יובל סמו
צילום: ליאור נורדמן

יובל סמו בקמפיין לאמישראגז

עלות הקמפיין - 3 מיליון שקל; סמו מגלם דמות קומית שגרה באמבטיה, לאחר שהתקינה מחמם מים של אמישראגז

קמפיין חדש לאמישראגז. החברה בחרה ביובל סמו כפרזנטור בקמפיין הומוריסטי בו מגלם סמו דמות קומית חדשה ועובר לגור באמבטיה למשך תקופת החורף, לאחר שהתקין את מחמם המים המהיר בגז של אמישראגז ומאז הוא חוגג בפסטיבל אחד גדול - כי לא נגמרים לו המים החמים.

הקמפיין בהשקעה של כ-3 מיליון שקלים יעלה באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי בטלוויזיה ובדיגיטל. 

 

בסרטון הראשון של הקמפיין, סמו מגלם דמות של צרכן שרכש את מחמם המים הביתי של אמישראגז ומאז הוא נהנה ממים חמים 24/7, עבר לגור באמבטיה, לא מוכן לצאת ממנה לאורך כל תקופת החורף וחוגג בפסטיבל אחד גדול. הוא מבשל, אוכל, עושה ספורט ומארח באמבטיה - עבר לנהל את כל חייו באמבטיה עם מים חמים ומפנקים.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    אני 19/12/2022 14:09
    הגב לתגובה זו
    קמפיין קוראים לזה.