SecuriThings
צילום: דוד גארב

חברת SecuriThings גייסה 21 מיליון דולר כדי לניהול מכשירי אבטחה

סבב הגיוס החדש יאפשר לחברה להשקיע בהאצת התוכניות העסקיות בשוק בצפון אמריקה, ובהרחבת השותפים הטכנולוגיים והעסקיים באקוסיסטם
דור עצמון |

חברת SecuriThings , המפתחת פלטפורמה לניהול מכשירי אבטחה פיזיים בארגונים בעזרת אוטומציה, גייסה 21 מיליון דולר. הסבב הובל על ידי קרן (U.S. Venture Partners) USVP בהשתתפות Swisscom Ventures, לסבב הצטרפו גם המשקיעים הקיימים Aleph, Firstime VC ו-Cresson Management. הסבב הנוכחי מביא את סך ההשקעות בחברה ל-39 מיליון דולר.

החברה שואפת להגדיר מחדש את הדרך שבה ארגונים מנהלים ומגנים על מכשירי אבטחה פיזית (לדוגמה מצלמות אבטחה), ומסייעת לצוותי אופרציה להבטיח תפקוד תקין ומאובטח של המכשירים תוך הפחתת עלויות. החברה יתחה את פלטפורמת ה-IoTOps שמספקת יכולות ניטור בזמן אמת, להגנה ותחזוקה שוטפת למכשירי IoT ובכך היא מאפשרת שואפת לשפר את זמינות המערכות, כדי לעמוד בסטנדרטים רגולטוריים וארגוניים ולספק הגנת סייבר למכשירים.

ניהול מכשירי האבטחה באמצעות כלי אוטומציה, אנליטיקה והתראות, מאפשרת לצוותים להתמקד במשימות אסטרטגיות יותר, על ידי הפחתת כמות העבודה הידנית הנדרשת והצורך בביקורים פיזיים באתרים מבוזרים, וכן לשפר את היעילות התפעולית בתהליכים הארגוניים.

החברה הוקמה ב-2016 על ידי רועי דגן (מנכ"ל) ורענן ליג'י (סמנכ"ל טכנולוגיה) ומעסיקה כ-70 עובדים כאשר 55 מהם בישראל והשאר בארה"ב וקנדה. סבב הגיוס החדש יאפשר לחברה להשקיע בהאצת התוכניות העסקיות בשוק בצפון אמריקה ובשאר העולם, ובהרחבת השותפים הטכנולוגיים והעסקיים באקוסיסטם. החברה גם תאיץ את תוכניות המחקר והפיתוח של הפלטפורמה ותמיכה בסוגי מכשירים נוספים.

רועי דגן, מנכ"ל SecuriThings: "למרבית הארגונים מאות עד אלפים רבים של מכשירי אבטחה פיזית שנועדו להגן על אנשים, רכוש וקניין רוחני, וכן לעמוד בדרישות חקיקה ורגולציה. ההיקף והמורכבות של ניהול כל המכשירים הללו הוא משימה מאתגרת באופן יוצא דופן. מה שהופך את פלטפורמת ה-IoTOps שלנו לכלי שמשנה את כללי המשחק, זו העובדה שהיא מאפשרת לצוותי אופרציה ואבטחה פיזית, בתעשיות שונות וארגונים מגדלים שונים, לרבות חברות Fortune 100, להעמיד סטנדרטים של IT לכל המכשירים האלו. המערכת מביאה את הצוותים לחזית הארגון כמובילים טכנולוגיים בכל הקשור לניהול ותפעול של מערכי מכשירים".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
ChatGPT  (גרוק)ChatGPT (גרוק)

איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?

תנו לצ'אט להכיר אתכם - למה זה חשוב ואיך עושים את זה?

עמית בר |
נושאים בכתבה ChatGPT


רוב המשתמשים ב-ChatGPT מתמודדים עם אותה בעיה: התשובות שהם מקבלים כלליות מדי, חסרות הקשר אישי ומחייבות הסברים חוזרים בכל שיחה. הם מוצאים את עצמם מתחילים כל דיאלוג מההתחלה, מסבירים שוב ושוב את התחום המקצועי שלהם, את קהל היעד ואת הסגנון המועדף עליהם. התוצאה היא בזבוז זמן יקר וחוויית שימוש מתסכלת.

