Winn.AI
צילום: גל בורשטיין

הסטארטאפ Winn.AI גייס 17 מ' ד' לפיתוח פלטפורמת עזר לאנשי מכירות

כספי ההשקעה ישמשו להרחבת מרכז הפיתוח הישראלי וקליטת כוח אדם במקביל להאצת המכירות והשיווק לקראת ההשקה בתחילת 2023
דור עצמון | (1)

חברת הסטארטאפ Winn.AI, המפתחת פלטפורמת עזר למכירות מבוססת בינה מלאכותית, גייסה 17 מיליון דולר בהובלת הקרנות Insight Partners ו-S-Capital ובהשתתפות שורה של משקיעים פרטיים בהם יבגני דיברוב, מנכ"ל Armis, זיו פלד ועמית הלפרין, סמנכ"ל מכירות בכיר באיירון סורס.

הפלטפורמה של Winn.AI משמשת כלי עזר צמוד לאנשי המכירות. היא עוקבת בזמן אמת אחר שיחות המכירה, יודעת להאזין ולהבין באופן אוטומטי את התוכן, מסמנת את הנושאים המרכזיים שעלו במהלכה ומציעה תשובות לשאלות שעלו בשיחה מתוך מאגרי המידע של החברה. החברה מדגישים כי כך יכול איש המכירות להתרכז בשיחה עצמה ובאדם שמולו ולהיות במיטבו, במקום לעסוק בדברים אחרים.

Winn.AI הוקמה ב-2021 על ידי אלדד פוסטן-קורן, המשמש מנכ"ל, ובר חלוה, סמנכ"ל טכנולוגי. אלדד שימש כמנהל מכירות ובהמשך סמנכ״ל המכירות של DreaMed Diabetes. החברה מעסיקה 25 עובדים בתל אביב. כספי ההשקעה ישמשו להרחבת מרכז הפיתוח הישראלי וקליטת כוח אדם במקביל להאצת המכירות והשיווק לקראת ההשקה בתחילת 2023.

ב-Winn.AI מבהירים כי המערכת שהם מפתחים מתמודדת עם הפער בין התוכניות של מנהלי המכירות לבין העבודה השוטפת בשטח של אנשי המכירות. מנהלי המכירות מגדירים תוכנית מכירות (playbook) אידיאלית שכוללת את פרוט תהליך המכירה והמידע שיש לאסוף על המוצר והלקוחות. בחברה מתארים את הטכנולוגיה שלהם ככזו שפועלת כזוג עיניים, אוזניים וידיים נוספות במהלך הפגישה לצד איש המכירות. היא מתבססת על שתי מגמות שצפויות להתחזק בשנים הקרובות - ניצול יכולות AI (בינה מלאכותית) בזמן אמת ובניית כלי B2B עם פוקוס מוצרי על משתמשי הקצה, במקרה הזה אנשי המכירות האינדיבידואלים, שישתמשו במוצר שהם אוהבים ומביא להם ערך, ולא כי הכריחו אותם.

אלדד פוסטן-קורן, מנכ"ל Winn.AI: "כאיש מכירות שעבר את כל התפקידים הכרתי באופן אישי את האתגרים בהובלת צוות מכירות ובעבודה בשטח. הרצון שלנו הוא לפתח את הכלי שיפחית את ההתעסקות המיותרת שסביב המכירות, ולאפשר למי שעוסקים בתחום למכור יותר. אנחנו גאים בכך שבתוך תשעה חודשים בלבד גייסנו צוות מקצועי שהעמיד את הגרסה המוקדמת של הפלטפורמה ומודים למשקיעים על האמון שיאפשר לנו להמשיך ולשפר את הטכנולוגיה שלנו לקראת ההשקה".

חגי שוורץ, שותף מנהל באינסייט פרנטרס: "הטכנולוגיה החדשנית והאינטואיטיבית של Winn.AI זיהתה את נקודת הקושי של אנשי המכירות ומציעה לה פתרון טכנולוגי יחודי. על ידי מתן אפשרות לאנשי מכירות להתמקד בביצוע המכירה, הם  יכולים לשפר את הביצועים באופן משמעותי. אנחנו מצפים לשותפות עם צוות Winn.AI בתהליך הגדילה וההתרחבות".

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    Bella 15/09/2022 20:43
    הגב לתגובה זו
    Keep doing your best
ChatGPT  (גרוק)ChatGPT (גרוק)

איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?

תנו לצ'אט להכיר אתכם - למה זה חשוב ואיך עושים את זה?

עמית בר |
נושאים בכתבה ChatGPT


רוב המשתמשים ב-ChatGPT מתמודדים עם אותה בעיה: התשובות שהם מקבלים כלליות מדי, חסרות הקשר אישי ומחייבות הסברים חוזרים בכל שיחה. הם מוצאים את עצמם מתחילים כל דיאלוג מההתחלה, מסבירים שוב ושוב את התחום המקצועי שלהם, את קהל היעד ואת הסגנון המועדף עליהם. התוצאה היא בזבוז זמן יקר וחוויית שימוש מתסכלת.

הפתרון קיים כבר בתוך המערכת, אך רוב המשתמשים פשוט לא מודעים אליו. מדובר בפונקציית ההתאמה האישית (Custom Instructions או Personalization) שמאפשרת להגדיר פעם אחת את הפרופיל המקצועי והאישי שלכם, כך שכל שיחה עתידית תתבסס על המידע הזה.

