חווית הלקוח
צילום: FREEPIK

EasySend מגייסת 55.5 מיליון דולר; תאיץ פיתוח של פתרונות דיגיטלים

"ההשקעה ב-EasySend משקפת את האמון שלנו בפוזיציה הייחודית של החברה להוביל ארגונים לתוך העידן הדיגיטלי, ואנחנו צופים צמיחה משמעותית בעתיד" , אמר דן פטרוזו, שותף בקרן אשר הובילה את הגיוס 

תומר אמן |

חברת EasySend המפתחת פלטפורמת No Code השלימה סבב גיוס B בהיקף של 50.5 מיליון דולר בהובלת קרן ההון סיכון Oak HC/FT, כמו כן השתתפו בסבב גם המשקיעים הקיימים בחברה, Vertex Ventures, Intel Capital, ו-Hanaco Ventures.

בנוסף, הודיעה החברה כי היא תגייס חוב נוסף בהיקף של כ-5 מיליון דולר לאחר שבשנה הקודמת גייסה החברה 11 מיליון דולר בסבב A, שהתווסף לסבב סיד של 5 מיליון דולר מלפני כן. עד היום גייסה החברה סכום כולל של כ-71.5 מיליון דולר. 

הודעת החברה מגיעה לאחר שנה בה הכנסות החברה בארה"ב, על פיה גדלו פי 10, בין היתר כתוצאה מעבודתה עם לקוחות מתחום הביטוח, הבנקים, ונותני האשראי, כמו  הגיוס צפוי להאיץ את הצמיחה העסקית בארה"ב ובאזורים נוספים בעולם, וכן יתמוך בהעמקת יכולות הפלטפורמה עבור ענפי תעשייה חדשים.

 

"מגפת הקורונה הובילה שינוי מהותי באינטראקציה הדיגיטלית של אנשים עם עסקים ונותני שירות. EasySend עוזרת לארגונים האלו להאיץ את תוכניות הטרנספורמציה הדיגיטליות שלהם ולהוציאן לפועל מהר יותר מבעבר. חברות מחויבות לייצר חווית לקוח יוצאת דופן כדי לשמור על יתרון תחרותי בשוק. EasySend עושה טרנספורמציה לשיטה בה עסקים מספקים חווית משתמש דיגיטלית עבור לקוחותיהם בדרך יעילה ומהירה" - כך אמר מנכ"ל החברה, טל דסקל

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
ChatGPT  (גרוק)ChatGPT (גרוק)

איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?

תנו לצ'אט להכיר אתכם - למה זה חשוב ואיך עושים את זה?

עמית בר |
נושאים בכתבה ChatGPT


רוב המשתמשים ב-ChatGPT מתמודדים עם אותה בעיה: התשובות שהם מקבלים כלליות מדי, חסרות הקשר אישי ומחייבות הסברים חוזרים בכל שיחה. הם מוצאים את עצמם מתחילים כל דיאלוג מההתחלה, מסבירים שוב ושוב את התחום המקצועי שלהם, את קהל היעד ואת הסגנון המועדף עליהם. התוצאה היא בזבוז זמן יקר וחוויית שימוש מתסכלת.

הפתרון קיים כבר בתוך המערכת, אך רוב המשתמשים פשוט לא מודעים אליו. מדובר בפונקציית ההתאמה האישית (Custom Instructions או Personalization) שמאפשרת להגדיר פעם אחת את הפרופיל המקצועי והאישי שלכם, כך שכל שיחה עתידית תתבסס על המידע הזה.

המדריך המלא להגדרת הפרופיל האישי

הגישה לתפריט ההגדרות פשוטה: בגרסת הדפדפן תמצאו אותו תחת שם המשתמש בצד שמאל, ובאפליקציה דרך כפתור התפריט. בחרו באפשרות Personalization והפעילו את האפשרות Enable customization.

המערכת מציגה שני שדות מרכזיים. בשדה הראשון, "What would you like ChatGPT to know about you", תארו את הרקע המקצועי שלכם. כתבו באיזה תחום אתם עובדים, מהו התפקיד המדויק שלכם, מי קהל היעד שלכם, אילו כלים דיגיטליים אתם משתמשים בהם ומהן המטרות העסקיות שלכם. למשל: "אני מנהלת מוצר בחברת פינטק ישראלית, עובדת מול לקוחות עסקיים בינוניים, משתמשת ב-Jira ו-Figma, ומתמקדת בפיתוח פתרונות תשלומים דיגיטליים".

בשדה השני, "How would you like ChatGPT to respond", הגדירו את סגנון התשובות הרצוי. ציינו את אורך התשובה המועדף, הפורמט (פסקאות רצופות או נקודות), רמת הפירוט הטכני, השפה והטון. דוגמה: "תשובות ממוקדות של 200-300 מילים, בעברית מקצועית אך נגישה, עם דגש על יישום מעשי ודוגמאות קונקרטיות מעולם הפינטק".