פרסי האמי
צילום: הרשתות החברתיות של האקדמיה לטלוויזיה

האמי ה-74; "יורשים" עם 2 פרסים יוקרתיים ,"הלוטוס הלבן" עם 9 זכיות

הטקס השנה היה הלילה של HBO כאשר בין שלל הפרסים שגרפה נבחרה סדרת הדגל שלה - "יורשים" לסדרת הדרמה הטובה ביותר. הסדרה המדוברת של אפל טי.וי - "ניתוק" לא זכתה באף פרס למרות הציפיות והשבחים שקדמו לטקס
מתן קובי | (1)

האמי ה-74 נערך הלילה בלוס אנג'לס והמחיש את מה שהיה ידוע לכולם - HBO היא רשת הטלוויזיה ויצואנית התוכן כנראה המשמעותית ביותר בארצות הברית מבחינת סדרות. הסדרה המדוברת ביותר של החברה, "יורשים" קטפה את התואר "סדרת הדרמה הטובה ביותר" (פרס אשר נחשב האיכותי ביותר בטקס) בנוסף לשחקן המשנה הטוב ביותר - מת'יו מקפדיין. הסדרה עלתה לשידור לראשונה בשנת 2018 ומתמקדת במאבקים במשפחה השולטת בעולם התקשורת והבידור. הסדרה מתעסקת בעיקר במי ישלוט בתאגיד המשפחתי לנוכח מצבו הרעוע של האב המנהל את החברה ולסדרה עד כה 3 עונות. הישג נוסף ל-HBO היה כאשר זנדאיה זכתה בפעם השניה ברציפות בפרס עבור השחקנית הטובה ביותר על תפקידה בסדרה "אופוריה", אשר מבוססת על הסדרה הישראלית של רון לשם.

הסדרה הבאה שמשכה את אור הזרקורים היא "הלוטוס הלבן". הסדרה זכתה בתשעה פרסים, בין היתר על המיני סדרה הטובה ביותר, תסריט ובימוי הסדרה ושחקני המשנה הטובים ביותר. הסדרה של אפל טי.וי "טד לאסו" בלטה גם היא עם שלושה פרסים על הסדרה הקומית הטובה ביותר,השחקן הקומי הטוב ביותר - ג'ייסון סודאקיס ושחקן המשנה הקומי הטוב ביותר - ברט גולדשטיין, שזה בפרס בפעם השניה ברציפות. אחת הסדרות המדוברות ביותר השנה, גם היא מבית היוצר של אפל טי.וי - "ניתוק" דווקא לא הצליחה לעמוד בציפיות ולא זכתה אפילו בפרס אחד.

את הטקס הנחה קיינן תומפסון, שעבר בצורה חלקה וללא תקלה לעומת פרסי האוסקר, אז סטר השחקן וויל סמית למנחה והשחקן כריס רוק מול כל העולם לאחר שהוא סיפר בדיחה על אשתו החולה של סמית. אחת ההפתעות הגדולות של הערב הייתה הזכייה של השחקן לי ג'ונג-ג'נאי, השחקן הראשי בסדרת "משחקי הדיונון", בפרס השחקן הטוב ביותר בקטגורית הדרמה. לי עשה היסטוריה והפך לשחק האסייתי הראשון שזוכה אי פעם בפרס הזה. יוצר הסדרה - וואנג דונג-יוק, זכה גם הוא בפרס בקטגוריית בימוי הדרמה. היוצר הפך את הסדרה שלו לסדרה הלא דוברת אנגלית הראשונה שמגיעה להיות מועמדת לפרס סדרת הדרמה הטובה ביותר בטקס האמי.

בקטגוריות שחקניות המשנה זכו ג'ין סמארט, על תפקידה בסדרה "Hacks", וג'ניפר קולדיג', על תפקידה בלוטוס הלבן. את הפרס עבור השחקן הראשי במיני סדרה קיבל מייקל קיטון על תפקידו ב"Dopesick". את הפרס עבור השחקנית הראשית באותה קטגוריה קיבלה אמנסה סיפרייד המשחקת בסדרת "הנושרת". בקטגוריית שחקנית המשנה בסדרת דרמה זכתה ג'וליה גארנר שמשחקת את האם בסדרת "אוזרק".

