חווית הלקוח
צילום: FREEPIK

EasySend מגייסת 55.5 מיליון דולר; תאיץ פיתוח של פתרונות דיגיטלים

"ההשקעה ב-EasySend משקפת את האמון שלנו בפוזיציה הייחודית של החברה להוביל ארגונים לתוך העידן הדיגיטלי, ואנחנו צופים צמיחה משמעותית בעתיד" , אמר דן פטרוזו, שותף בקרן אשר הובילה את הגיוס 

תומר אמן |

חברת EasySend המפתחת פלטפורמת No Code השלימה סבב גיוס B בהיקף של 50.5 מיליון דולר בהובלת קרן ההון סיכון Oak HC/FT, כמו כן השתתפו בסבב גם המשקיעים הקיימים בחברה, Vertex Ventures, Intel Capital, ו-Hanaco Ventures.

בנוסף, הודיעה החברה כי היא תגייס חוב נוסף בהיקף של כ-5 מיליון דולר לאחר שבשנה הקודמת גייסה החברה 11 מיליון דולר בסבב A, שהתווסף לסבב סיד של 5 מיליון דולר מלפני כן. עד היום גייסה החברה סכום כולל של כ-71.5 מיליון דולר. 

הודעת החברה מגיעה לאחר שנה בה הכנסות החברה בארה"ב, על פיה גדלו פי 10, בין היתר כתוצאה מעבודתה עם לקוחות מתחום הביטוח, הבנקים, ונותני האשראי, כמו  הגיוס צפוי להאיץ את הצמיחה העסקית בארה"ב ובאזורים נוספים בעולם, וכן יתמוך בהעמקת יכולות הפלטפורמה עבור ענפי תעשייה חדשים.

 

"מגפת הקורונה הובילה שינוי מהותי באינטראקציה הדיגיטלית של אנשים עם עסקים ונותני שירות. EasySend עוזרת לארגונים האלו להאיץ את תוכניות הטרנספורמציה הדיגיטליות שלהם ולהוציאן לפועל מהר יותר מבעבר. חברות מחויבות לייצר חווית לקוח יוצאת דופן כדי לשמור על יתרון תחרותי בשוק. EasySend עושה טרנספורמציה לשיטה בה עסקים מספקים חווית משתמש דיגיטלית עבור לקוחותיהם בדרך יעילה ומהירה" - כך אמר מנכ"ל החברה, טל דסקל

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
יואב שפרינגר וגלעד עזרא, מייסדים Apptor.ai צילום פרטייואב שפרינגר וגלעד עזרא, מייסדים Apptor.ai צילום פרטי
סטארטאפ להכיר

אין לנו מתחרים- הדרך להתחרות זה אם הלקוחות יתחילו לפתח את המוצר בעצמם

שיחה עם יואב  שפרינגר- המנכ"ל ושותף מייסד של  Apptor.ai



הדס ברטל |

ספר בקצרה על עצמך:

אני במקור מבית חנן בצפון. בצבא שירתי ב-8200, שם גם פגשתי את השותף שלי, גלעד עזרא, ובזמן השירות, עבדנו על פיתוח מודלים של פרדיקציה לצבא כדי לזהות התנהגויות, אבל הרעיון זה להתעסק ב-predictable AI. אחרי הצבא הייתי בפלייטיקה בעולמות ה-AI retention. את הסטארטאפ הקמנו במהלך המלחמה, והתחלנו לרוץ איתו ממש תוך כדי המילואים.

ספר על החברה ומניין בא הרעיון?

אלו דברים דומים שעשינו בצבא. חיפשנו איפה אפשר למקסם את מה שעשינו בצבא ולהשליך על שוק, שהוא ממש בלו אושן עבורנו ואין חברה שעושה משהו דומה. תעשיית ה- direct sales, שהיא מאוד אמריקאית ואנחנו בנינו כמה מודלים של פרדיקציה שעוזרים לחברות direct sales לייצר תקשורת טובה יותר עם הלקוחות שלהן. המודלים מזהים טוב יותר מה הלקוח רוצה לקנות, מה המוצר שכדאי להציע לו ומתי יספיק לקנות, כאשר המטרה היא לטרגט בצורה טובה יותר את הלקוחות דרך המודלים שאנחנו מריצים. זה דומה לאי קומרס אבל יש הבדלים כי דרך המכירה בחברות direct sales היא שונה מעט, ואותן חברות רואות את עצמן כתעשייה נפרדת. למשל הרבהלייף היא לקוחה שלנו, ואם ספורה מבחינים שאני עובד איתם, הם יחשבו "מעולה, חברה דומה לנו." לעומת זאת, אם הרבהלייף היו רואים שאני עובד עם ספורה הם היו חושבים שזה אי קומרס. בשנה אחת הגענו ללקוחות וחברות כמו הרבהלייף, שופ דוט קום, It works! Global ו-Immunotec.

אופן המכירה ב-direct sales זה דרך מפיצים שהם המשווקים את המוצרים של החברה. עד שאנחנו הופענו, כל החברות הללו היו בונות על המפיצים לעשות את עבודת השיווק והמכירות והכל היה קורה דרכם בלי ערוצים נוספים. המפיצים מביאים לקוחות והם מדברים עם לקוחות וכדומה. מה שקורה בפועל זה שמאחר וכיום יש עוד הרבה אלטרנטיבות לעשות הכנסה מ-gig economy ובגלל התחרות הרבה בשוק, אז המודל לפיו הם בונים רק על המפיצים כבר לא עובד. מה שאנחנו מביאים לשולחן זה שאנחנו מייצרים מודלים של פרדיקציה שעושים את הכל באופן אוטומטי, את ה-retention, ההמלצות על מוצרים כאשר אנחנו יודעים לזהות מה כל לקוח יקנה ומתי והחברות כבר לא צריכות לבנות על המפיצים אלא אנחנו עושים את זה בשבילם, הכל כבר הופך לאוטומטי.

מתי הוקמה וכמה עובדים?

קמנו ביולי 2024, אנחנו 10 עובדים, הרוב בישראל ואחת ביוטה.

מי המשקיעים?

זוהר גילון, יובל בר-גיל, ניר גרינברג, רן שריג, אפי כהן ועוד