גארדיקור
צילום: יח"צ

Guardicore מישראל נמכרת ב-600 מ' ד' ל-AKAMI הציבורית

החברה עוסקת באבטחת רשתות תקשורת והרוכשת שלה, חברת סייבר וענן, נסחרת בנאסד"ק לפי 17.3 מיליארד ד'. גארדיקור הוקמה ב-2013 ומאז גייסה 110 מ' ד', כשהסבב האחרון היה ב-2019
איתי פת-יה |
נושאים בכתבה סייבר

Guardicore הישראלית נמכרת ב-600 מיליון דולר לחברת הסייבר והענן AKAMAI TECH הנסחרת בנאסד"ק לפי 17.3 מיליארד דולר. הרוכשת תשלב את פתרון המיקרו-סגמנטציה של Guardicore במוצרי אבטחת ה-Zero Trust הקיימים שלה. 

סגירתה של העסקה צפויה להתרחש ברבעון הרביעי של 2021. רכישתה של Guardicore צפויה להניב תוספת הכנסות בגובה של כ-35-30 מיליון דולר ב-2022, ושולי הרווח התפעולי המתואם (non-GAAP) צפויים להיות בעקבותה 30-29% בקירוב. ב-2023 אלה אמורים לשוב ל-30% ומעלה.

 

Guardicore גייסה 110 מיליון דולר מאז הוקמה בשנת 2013. הגיוס האחרון שלה היה ב־2019. בין המשקיעים העיקריים בחברה Qumra Capital, Battery Ventures, 83North, TPG Growth. החברה הוקמה על ידי פבל גורביץ (מנכ"ל), אריאל צייטלין (סמנכ"ל טכנולוגיה), ודרור סלעי (סגן נשיא לשווקי APAC) ומועסקים בה 350 עובדים בישראל, ארה"ב, קנדה, ברזיל, הודו, מקסיקו ומערב אירופה.

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
יואב שפרינגר וגלעד עזרא, מייסדים Apptor.ai צילום פרטייואב שפרינגר וגלעד עזרא, מייסדים Apptor.ai צילום פרטי
סטארטאפ להכיר

אין לנו מתחרים- הדרך להתחרות זה אם הלקוחות יתחילו לפתח את המוצר בעצמם

שיחה עם יואב  שפרינגר- המנכ"ל ושותף מייסד של  Apptor.ai



הדס ברטל |

ספר בקצרה על עצמך:

אני במקור מבית חנן בצפון. בצבא שירתי ב-8200, שם גם פגשתי את השותף שלי, גלעד עזרא, ובזמן השירות, עבדנו על פיתוח מודלים של פרדיקציה לצבא כדי לזהות התנהגויות, אבל הרעיון זה להתעסק ב-predictable AI. אחרי הצבא הייתי בפלייטיקה בעולמות ה-AI retention. את הסטארטאפ הקמנו במהלך המלחמה, והתחלנו לרוץ איתו ממש תוך כדי המילואים.

ספר על החברה ומניין בא הרעיון?

אלו דברים דומים שעשינו בצבא. חיפשנו איפה אפשר למקסם את מה שעשינו בצבא ולהשליך על שוק, שהוא ממש בלו אושן עבורנו ואין חברה שעושה משהו דומה. תעשיית ה- direct sales, שהיא מאוד אמריקאית ואנחנו בנינו כמה מודלים של פרדיקציה שעוזרים לחברות direct sales לייצר תקשורת טובה יותר עם הלקוחות שלהן. המודלים מזהים טוב יותר מה הלקוח רוצה לקנות, מה המוצר שכדאי להציע לו ומתי יספיק לקנות, כאשר המטרה היא לטרגט בצורה טובה יותר את הלקוחות דרך המודלים שאנחנו מריצים. זה דומה לאי קומרס אבל יש הבדלים כי דרך המכירה בחברות direct sales היא שונה מעט, ואותן חברות רואות את עצמן כתעשייה נפרדת. למשל הרבהלייף היא לקוחה שלנו, ואם ספורה מבחינים שאני עובד איתם, הם יחשבו "מעולה, חברה דומה לנו." לעומת זאת, אם הרבהלייף היו רואים שאני עובד עם ספורה הם היו חושבים שזה אי קומרס. בשנה אחת הגענו ללקוחות וחברות כמו הרבהלייף, שופ דוט קום, It works! Global ו-Immunotec.

אופן המכירה ב-direct sales זה דרך מפיצים שהם המשווקים את המוצרים של החברה. עד שאנחנו הופענו, כל החברות הללו היו בונות על המפיצים לעשות את עבודת השיווק והמכירות והכל היה קורה דרכם בלי ערוצים נוספים. המפיצים מביאים לקוחות והם מדברים עם לקוחות וכדומה. מה שקורה בפועל זה שמאחר וכיום יש עוד הרבה אלטרנטיבות לעשות הכנסה מ-gig economy ובגלל התחרות הרבה בשוק, אז המודל לפיו הם בונים רק על המפיצים כבר לא עובד. מה שאנחנו מביאים לשולחן זה שאנחנו מייצרים מודלים של פרדיקציה שעושים את הכל באופן אוטומטי, את ה-retention, ההמלצות על מוצרים כאשר אנחנו יודעים לזהות מה כל לקוח יקנה ומתי והחברות כבר לא צריכות לבנות על המפיצים אלא אנחנו עושים את זה בשבילם, הכל כבר הופך לאוטומטי.

מתי הוקמה וכמה עובדים?

קמנו ביולי 2024, אנחנו 10 עובדים, הרוב בישראל ואחת ביוטה.

מי המשקיעים?

זוהר גילון, יובל בר-גיל, ניר גרינברג, רן שריג, אפי כהן ועוד