הקונצרט במספרים: כמה שווים כוכבי ליברפול לעומת מנצ'סטר יונייטד?
הניצחון הגדול של ליברפול על מנצ'סטר יונייטד, 0:7, נכנס לדפי ההיסטוריה כניצחון הגדול ביותר ביריבות בין שני המועדונים - זאת שכבר קיימת למעלה מ-100 שנה.
היריבות באה לידי ביטוי גם בחלון ההעברות, ככשתי הקבוצות מתחרות גם על הצד הפיננסי. כשמשווים בין שתי הקבוצות, מבינים שהנכסים של יונייטד, שנחשבת השנה לקבוצה מצליחה יותר (לפחות עד המשחק אתמול) לא בהכרח שווים יותר.
פעם ב-100 שנה: המספרים המדהימים מאחורי השביעייה של ליברפול אמש
על פי האתר Transfermarkt - שווים של שלושת הכוכבים הגדולים של ליברפול מגיע ל-225 מיליון יורו - מוחמד סלאח ׁ80 מיליון אירו, החלוץ שנרכש מפורטו לואיס דיאז (75 מיליון), והשלישי הוא דרווין נונייס (70 מיליון, יחד עם המגן אלכסנדר ארנולד) שהגיע מבנפיקה. שוויים של כל שחקני ליברפול מגיע לכדי 931 מיליון יורו. קודי גאקפו ההולנדי שכבש אתמול צמד שווה 60 מיליון אירו.
- מארסיי, אטאלנטה, רומא ולברקוזן בחצי גמר הליגה האירופית - מי תזכה?
- מעל ל-15 מיליון אירו: אלה הסכומים שדורשת לברקוזן עבור אלונסו
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ביונייטד מככבים אנתוני שהגיע במהלך חודש אוגוסט מאייאקס (75 מיליון אירו), ברונו פרננדש שהגיע בעבר מספורטינג ליסבון ששווה גם הוא 75 מיליון וגאדון סנצ'ו שמוערך בכ-60 מיליון אירו והגיע לקבוצה מבורוסיה דורטמונד (מרקוס ראשפורד שווה 55 מיליון יורו). שווי הקבוצה כולה מגיע ל-759.2 מיליון דולר.
- 5.דמיקולו פיזדמטה 06/03/2023 10:24הגב לתגובה זובשני משחקים. מתחילה להתפתח פה מסורת אין מה לומר. עונג.
- 4.מרסלו 06/03/2023 09:53הגב לתגובה זותהיה נקמה מתוקה
- אוהד ליברפול 07/03/2023 19:11הגב לתגובה זואנחנו מחכים למשחק הבא..... עם ביטחון שננצח ????
- תפרקו אותנו 1:2 משער באופסייד (ל"ת)הכי מתוקה, כמו סיטי 06/03/2023 10:42הגב לתגובה זו
- 3.אין ולא יהיה כמו יונייטד (ל"ת)אוהד שרוף 06/03/2023 08:56הגב לתגובה זו
- 2.צור ט. 06/03/2023 07:42הגב לתגובה זומשמיים...
- 1.מור 06/03/2023 07:41הגב לתגובה זושחקן ענק רק על זה שווה להוציא גז למצרים חח
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