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    הלוטוס הלבן זה שלמות. (ל"ת)
    אלף 13/09/2022 12:57
    הגב לתגובה זו
יואב שפרינגר וגלעד עזרא, מייסדים Apptor.ai צילום פרטייואב שפרינגר וגלעד עזרא, מייסדים Apptor.ai צילום פרטי
סטארטאפ להכיר

אין לנו מתחרים- הדרך להתחרות זה אם הלקוחות יתחילו לפתח את המוצר בעצמם

שיחה עם יואב  שפרינגר- המנכ"ל ושותף מייסד של  Apptor.ai



הדס ברטל |

ספר בקצרה על עצמך:

אני במקור מבית חנן בצפון. בצבא שירתי ב-8200, שם גם פגשתי את השותף שלי, גלעד עזרא, ובזמן השירות, עבדנו על פיתוח מודלים של פרדיקציה לצבא כדי לזהות התנהגויות, אבל הרעיון זה להתעסק ב-predictable AI. אחרי הצבא הייתי בפלייטיקה בעולמות ה-AI retention. את הסטארטאפ הקמנו במהלך המלחמה, והתחלנו לרוץ איתו ממש תוך כדי המילואים.

ספר על החברה ומניין בא הרעיון?

אלו דברים דומים שעשינו בצבא. חיפשנו איפה אפשר למקסם את מה שעשינו בצבא ולהשליך על שוק, שהוא ממש בלו אושן עבורנו ואין חברה שעושה משהו דומה. תעשיית ה- direct sales, שהיא מאוד אמריקאית ואנחנו בנינו כמה מודלים של פרדיקציה שעוזרים לחברות direct sales לייצר תקשורת טובה יותר עם הלקוחות שלהן. המודלים מזהים טוב יותר מה הלקוח רוצה לקנות, מה המוצר שכדאי להציע לו ומתי יספיק לקנות, כאשר המטרה היא לטרגט בצורה טובה יותר את הלקוחות דרך המודלים שאנחנו מריצים. זה דומה לאי קומרס אבל יש הבדלים כי דרך המכירה בחברות direct sales היא שונה מעט, ואותן חברות רואות את עצמן כתעשייה נפרדת. למשל הרבהלייף היא לקוחה שלנו, ואם ספורה מבחינים שאני עובד איתם, הם יחשבו "מעולה, חברה דומה לנו." לעומת זאת, אם הרבהלייף היו רואים שאני עובד עם ספורה הם היו חושבים שזה אי קומרס. בשנה אחת הגענו ללקוחות וחברות כמו הרבהלייף, שופ דוט קום, It works! Global ו-Immunotec.

אופן המכירה ב-direct sales זה דרך מפיצים שהם המשווקים את המוצרים של החברה. עד שאנחנו הופענו, כל החברות הללו היו בונות על המפיצים לעשות את עבודת השיווק והמכירות והכל היה קורה דרכם בלי ערוצים נוספים. המפיצים מביאים לקוחות והם מדברים עם לקוחות וכדומה. מה שקורה בפועל זה שמאחר וכיום יש עוד הרבה אלטרנטיבות לעשות הכנסה מ-gig economy ובגלל התחרות הרבה בשוק, אז המודל לפיו הם בונים רק על המפיצים כבר לא עובד. מה שאנחנו מביאים לשולחן זה שאנחנו מייצרים מודלים של פרדיקציה שעושים את הכל באופן אוטומטי, את ה-retention, ההמלצות על מוצרים כאשר אנחנו יודעים לזהות מה כל לקוח יקנה ומתי והחברות כבר לא צריכות לבנות על המפיצים אלא אנחנו עושים את זה בשבילם, הכל כבר הופך לאוטומטי.

מתי הוקמה וכמה עובדים?

קמנו ביולי 2024, אנחנו 10 עובדים, הרוב בישראל ואחת ביוטה.

מי המשקיעים?

זוהר גילון, יובל בר-גיל, ניר גרינברג, רן שריג, אפי כהן ועוד