שגיב גרינשפן פריוריטי Priority
צילום: אלן צ׳פלסקי

פריוריטי רוכשת את סילברבייט תמורת 120 מיליון שקל

מדובר ברכישה החמישית של חברת ה-ERP בשנתיים האחרונות. סילברבייט פועלת כעת ב-31 מדינות ורכישתה צפויה למקם את פריוריטי גבוה יותר בשוק החברות המפתחות פלטפורמות חכמות לניהול ארגוני מערכתי
תומר אמן | (4)

חברת ה-ERP פריוריטי מודיעה כי רכשה את חברת 'Silverbyte' הישראלית, המפתחת פתרונות תוכנה מתקדמים לתחום ה-'Travel Tech' בשוק הישראלי ובכ-30 מדינות נוספות בעולם.

הרכישה בוצעה תמורת סכום של 120 מיליון שקל והיא מהווה את הרכישה החמישית של פריוריטי בשנתיים האחרונות. 

 

'Silverbyte' תשדרג את מערך הפעולה של פריוריטי כאשר ניתן למצוא מערכת לניהול קבלה, מערכת לניהול מרכז הזמנות, מערכת לניהול אירועים, מערכת לניהול ספא, עמדות מכירה ועוד.החברה מדורגת בעקביות בשנים האחרונות במקומות הראשונים בטכנולוגיה בתחום התיירות, ורכישתה צפויה להקפיץ את הדירוג עוד יותר.

  

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    מאיר 20/06/2022 20:55
    הגב לתגובה זו
    לקנות בית תוכנה עם תוכנה שכתובה ב powe builder ועם טכנולוגיות מלפני 25 שנה, כל הכבוד.. היחיד שכואב לי עליו זה הבעלים אבי.מ
  • 2.
    שמוליק 20/06/2022 14:05
    הגב לתגובה זו
    תוכנה מדהימה אופטימה ואחלה אנשים
  • 1.
    אזרח 19/06/2022 13:13
    הגב לתגובה זו
    כשאין מה למכור אז קונים חברות כדי להציג צמיחה. והתוכנה הזאת עצרה את כל הגיוסים במשק כי כבר לא חשוב התואר או הניסיון אלא אם אתה יודע לעבוד עם פריוריטי
  • תתקדם ל NetSuite 20/06/2022 21:36
    הגב לתגובה זו
    אם אתה מעוניין בגדילה ו scale רק Netsuite…
יואב שפרינגר וגלעד עזרא, מייסדים Apptor.ai צילום פרטייואב שפרינגר וגלעד עזרא, מייסדים Apptor.ai צילום פרטי
סטארטאפ להכיר

אין לנו מתחרים- הדרך להתחרות זה אם הלקוחות יתחילו לפתח את המוצר בעצמם

שיחה עם יואב  שפרינגר- המנכ"ל ושותף מייסד של  Apptor.ai



הדס ברטל |

ספר בקצרה על עצמך:

אני במקור מבית חנן בצפון. בצבא שירתי ב-8200, שם גם פגשתי את השותף שלי, גלעד עזרא, ובזמן השירות, עבדנו על פיתוח מודלים של פרדיקציה לצבא כדי לזהות התנהגויות, אבל הרעיון זה להתעסק ב-predictable AI. אחרי הצבא הייתי בפלייטיקה בעולמות ה-AI retention. את הסטארטאפ הקמנו במהלך המלחמה, והתחלנו לרוץ איתו ממש תוך כדי המילואים.

ספר על החברה ומניין בא הרעיון?

אלו דברים דומים שעשינו בצבא. חיפשנו איפה אפשר למקסם את מה שעשינו בצבא ולהשליך על שוק, שהוא ממש בלו אושן עבורנו ואין חברה שעושה משהו דומה. תעשיית ה- direct sales, שהיא מאוד אמריקאית ואנחנו בנינו כמה מודלים של פרדיקציה שעוזרים לחברות direct sales לייצר תקשורת טובה יותר עם הלקוחות שלהן. המודלים מזהים טוב יותר מה הלקוח רוצה לקנות, מה המוצר שכדאי להציע לו ומתי יספיק לקנות, כאשר המטרה היא לטרגט בצורה טובה יותר את הלקוחות דרך המודלים שאנחנו מריצים. זה דומה לאי קומרס אבל יש הבדלים כי דרך המכירה בחברות direct sales היא שונה מעט, ואותן חברות רואות את עצמן כתעשייה נפרדת. למשל הרבהלייף היא לקוחה שלנו, ואם ספורה מבחינים שאני עובד איתם, הם יחשבו "מעולה, חברה דומה לנו." לעומת זאת, אם הרבהלייף היו רואים שאני עובד עם ספורה הם היו חושבים שזה אי קומרס. בשנה אחת הגענו ללקוחות וחברות כמו הרבהלייף, שופ דוט קום, It works! Global ו-Immunotec.

אופן המכירה ב-direct sales זה דרך מפיצים שהם המשווקים את המוצרים של החברה. עד שאנחנו הופענו, כל החברות הללו היו בונות על המפיצים לעשות את עבודת השיווק והמכירות והכל היה קורה דרכם בלי ערוצים נוספים. המפיצים מביאים לקוחות והם מדברים עם לקוחות וכדומה. מה שקורה בפועל זה שמאחר וכיום יש עוד הרבה אלטרנטיבות לעשות הכנסה מ-gig economy ובגלל התחרות הרבה בשוק, אז המודל לפיו הם בונים רק על המפיצים כבר לא עובד. מה שאנחנו מביאים לשולחן זה שאנחנו מייצרים מודלים של פרדיקציה שעושים את הכל באופן אוטומטי, את ה-retention, ההמלצות על מוצרים כאשר אנחנו יודעים לזהות מה כל לקוח יקנה ומתי והחברות כבר לא צריכות לבנות על המפיצים אלא אנחנו עושים את זה בשבילם, הכל כבר הופך לאוטומטי.

מתי הוקמה וכמה עובדים?

קמנו ביולי 2024, אנחנו 10 עובדים, הרוב בישראל ואחת ביוטה.

מי המשקיעים?

זוהר גילון, יובל בר-גיל, ניר גרינברג, רן שריג, אפי כהן ועוד