Eleos Health הישראלית גייסה 20 מיליון דולר
Eleos Health, שפיתחה טכנולוגיה מבוססת Voice AI המסייעת למטפלים בתחום בריאות הנפש לנתח ולהסיק תובנות ומסקנות מהטיפול, מודיעה היום על גיוס 20 מיליון דולר במסגרת סבב A של החברה. את הסבב הובילו F-Prime Capital ו-Eight Roads Ventures. בנוסף, השתתפו בו גם המשקיעים הקיימים בחברה: lool ventures ,aMoon של מריוס נכט Fund ו-Arkin Holdings של מורי ארקין. הסבב מביא את סך ההון הכולל שגייסה ל-28 מיליון דולר. מדובר בהשקעה הראשונה בישראל של קרן F-Prime Capital, מקרנות הבריאות המובילות בעולם.
Eleos Health הוקמה ב-2020 ע"י אלון יופה, דרור זיידה ואלון רבינוביץ׳. בחברה כ-30 עובדים במרכז הפיתוח בישראל ועוד כ-20 עובדים בארה"ב. הטכנולוגיה של החברה מבוססת הבנת שפה טבעית. היא מאפשרת לנתח את הטיפול הניתן, להפיק ממנו תובנות והצעות ערך למטפל, לייעל את תהליך העבודה, להשביח את איכות הטיפול ולפנות זמן יקר, כדי שהמטפל יוכל להקדיש זמן רב יותר למטופל.
נתונים שאספה החברה מצביעים כי 30 מיליון אמריקאיים מתמודדים עם מצבים נפשיים שונים שלא זוכים לטיפול. בד בבד, היצע המטפלים הקיים מתקשה לעמוד בביקוש העולה. התוצאה היא שמטפלים מתמודדים עם עומס חסר תקדים. 78% מהמטפלים בארה"ב מדווחים שהם נמצאים במצב של שחיקה משמעותית בשל העבודה האינטנסיבית במהלך שנתיים של נגיף קורונה.
הפתרון מאפשר לצמצם את הזמן שהמטפלים מקדישים כיום לתיעוד הפגישות עם מטופלים בכ-40% בממוצע. אחת התכונות הבולטות של הטכנולוגיה היא דיגיטציה של הערות מטפל באופן אוטומטי, בזכות עיבוד שפה טבעית. הערך הגדול של הפתרון הוא ניתוח של מאות פרמטרים שונים, שלעתים המטפל האנושי לא יכול לפצל את הקשב ולתת להם תשומת לב מירבית. הפתרון נמצא כיום בשימוש של אלפי מטפלים, על פני יותר מ-20 ארגונים ומוסדות טיפוליים שונים בכל רחבי ארה"ב. בין הארגונים והחברות שמשתמשים באפליקציה: Gaudenzia Home - אחד ממרכזי הטיפול וההחלמה הבולטים בהתמכרות לסמים ואלכוהול בארה"ב, Coleman Health Services ו-Brookline Center לבריאות הנפש. עד היום החברה תיעדה וניתחה יותר מ-6.5 מיליון דקות טיפול, ועד סוף 2022 היא מצפה להגיע ל-30 מיליון דקות טיפול מנותחות.
- התפוצצות הבועה: טיפלתי תפטר 120 עובדים, אחרי שווי של 8.3 מיליארד דולר
- חברת Imagen גייסה 30 מיליון דולר לאוטומציה עבור צלמים מקצועיים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
אלון יופה, מנכ"ל :Eleos Health ״הגיע הזמן שגם מטפלי בריאות הנפש יהנו מטכנולוגיות מתקדמות אשר מייצגות את חשיבות הטיפול הנפשי בחיי כולנו. בבריאות הנפש השיחה היא הטיפול, ובפעם הראשונה אנו מכניסים דיגיטציה לטיפולים הנפשיים ומעניקים למטפלים יכולות לנתח את הטיפול, לבחון את מידת היעילות של הפרקטיקות בהן הם עושים שימוש, לבחון את קצב ההתקדמות של הטיפול ותוצאותיו, ומספקים להם זווית ראיה חדשה וחשובה מאין כמוהו על הטיפול כל זאת תוך אוטומציה של תהליכים אדמניסטרטיבים רבים".