הפתרון קיים כבר בתוך המערכת, אך רוב המשתמשים פשוט לא מודעים אליו. מדובר בפונקציית ההתאמה האישית (Custom Instructions או Personalization) שמאפשרת להגדיר פעם אחת את הפרופיל המקצועי והאישי שלכם, כך שכל שיחה עתידית תתבסס על המידע הזה.

המדריך המלא להגדרת הפרופיל האישי

הגישה לתפריט ההגדרות פשוטה: בגרסת הדפדפן תמצאו אותו תחת שם המשתמש בצד שמאל, ובאפליקציה דרך כפתור התפריט. בחרו באפשרות Personalization והפעילו את האפשרות Enable customization.

המערכת מציגה שני שדות מרכזיים. בשדה הראשון, "What would you like ChatGPT to know about you", תארו את הרקע המקצועי שלכם. כתבו באיזה תחום אתם עובדים, מהו התפקיד המדויק שלכם, מי קהל היעד שלכם, אילו כלים דיגיטליים אתם משתמשים בהם ומהן המטרות העסקיות שלכם. למשל: "אני מנהלת מוצר בחברת פינטק ישראלית, עובדת מול לקוחות עסקיים בינוניים, משתמשת ב-Jira ו-Figma, ומתמקדת בפיתוח פתרונות תשלומים דיגיטליים".

בשדה השני, "How would you like ChatGPT to respond", הגדירו את סגנון התשובות הרצוי. ציינו את אורך התשובה המועדף, הפורמט (פסקאות רצופות או נקודות), רמת הפירוט הטכני, השפה והטון. דוגמה: "תשובות ממוקדות של 200-300 מילים, בעברית מקצועית אך נגישה, עם דגש על יישום מעשי ודוגמאות קונקרטיות מעולם הפינטק".

ChatGPT  (גרוק)ChatGPT (גרוק)

איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?

תנו לצ'אט להכיר אתכם - למה זה חשוב ואיך עושים את זה?

עמית בר |
נושאים בכתבה ChatGPT


רוב המשתמשים ב-ChatGPT מתמודדים עם אותה בעיה: התשובות שהם מקבלים כלליות מדי, חסרות הקשר אישי ומחייבות הסברים חוזרים בכל שיחה. הם מוצאים את עצמם מתחילים כל דיאלוג מההתחלה, מסבירים שוב ושוב את התחום המקצועי שלהם, את קהל היעד ואת הסגנון המועדף עליהם. התוצאה היא בזבוז זמן יקר וחוויית שימוש מתסכלת.

הפתרון קיים כבר בתוך המערכת, אך רוב המשתמשים פשוט לא מודעים אליו. מדובר בפונקציית ההתאמה האישית (Custom Instructions או Personalization) שמאפשרת להגדיר פעם אחת את הפרופיל המקצועי והאישי שלכם, כך שכל שיחה עתידית תתבסס על המידע הזה.

המדריך המלא להגדרת הפרופיל האישי

הגישה לתפריט ההגדרות פשוטה: בגרסת הדפדפן תמצאו אותו תחת שם המשתמש בצד שמאל, ובאפליקציה דרך כפתור התפריט. בחרו באפשרות Personalization והפעילו את האפשרות Enable customization.

המערכת מציגה שני שדות מרכזיים. בשדה הראשון, "What would you like ChatGPT to know about you", תארו את הרקע המקצועי שלכם. כתבו באיזה תחום אתם עובדים, מהו התפקיד המדויק שלכם, מי קהל היעד שלכם, אילו כלים דיגיטליים אתם משתמשים בהם ומהן המטרות העסקיות שלכם. למשל: "אני מנהלת מוצר בחברת פינטק ישראלית, עובדת מול לקוחות עסקיים בינוניים, משתמשת ב-Jira ו-Figma, ומתמקדת בפיתוח פתרונות תשלומים דיגיטליים".

בשדה השני, "How would you like ChatGPT to respond", הגדירו את סגנון התשובות הרצוי. ציינו את אורך התשובה המועדף, הפורמט (פסקאות רצופות או נקודות), רמת הפירוט הטכני, השפה והטון. דוגמה: "תשובות ממוקדות של 200-300 מילים, בעברית מקצועית אך נגישה, עם דגש על יישום מעשי ודוגמאות קונקרטיות מעולם הפינטק".