גל הפיטורים: סינמדיה מפטרת כ-200 עובדים מכם כ-50 בישראל
החברת סינמדיה (SynaMedia), בעבר NDS, המפתחת טכנולוגיות בתחום הסטרימינג, הווידאו והטלוויזיה, הודיעה על גל פיטורים של כ-200 עובדים המהווים כ-12% מכוח האדם בחברה.
ממרכז הפיתוח של החברה בירושלים שבה כ-400 עובדים, צפויים להיות מפוטרים כ-50 יפוטרו. סבב הפיטורים מצטרף לסבב פיטורים קודם שהחברה ערכה ב-2022.
החברה נרכשה בשנת 2012 ע"י ענקית טכנולוגיית המידע סיסקו תמורת 5 מיליארד דולר. בנוסף, קרן פרמירה רכשה ב-2018 את פעילות הווידאו של סיסקו, שכוללת את NDS וקבוצות נוספות - והפכה אותה לסינמדיה.
מהחברה נמסר: "בחודשיים האחרונים סינמדיה נמצאת בתהליך של ארגון מחדש סביב אסטרטגיות מוצריות ודרישות שוק הווידאו שבו היא פועלת. התהליך מושפע גם מתנודות הכלכלה בעולם. כחלק מהתהליך, צמצמנו את כוח העבודה העולמי בשיעור של כ-12%. סינמדיה ישראל ממשיכה להיות מרכז לפיתוח חדשנות וסקיוריטי מרכזי, בהובלת אביגיל גוטמן, ראש סינמדיה ישראל וסגנית נשיא למודיעין וסקיוריטי, וד"ר צבי גרסטל, סגן נשיא בכיר גלובאלי של סינמדיה למחקר ופיתוח".
- 1.גק 26/02/2023 19:47הגב לתגובה זוחבל להם היו כותבים בגלל הרפורמה לפחות היו זוכים לליטוף
יואב שפרינגר וגלעד עזרא, מייסדים Apptor.ai צילום פרטיאין לנו מתחרים- הדרך להתחרות זה אם הלקוחות יתחילו לפתח את המוצר בעצמם
שיחה עם יואב שפרינגר- המנכ"ל ושותף מייסד של Apptor.ai
ספר בקצרה על עצמך:
אני במקור מבית חנן בצפון. בצבא שירתי ב-8200, שם גם פגשתי את השותף שלי, גלעד עזרא, ובזמן השירות, עבדנו על פיתוח מודלים של פרדיקציה לצבא כדי לזהות התנהגויות, אבל הרעיון זה להתעסק ב-predictable AI. אחרי הצבא הייתי בפלייטיקה בעולמות ה-AI retention. את הסטארטאפ הקמנו במהלך המלחמה, והתחלנו לרוץ איתו ממש תוך כדי המילואים.
ספר על החברה ומניין בא הרעיון?
אלו דברים דומים שעשינו בצבא. חיפשנו איפה אפשר למקסם את מה שעשינו בצבא ולהשליך על שוק, שהוא ממש בלו אושן עבורנו ואין חברה שעושה משהו דומה. תעשיית ה- direct sales, שהיא מאוד אמריקאית ואנחנו בנינו כמה מודלים של פרדיקציה שעוזרים לחברות direct sales לייצר תקשורת טובה יותר עם הלקוחות שלהן. המודלים מזהים טוב יותר מה הלקוח רוצה לקנות, מה המוצר שכדאי להציע לו ומתי יספיק לקנות, כאשר המטרה היא לטרגט בצורה טובה יותר את הלקוחות דרך המודלים שאנחנו מריצים. זה דומה לאי קומרס אבל יש הבדלים כי דרך המכירה בחברות direct sales היא שונה מעט, ואותן חברות רואות את עצמן כתעשייה נפרדת. למשל הרבהלייף היא לקוחה שלנו, ואם ספורה מבחינים שאני עובד איתם, הם יחשבו "מעולה, חברה דומה לנו." לעומת זאת, אם הרבהלייף היו רואים שאני עובד עם ספורה הם היו חושבים שזה אי קומרס. בשנה אחת הגענו ללקוחות וחברות כמו הרבהלייף, שופ דוט קום, It works! Global ו-Immunotec.
אופן המכירה ב-direct sales זה דרך מפיצים שהם המשווקים את המוצרים של החברה. עד שאנחנו הופענו, כל החברות הללו היו בונות על המפיצים לעשות את עבודת השיווק והמכירות והכל היה קורה דרכם בלי ערוצים נוספים. המפיצים מביאים לקוחות והם מדברים עם לקוחות וכדומה. מה שקורה בפועל זה שמאחר וכיום יש עוד הרבה אלטרנטיבות לעשות הכנסה מ-gig economy ובגלל התחרות הרבה בשוק, אז המודל לפיו הם בונים רק על המפיצים כבר לא עובד. מה שאנחנו מביאים לשולחן זה שאנחנו מייצרים מודלים של פרדיקציה שעושים את הכל באופן אוטומטי, את ה-retention, ההמלצות על מוצרים כאשר אנחנו יודעים לזהות מה כל לקוח יקנה ומתי והחברות כבר לא צריכות לבנות על המפיצים אלא אנחנו עושים את זה בשבילם, הכל כבר הופך לאוטומטי.
מתי הוקמה וכמה עובדים?
קמנו ביולי 2024, אנחנו 10 עובדים, הרוב בישראל ואחת ביוטה.
- חברת הסייבר Echo גייסה 50 מיליון דולר תוך 10 חודשים מאז הקמתה
- Dux נחשפת עם סבב סיד של 9 מיליון דולר
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מי המשקיעים?
זוהר גילון, יובל בר-גיל, ניר גרינברג, רן שריג, אפי כהן ועוד