Carl Byers, שותף ב-F-Prime Capital: "מאז הקמתה, Eleos Health ביססה את מעמדה כחברה שעומדת בחוד החנית של הטרנספורמציה הדיגיטלית בענף בריאות הנפש ברחבי העולם. הטכנולוגיה שפיתחה החברה, מותאמת אישית עבור מטפלים ומטופלים. היא מאפשרת לייעל את תהליך העבודה של מטפלים ומפחיתה את הנטל האדמיניסטרטיבי המוטל עליהם".
Dr. Dale Klatzker, מנכ"ל Gaudenzia Home: "הפתרון מאפשר למטפלים שלנו, להיות קשובים יותר לדברי המטופלים. הפתרון מאפשר תשומת לב לשפת הגוף, למימיקות, לרגשות, כל זאת בטכניקה ייחודית המסייעת לשיפור הטיפול באופן ניכר. Eleos מספקת למטפלים שלנו תובנות חדשות ויוצאות דופן לגבי טכניקות הטיפול שלהם, מידת יעילותם ולגבי האופן בו המטופלים מגיבים להן. באותה נשימה מצמצמת משמעותית את התעסקותם באדמיניסטרציה".
- פורטיסימו רוכשת את MyVisit - מערכת לניהול תורים
- איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- ראש הבינה המלאכותית במיקרוסופט: "תפסיקו לחפש מודעות...
Davor Hebel, שותף מנהל ב-Eight Roads Ventures: "הגישה הייחודית של Eleos, מאפשרת למטפלים להיות הרבה יותר קשובים למלל, לשפת הגוף. היא מדגישה את הדקויות הקטנות והקריטיות במהלך הטיפול. יחד עם נהלי אבטחה מתקדמים ביותר וזרימת תהליכי העבודה המתבצעת באופן ישיר ומהיר, הם אלו המאפשרים לה להיות אחת מהפתרונות פורצי הדרך כיום בעולם בתחום הטיפולים הנפשיים.
ChatGPT (גרוק)איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?
תנו לצ'אט להכיר אתכם - למה זה חשוב ואיך עושים את זה?
רוב המשתמשים ב-ChatGPT מתמודדים עם אותה בעיה: התשובות שהם מקבלים כלליות מדי, חסרות הקשר אישי ומחייבות הסברים חוזרים בכל שיחה. הם מוצאים את עצמם מתחילים כל דיאלוג מההתחלה, מסבירים שוב ושוב את התחום המקצועי שלהם, את קהל היעד ואת הסגנון המועדף עליהם. התוצאה היא בזבוז זמן יקר וחוויית שימוש מתסכלת.
הפתרון קיים כבר בתוך המערכת, אך רוב המשתמשים פשוט לא מודעים אליו. מדובר בפונקציית ההתאמה האישית (Custom Instructions או Personalization) שמאפשרת להגדיר פעם אחת את הפרופיל המקצועי והאישי שלכם, כך שכל שיחה עתידית תתבסס על המידע הזה.
המדריך המלא להגדרת הפרופיל האישי
הגישה לתפריט ההגדרות פשוטה: בגרסת הדפדפן תמצאו אותו תחת שם המשתמש בצד שמאל, ובאפליקציה דרך כפתור התפריט. בחרו באפשרות Personalization והפעילו את האפשרות Enable customization.
המערכת מציגה שני שדות מרכזיים. בשדה הראשון, "What would you like ChatGPT to know about you", תארו את הרקע המקצועי שלכם. כתבו באיזה תחום אתם עובדים, מהו התפקיד המדויק שלכם, מי קהל היעד שלכם, אילו כלים דיגיטליים אתם משתמשים בהם ומהן המטרות העסקיות שלכם. למשל: "אני מנהלת מוצר בחברת פינטק ישראלית, עובדת מול לקוחות עסקיים בינוניים, משתמשת ב-Jira ו-Figma, ומתמקדת בפיתוח פתרונות תשלומים דיגיטליים".
- פי 5 בתשעה חודשים - מרקור שעובדת עם ChatGPT כבר שווה 10 מיליארד דולר
- ציטט את ChatGPT כהוכחה רפואית - מה פסק השופט?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשדה השני, "How would you like ChatGPT to respond", הגדירו את סגנון התשובות הרצוי. ציינו את אורך התשובה המועדף, הפורמט (פסקאות רצופות או נקודות), רמת הפירוט הטכני, השפה והטון. דוגמה: "תשובות ממוקדות של 200-300 מילים, בעברית מקצועית אך נגישה, עם דגש על יישום מעשי ודוגמאות קונקרטיות מעולם הפינטק".
