טורי
צילום: לנס הפקות

טורי הישראלית גייסה 50 מיליון דולר

החברה, שפיתחה פלטפורמה  לניהול SaaS באופן אוטומטי, הכריזה על השלמת סבב גיוס B; עד כה החברה גייסה 65 מיליון דולר; סבב הגיוס ישמש להרחבת צוותי המכירות והשיווק בארה"ב, ואת צוותי הפיתוח וניהול המוצר בישראל
סתיו קורן |
נושאים בכתבה גיוס הון הייטק

טורי (Torii) פלטפורמה לניהול SaaS באופן אוטומטי, גייסה 50 מיליון דולר במסגרת סבב B בהובלת Tiger Global Management. סבב גיוס זה מביא את טורי לסך כולל של 65 מיליון דולר שגייסה עד כה.

סבב הגיוס ישמש להרחבת צוותי המכירות והשיווק בארה"ב, ואת צוותי הפיתוח וניהול המוצר בישראל. יכולות הזיהוי והמיפוי של טורי מסוגלת להצליב מספר מקורות מידע בו זמנית. מיפוי התוכנות באמצעות מערכות פיננסים, מערכות משאבי אנוש, כלי הזדהות ארגונים (Google Workspace, Azure-AD, Okta, Onelogin ועוד) ויכולת זיהוי על הדפדפן, מאפשרת ל- Torii למפות את כל התוכנות בארגון תוך מספר דקות.

 

הגיוס הנוכחי מגיע בעקבות צמיחה שהציגה החברה, עם גידול שנתי של יותר מ- 300% בהיקף המכירות, הודות ללקוחות כגון: Instacart, Athletic Greens וכן חברות טכנולוגיה ישראליות רבות, ביניהן: Palo Alto Networks, Monday.com, Appsflyer, Fiverr, Payoneer, ועוד. מצבת העובדים צמחה במקביל ב-600%.

 

לצד טייגר גלובל השתתפו בסבב הגיוס גם המשקיעים הקודמים Wing Venture Capital, Global Founders Capital, Uncork Capital, Entree Capital ו- Scopus Ventures.

 

 

"הדרך הישנה של קבלת החלטות לגבי תוכנות ארגוניות באופן מרכזי כבר אינה עובדת כשמדובר בענן. כיום העובדים יכולים בקלות - לנסות, להפעיל, להטמיע ולרכוש - כל תוכנה חדשה בענן", אמר אורי הרמתי, מייסד ומנכ"ל Torii. "ההשקעה של Tiger בנו מהווה חיזוק אדיר לתפיסת העולם הייחודית שלנו – גישה שתומכת ביכולת של צוותי IT להעצים עובדים ולהאיץ חדשנות, במקום להיות עסוקים במרדף מתמשך אחר Shadow IT".

 

על פי נתוני הלקוחות של טורי, ארגונים מוסיפים בממוצע 18-19 תוכנות ענן למערך הטכנולוגי שלהם בכל חודש – 75% מן התוכנות פועלות ללא מגבלות, מבלי שנבדקו, ועלולים שלא לעמוד במדיניות האבטחה של הארגון.

ג'ון קירטיואוס, שותף ב- Tiger Global: "הגישה עתירת החזון שלהם, ושביעות רצון הלקוחות, מראים שיש להם את מה שנדרש כדי להפוך לפלטפורמת הניהול הנבחרת עבור ארגונים גדולים ועד קטנים כאחד. אנו נרגשים לסייע ל- Torii במסע שלהם".

קיראו עוד ב"BizTech"

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
יואב שפרינגר וגלעד עזרא, מייסדים Apptor.ai צילום פרטייואב שפרינגר וגלעד עזרא, מייסדים Apptor.ai צילום פרטי
סטארטאפ להכיר

אין לנו מתחרים- הדרך להתחרות זה אם הלקוחות יתחילו לפתח את המוצר בעצמם

שיחה עם יואב  שפרינגר- המנכ"ל ושותף מייסד של  Apptor.ai



הדס ברטל |

ספר בקצרה על עצמך:

אני במקור מבית חנן בצפון. בצבא שירתי ב-8200, שם גם פגשתי את השותף שלי, גלעד עזרא, ובזמן השירות, עבדנו על פיתוח מודלים של פרדיקציה לצבא כדי לזהות התנהגויות, אבל הרעיון זה להתעסק ב-predictable AI. אחרי הצבא הייתי בפלייטיקה בעולמות ה-AI retention. את הסטארטאפ הקמנו במהלך המלחמה, והתחלנו לרוץ איתו ממש תוך כדי המילואים.

ספר על החברה ומניין בא הרעיון?

אלו דברים דומים שעשינו בצבא. חיפשנו איפה אפשר למקסם את מה שעשינו בצבא ולהשליך על שוק, שהוא ממש בלו אושן עבורנו ואין חברה שעושה משהו דומה. תעשיית ה- direct sales, שהיא מאוד אמריקאית ואנחנו בנינו כמה מודלים של פרדיקציה שעוזרים לחברות direct sales לייצר תקשורת טובה יותר עם הלקוחות שלהן. המודלים מזהים טוב יותר מה הלקוח רוצה לקנות, מה המוצר שכדאי להציע לו ומתי יספיק לקנות, כאשר המטרה היא לטרגט בצורה טובה יותר את הלקוחות דרך המודלים שאנחנו מריצים. זה דומה לאי קומרס אבל יש הבדלים כי דרך המכירה בחברות direct sales היא שונה מעט, ואותן חברות רואות את עצמן כתעשייה נפרדת. למשל הרבהלייף היא לקוחה שלנו, ואם ספורה מבחינים שאני עובד איתם, הם יחשבו "מעולה, חברה דומה לנו." לעומת זאת, אם הרבהלייף היו רואים שאני עובד עם ספורה הם היו חושבים שזה אי קומרס. בשנה אחת הגענו ללקוחות וחברות כמו הרבהלייף, שופ דוט קום, It works! Global ו-Immunotec.

אופן המכירה ב-direct sales זה דרך מפיצים שהם המשווקים את המוצרים של החברה. עד שאנחנו הופענו, כל החברות הללו היו בונות על המפיצים לעשות את עבודת השיווק והמכירות והכל היה קורה דרכם בלי ערוצים נוספים. המפיצים מביאים לקוחות והם מדברים עם לקוחות וכדומה. מה שקורה בפועל זה שמאחר וכיום יש עוד הרבה אלטרנטיבות לעשות הכנסה מ-gig economy ובגלל התחרות הרבה בשוק, אז המודל לפיו הם בונים רק על המפיצים כבר לא עובד. מה שאנחנו מביאים לשולחן זה שאנחנו מייצרים מודלים של פרדיקציה שעושים את הכל באופן אוטומטי, את ה-retention, ההמלצות על מוצרים כאשר אנחנו יודעים לזהות מה כל לקוח יקנה ומתי והחברות כבר לא צריכות לבנות על המפיצים אלא אנחנו עושים את זה בשבילם, הכל כבר הופך לאוטומטי.

מתי הוקמה וכמה עובדים?

קמנו ביולי 2024, אנחנו 10 עובדים, הרוב בישראל ואחת ביוטה.

מי המשקיעים?

זוהר גילון, יובל בר-גיל, ניר גרינברג, רן שריג, אפי כהן ועוד