כמה תרוויח חיפה מהדרבי? נתוני המחזור הקרוב בליגת העל
המחזור ה-25 בליגת העל בכדורגל ישוחק בסוף השבוע הקרוב, כאשר מאבקי האליפות והירידה מתקרבים לקו הסיום. חלק מהקבוצות צריכות את הקהל איתן ברגעי ההכרעה, כשגם לפן הכלכלי יש משמעות רחבה - בעיקר בפלייאוף העליון שייפתח בקרוב ויפגיש את הקבוצות הגדולות.
המשחק המרכזי של המחזור יהיה הדרבי החיפני שייערך ביום ראשון. מכבי חיפה מכרה את כל הכרטיסים לקראת המשחק והצפי הוא שאצטדיון סמי עופר יהיה מלא. האוהדים הירוקים ירצו לראות את עומר אצילי וצ'ארון שרי חוזרים לנצח, הקהל האדום ירצה "להפריע" לירוקים במאבק האליפות. למכבי חיפה המארחת יש 21 אלף מנויים. לכן היא תמכור כ-9,000 כרטיסים, כולל הקבוצה האורחת. היא תכניס מהמכירה כ-700 אלף שקל. במכבי חיפה ההכנסה האמיתית היא מרוכשי מנויים. היא מכניסה בתחילת השנה סכום חד פעמי ואז ממשיכה לצבור הכנסות ממכירה שוטפת.
אגב, מכבי חיפה מוכרת כרטיסים בעיקר לחברי ה"גרין פלוס" שלה. זהו מנוי שנתי, שעולה 150 שקל, שמאפשר לך קדימות ברכישת כרטיסים. מי שאינו מנוי ואינו חבר, לא יכול לרכוש כרטיס שהאיצטדיון מלא בשל הביקוש הרב.
ביום ראשון אז ביתר ירושלים תארח באצטדיון טדי את הפועל תל אביב. הצהובים שחורים נאבקים על מקום בפלייאוף העליון והפועל תל אביב תרצה להבטיח את ההישארות בליגה. ההערכה היא שמעל 3000 אוהדים אדומים ילוו את הקבוצה. הקבוצה הירושלמית צפויה להכניס מעל 860 אלף שקלים ממכירת כרטיסים.
- היכן ייערכו משחקי הכדורגל בסופ"ש ומה יקרה אם הקבוצות ייפגעו כלכלית
- כמה כסף מפסידה קבוצת כדורגל כשהליגה נדחית בגלל מלחמה?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
משחק מרתק נוסף יהיה בבלומפילד, שם מכבי תל אביב תארח את הפועל ירושלים. והצהובים אמורים להכניס כ-1.5 מיליון שקלים.
המשחק עם כמות הקהל הקטנה ביותר יהיה דווקא קרב התחתית המסקרן בין מכבי ריינה לסקציה נס ציונה. בממוצע, למשחקי המארחת מגיעים כ-850 אוהדים ואילו למשחקי החוץ של סקציה נס ציונה מגיעים כ-70 אוהדים. בסיבוב הראשון במשחק בין השתיים הגיעו 663 אוהדי נס ציונה ו-144 אוהדי מכבי ריינה. ריינה צפויה להכניס כ-55 אלף שקל בלבד.
במנהלת הליגה סיפרו כי יש מגמת עלייה בקרב כמות האוהדים העונה, זאת בשל עונתיות - מזג האוויר משתפר וכמות האוהדים עולה. יחד עם זאת, העובדה שמאבק האליפות והירידה נשאר פתוח הוא הגורם העיקרי לעליה בכמות הקהל.
משחקי המחזור ה-25:
קריית שמונה-מכבי נתניה (שבת, 15:00).
הפועל חדרה-הפועל באר שבע (שבת, 17:30).
מ.ס אשדוד-בני סכנין (שבת, 18:30).
מכבי בני ריינה-נס ציונה (שבת, 18:30).
מכבי תל אביב-הפועל ירושלים (שבת, 19:30).
בית''ר ירושלים - הפועל תל אביב (ראשון, 20:15).
- 1.הענק הירוק-מכבי×! 03/03/2023 08:57הגב לתגובה זותמשיך אתה והקבוצה שלך לסבול. מכבי , המועדון הגדול והאהוד בישראל "סולד אאוט" עד סוף 2024..חתיכת פתטי
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