המדריך המלא להגדרת הפרופיל האישי

הגישה לתפריט ההגדרות פשוטה: בגרסת הדפדפן תמצאו אותו תחת שם המשתמש בצד שמאל, ובאפליקציה דרך כפתור התפריט. בחרו באפשרות Personalization והפעילו את האפשרות Enable customization.

המערכת מציגה שני שדות מרכזיים. בשדה הראשון, "What would you like ChatGPT to know about you", תארו את הרקע המקצועי שלכם. כתבו באיזה תחום אתם עובדים, מהו התפקיד המדויק שלכם, מי קהל היעד שלכם, אילו כלים דיגיטליים אתם משתמשים בהם ומהן המטרות העסקיות שלכם. למשל: "אני מנהלת מוצר בחברת פינטק ישראלית, עובדת מול לקוחות עסקיים בינוניים, משתמשת ב-Jira ו-Figma, ומתמקדת בפיתוח פתרונות תשלומים דיגיטליים".

בשדה השני, "How would you like ChatGPT to respond", הגדירו את סגנון התשובות הרצוי. ציינו את אורך התשובה המועדף, הפורמט (פסקאות רצופות או נקודות), רמת הפירוט הטכני, השפה והטון. דוגמה: "תשובות ממוקדות של 200-300 מילים, בעברית מקצועית אך נגישה, עם דגש על יישום מעשי ודוגמאות קונקרטיות מעולם הפינטק".

אלון סטופל, יו"ר רשות החדשנות, קרדיט: חנה טייבאלון סטופל, יו"ר רשות החדשנות, קרדיט: חנה טייב

רשות החדשנות משיקה שלוש תכניות דגל בהיקף של 180 מיליון שקל

שלושת המאגדים החדשים בהיקף כולל של כ-180 מיליון שקל לשלוש השנים הקרובות, מציבים את ישראל בלב זירת המחקר והפיתוח העולמית בתחומי איכות הסביבה, טכנולוגיות חישה וחומרה מתקדמת. מדובר ביוזמות רחבות-היקף שיחברו בין תעשייה, ממשלה ואקדמיה - ובהן חברות ענק כמו אנבידיה, רפאל, אלביט והתעשייה האווירית, לצד מכון ויצמן, מכון וולקני והאוניברסיטה העברית

מנדי הניג |
נושאים בכתבה רשות החדשנות

רשות החדשנות הודיעה על השקת שלוש תכניות דגל בהיקף כולל של כ-180 מיליון שקל לשלוש השנים הקרובות, במסגרת מאגדי מחקר יישומי שנועדו להעניק לתעשייה הישראלית יתרון תחרותי וליצור אימפקט כלכלי וסביבתי משמעותי. שלושת המאגדים - Green Soil, DiamondSEMI IL ו-NDT - ממוקדים בליבת החדשנות הישראלית: טכנולוגיות סביבתיות, רכיבי חומרה מתקדמים ומדע החומרים.

ד"ר אלון סטופל, יו"ר רשות החדשנות, מסביר כי "שלושת מאגדי הדגל החדשים שאישרנו הם ביטוי עוצמתי ליכולת של ישראל לקחת את המדע והידע המצטבר באקדמיה ולהפוך אותו למנועי צמיחה כלכליים ותעשייתיים אמיתיים. הם מדגימים את העומק והבשלות של החדשנות הישראלית: מההתמודדות עם אתגרי הסביבה והאקלים דרך פיתוח רכיבים מבוססי יהלום שיכולים לשנות את תעשיית המוליכים למחצה ועד טכנולוגיות חישה ובדיקה מתקדמות שמציבות את ישראל בלב המהפכה התעשייתית הבאה".

"המאגדים האלה מראים איך השקעה ממשלתית חכמה, ממוקדת וארוכת טווח יכולה להצמיח ידע חדש, ליצור יתרון טכנולוגי ולבנות תשתיות של מצוינות שישרתו את הכלכלה הישראלית לשנים רבות קדימה. זהו בדיוק השילוב הייחודי של מדע, תעשייה וחזון שמבדיל את ישראל משאר העולם ומאפשר לה להיות לא רק מעצמת סטארט-אפים, אלא מעצמת עומק טכנולוגי גלובלית".

"האתגר האמיתי שלנו כיום הוא להמשיך לייצר חדשנות שמבוססת על ערך אמיתי - על מדע, על תעשייה ועל יכולת יישומית. זהו השלב בהתפתחות של ההייטק הישראלי - המעבר מהמהירות אל העומק, מהמוצר הבודד אל תשתיות שמעצבות את העתיד".

שלושת מאגדי הדגל: טיהור קרקעות, רכיבי מוליכים למחצה מבוססי יהלומים וטכנולוגיות בדיקה

Green Soil היא תכנית לפיתוח טכנולוגיות ביולוגיות לטיהור קרקעות ומי תהום מזיהומים קשים, בהם PFAS (תרכובות כימיות עמידות), חומרי נפץ ודלקים. הפיתוח מבוסס על שימוש בחיידקים ובמרכיבים ביולוגיים מותאמים לפירוק מזהמים בשטח עצמו ובעומק הקרקע, תוך שילוב שיטות החדרה וניטור מתקדמות. התכנית מאגדת 10 חברות ו-16 קבוצות מחקר ובהן אלביט, נטפים, בז"ן, נצר השרון ומכון וולקני, וצפויה לפתוח לשוק הישראלי והעולמי הזדמנויות בהיקפים של מאות מיליארדי דולרים.