Pente Networks גייסה 10 מיליון דולר
חברת Pente Networks במפתחת פתרונות LTE/5G מבוססי IT עבור ספקי שירותים ולקוחות קצה, גייסה 10 מיליון דולר בהובלת INcapital Ventures ובהשתתפות משקיעים נוספים, ביניהם Magma Ventures ו-Global Brain. הסכום בגיוסים המצטבר של החברה עומד על 15 מיליון דולר.
בין השאר הכריזה החברה על הקמת מטה בניו ג'רזי ועל הרחבת המטה שלה בישראל. Pente Networks עוסקת בתחום הסטרימינג של וידאו בגישת IoT עבור טלוויזיות, מכשירים ניידים ומדיה חברתית, עם לקוחות ביותר מ-150 מדינות. הטכנולוגיה של החברה כוללת הפשטה של הרשתות הסלולריות הפרטיות והנגשתם למנהלי IT של חברות האנטרפרייז שאין להן ניסיון בניהול רשתות סלולריות ובמקביל הפחתת עלויות התפעול של הרשת.
בחברה מדגישים כי תתרכז באסטרטגיה, פיתוח עסקי ובניית מערך המכירות והשיווק בארצות הברית. Pente Networks מגייסת בימים אלה אנשי מקצוע בתחומים שונים ביניהם: מכירות, מהנדסי Pre-Sale, אנשי הצלחות לקוח ומקצועני שיווק בשוק האמריקאי. במקביל, היא מעמיקה את האקו-סיסטם הטכנולוגי שלה ואת ערוצי האינטגרציה, המכירות והשותפויות.
אביחי כהן מנכ"ל החברה: "בהתחשב בהצלחת הפתרון שלנו, איכות צוות ההנהגה, הצמיחה המהירה של האקו-סיסטם, תחזית הביקוש שמציגים מומחי תעשייה ואנליסטים וכן תמיכת הדירקטוריון - Pente ממוצבת היטב במשימתה להתרחב ולמנף את צמיחתו המהירה של שוק הרשתות הסלולריות הפרטיות".
יואב שפרינגר וגלעד עזרא, מייסדים Apptor.ai צילום פרטיאין לנו מתחרים- הדרך להתחרות זה אם הלקוחות יתחילו לפתח את המוצר בעצמם
שיחה עם יואב שפרינגר- המנכ"ל ושותף מייסד של Apptor.ai
ספר בקצרה על עצמך:
אני במקור מבית חנן בצפון. בצבא שירתי ב-8200, שם גם פגשתי את השותף שלי, גלעד עזרא, ובזמן השירות, עבדנו על פיתוח מודלים של פרדיקציה לצבא כדי לזהות התנהגויות, אבל הרעיון זה להתעסק ב-predictable AI. אחרי הצבא הייתי בפלייטיקה בעולמות ה-AI retention. את הסטארטאפ הקמנו במהלך המלחמה, והתחלנו לרוץ איתו ממש תוך כדי המילואים.
ספר על החברה ומניין בא הרעיון?
אלו דברים דומים שעשינו בצבא. חיפשנו איפה אפשר למקסם את מה שעשינו בצבא ולהשליך על שוק, שהוא ממש בלו אושן עבורנו ואין חברה שעושה משהו דומה. תעשיית ה- direct sales, שהיא מאוד אמריקאית ואנחנו בנינו כמה מודלים של פרדיקציה שעוזרים לחברות direct sales לייצר תקשורת טובה יותר עם הלקוחות שלהן. המודלים מזהים טוב יותר מה הלקוח רוצה לקנות, מה המוצר שכדאי להציע לו ומתי יספיק לקנות, כאשר המטרה היא לטרגט בצורה טובה יותר את הלקוחות דרך המודלים שאנחנו מריצים. זה דומה לאי קומרס אבל יש הבדלים כי דרך המכירה בחברות direct sales היא שונה מעט, ואותן חברות רואות את עצמן כתעשייה נפרדת. למשל הרבהלייף היא לקוחה שלנו, ואם ספורה מבחינים שאני עובד איתם, הם יחשבו "מעולה, חברה דומה לנו." לעומת זאת, אם הרבהלייף היו רואים שאני עובד עם ספורה הם היו חושבים שזה אי קומרס. בשנה אחת הגענו ללקוחות וחברות כמו הרבהלייף, שופ דוט קום, It works! Global ו-Immunotec.
אופן המכירה ב-direct sales זה דרך מפיצים שהם המשווקים את המוצרים של החברה. עד שאנחנו הופענו, כל החברות הללו היו בונות על המפיצים לעשות את עבודת השיווק והמכירות והכל היה קורה דרכם בלי ערוצים נוספים. המפיצים מביאים לקוחות והם מדברים עם לקוחות וכדומה. מה שקורה בפועל זה שמאחר וכיום יש עוד הרבה אלטרנטיבות לעשות הכנסה מ-gig economy ובגלל התחרות הרבה בשוק, אז המודל לפיו הם בונים רק על המפיצים כבר לא עובד. מה שאנחנו מביאים לשולחן זה שאנחנו מייצרים מודלים של פרדיקציה שעושים את הכל באופן אוטומטי, את ה-retention, ההמלצות על מוצרים כאשר אנחנו יודעים לזהות מה כל לקוח יקנה ומתי והחברות כבר לא צריכות לבנות על המפיצים אלא אנחנו עושים את זה בשבילם, הכל כבר הופך לאוטומטי.
מתי הוקמה וכמה עובדים?
קמנו ביולי 2024, אנחנו 10 עובדים, הרוב בישראל ואחת ביוטה.
- חברת הסייבר Echo גייסה 50 מיליון דולר תוך 10 חודשים מאז הקמתה
- Dux נחשפת עם סבב סיד של 9 מיליון דולר
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מי המשקיעים?
זוהר גילון, יובל בר-גיל, ניר גרינברג, רן שריג, אפי כהן ועוד
