורקת חוזים של חברות, ויודעת לחלץ ולתרגם את הנתונים החשבונאים הרלוונטיים ובשילוב עם מנגנונים מבוססי AI, להופכם למידע בעל ערך עבור הלקוחות. החברה פונה למנהלי כספים ולפירמות רואי חשבון, ומאפשרת התייעלות משמעותית בעבודתם תוך חסכון של שעות ארוכות בקריאה ובארגון דו"חות כספיים רבים ומורכבים.
החברה הוקמה בסוף שנת 2019 על ידי אייזיק הלר, מנכ"ל החברה, ואמיר בולדו, CTO. טרוליון מעסיקה כיום כ-60 עובדים, מתוכם 50 מועסקים במרכז הפיתוח בישראל והשאר במשרדי בניו יורק.
יואב שפרינגר וגלעד עזרא, מייסדים Apptor.ai צילום פרטיאין לנו מתחרים- הדרך להתחרות זה אם הלקוחות יתחילו לפתח את המוצר בעצמם
שיחה עם יואב שפרינגר- המנכ"ל ושותף מייסד של Apptor.ai
ספר בקצרה על עצמך:
אני במקור מבית חנן בצפון. בצבא שירתי ב-8200, שם גם פגשתי את השותף שלי, גלעד עזרא, ובזמן השירות, עבדנו על פיתוח מודלים של פרדיקציה לצבא כדי לזהות התנהגויות, אבל הרעיון זה להתעסק ב-predictable AI. אחרי הצבא הייתי בפלייטיקה בעולמות ה-AI retention. את הסטארטאפ הקמנו במהלך המלחמה, והתחלנו לרוץ איתו ממש תוך כדי המילואים.
ספר על החברה ומניין בא הרעיון?
אלו דברים דומים שעשינו בצבא. חיפשנו איפה אפשר למקסם את מה שעשינו בצבא ולהשליך על שוק, שהוא ממש בלו אושן עבורנו ואין חברה שעושה משהו דומה. תעשיית ה- direct sales, שהיא מאוד אמריקאית ואנחנו בנינו כמה מודלים של פרדיקציה שעוזרים לחברות direct sales לייצר תקשורת טובה יותר עם הלקוחות שלהן. המודלים מזהים טוב יותר מה הלקוח רוצה לקנות, מה המוצר שכדאי להציע לו ומתי יספיק לקנות, כאשר המטרה היא לטרגט בצורה טובה יותר את הלקוחות דרך המודלים שאנחנו מריצים. זה דומה לאי קומרס אבל יש הבדלים כי דרך המכירה בחברות direct sales היא שונה מעט, ואותן חברות רואות את עצמן כתעשייה נפרדת. למשל הרבהלייף היא לקוחה שלנו, ואם ספורה מבחינים שאני עובד איתם, הם יחשבו "מעולה, חברה דומה לנו." לעומת זאת, אם הרבהלייף היו רואים שאני עובד עם ספורה הם היו חושבים שזה אי קומרס. בשנה אחת הגענו ללקוחות וחברות כמו הרבהלייף, שופ דוט קום, It works! Global ו-Immunotec.
אופן המכירה ב-direct sales זה דרך מפיצים שהם המשווקים את המוצרים של החברה. עד שאנחנו הופענו, כל החברות הללו היו בונות על המפיצים לעשות את עבודת השיווק והמכירות והכל היה קורה דרכם בלי ערוצים נוספים. המפיצים מביאים לקוחות והם מדברים עם לקוחות וכדומה. מה שקורה בפועל זה שמאחר וכיום יש עוד הרבה אלטרנטיבות לעשות הכנסה מ-gig economy ובגלל התחרות הרבה בשוק, אז המודל לפיו הם בונים רק על המפיצים כבר לא עובד. מה שאנחנו מביאים לשולחן זה שאנחנו מייצרים מודלים של פרדיקציה שעושים את הכל באופן אוטומטי, את ה-retention, ההמלצות על מוצרים כאשר אנחנו יודעים לזהות מה כל לקוח יקנה ומתי והחברות כבר לא צריכות לבנות על המפיצים אלא אנחנו עושים את זה בשבילם, הכל כבר הופך לאוטומטי.
מתי הוקמה וכמה עובדים?
קמנו ביולי 2024, אנחנו 10 עובדים, הרוב בישראל ואחת ביוטה.
- חברת הסייבר Echo גייסה 50 מיליון דולר תוך 10 חודשים מאז הקמתה
- Dux נחשפת עם סבב סיד של 9 מיליון דולר
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מי המשקיעים?
זוהר גילון, יובל בר-גיל, ניר גרינברג, רן שריג, אפי כהן ועוד
.jpg)