סימן לאופטימיות? הריאליטי 2025 התחזק ל-16.8%
אחרי 2 פרקים שנעו סביב ה-14%, התכנית 2025 (קשת 12) התחזקה אמש (יום ב') ל-16.8% בקרב היהודים ו-474 אלף צופים באוכלוסייה הכללית - כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. פנים אמיתיות (רשת 13) הסתפקה ב-9% (282K), משחק ליגת העל בין בית"ר ירושלים להפועל באר שבע (ערוץ הספורט) רשם נתון נאה של 7.4%, ופרק סיום העונה של זמן אמת (כאן 11) ניפק 3.6% (92K). האולפן הפתוח (ערוץ 20) עם 1%.
והנה משהו שהוא עניין של טיימינג: קשת שיבצה את הסטנדאפיסטים עם ציפי לבני, בלי לדעת שבבוקרו של אותו יום, תודיע לבני על פרישתה מהפוליטיקה. התכנית הניבה 10.1%. לקט של 'אנשים' (קשת 12) - 7%, 'לצבי יש בעיה' (רשת 13) - 5.2%, לקט 'הצינור' (רשת 13) - 4.1%, 'היום שהיה' (רשת 13) - 3.5%, הסדרה מונא ( כאן 11) - 1.1%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 2.1%, שידור חוזר של 'פגישה עם רוני קובן' (כאן 11) שמארח את ציפי לבני - 1.6%, 'חדשות סיכום היום' (ערוץ 20) - 1.1%.
בגזרת הבוקר:
העולם הבוקר (רשת 13) הניבה 4.4%,
וגברה על חדשות הבוקר (קשת 12) שניפקה 4.1%.
רצועת 17:00-19:00:
קשת 12: חמש עם רפי רשף - 7.2%, שש עם עודד בן עמי - 10.4%.
רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 5.2%, שש עם אמנון לוי - 5.6%.
כאן 11: ערב ערב - 0.8%, העולם היום - 1.7%.
ערוץ 20: ספורט ברשת – 0.2%, כולם ב-20 – 0.5%.
ראש בראש בפרה-פריים:
'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) קיבלה 12.2%, ואחריה 'תכנית חיסכון' (חדשות 12) עם 15.1% גבוהים.
מנגד רשמה 'לפני החדשות' (רשת 12) 6.5%, ואחריה 'ברקוד' (רשת 13) עם 6.7%.
'קלמן וסג"ל (כאן 11) הניבה 2.1%, ולאחריו 'מהצד השני עם גיא זוהר' (כאן 11) עם 2.5% (לא נספר רשמית משום שהתכנית קצרה מ-20 דקות).
'ריקלין ומגל' (ערוץ 20) עם 1%.
בגזרת החדשות:
חדשות 12 קיבלה 17.1% (492K),
מול חדשות 13 עם 8.2% (239K) פושרים.
חדשות הערב (כאן 11) הניבה 4.1% (116K),
וחדשות ערוץ 20 עם 2% נאים.
- 7.שגיב 20/02/2019 01:29הגב לתגובה זוהייתרון הגדול ביותר של 2025 נכון להיום הוא בחירת המשתתפים. הפעם אין ערסים תורניים או מטומטמים תורניים והליהוק גם לא מבוסס על בני עשרים פלוס. כולם רהוטים, לכולם יש רקע מעניין המספק נושאי שיחה, ויש גם לא מעט מבוגרים המוסיפים גיוון ועניין. באח הגדול יורם זק היה כבול לפורמט מחו"ל. כאן הוא יכול לעשות כרצונו, הסביבה הרבה יותר מגוונת, יש כמה "אנשים" שהמשתתפים יכולים לדבר איתם, אין ניתוק מלא מהעולם החיצוני, והתוצאה יותר מודרנית ומעניינת. מקווה שימשיך כך.
- 6.התכנית 2025 בזבוז של זמן מבית היוצר של השטן ארז טל (ל"ת)AH.G 19/02/2019 20:43הגב לתגובה זו
- 5.גיא מ. 19/02/2019 18:36הגב לתגובה זולא חושב שבעיר חדשנית יהיו רובוטים בלי ידיים שיש להם תשובות מעצבנות לכל שאלה, אכסניה עם מים פושרים, אנשים שלובשים כל היום פיג'מה ... המשימות בתוכנית עלובות (את מי מעניין לראות אנשים ממלאים קערית חלב לחתול מנדנדה או צועקים במגאפונים), העיר נראית ריקה ונטושה רוב הזמן, אין אפשרות לפתח שיחות אישיות כמו אלה בחדר האח, המשתתפים האהובים יופיעו בראש הטבלה ואין את המתח של מי מוביל בהצבעות ומי לא, אין פוטנציאל ליצירת מחנות כי התושבים מפוזרים באכסניה, סוויטה זוגית, חדר פרטי ודירת שותפים. ועדיין, יש לתוכנית הזו המון פוטנציאל ... עם כל החסרונות שמניתי עדיין אפשר למצוא עניין בתוכנית הזו.
- 4.אריק 19/02/2019 14:26הגב לתגובה זומסוג המשחקים של קשת. העלייה המינורית היא כי זה היה פרק של 40 דקות. ככל שהפרק ארוך יותר, הצופים שבאים מהחדשות לאט לאט עוזבים
- 3.די כבר 19/02/2019 12:58הגב לתגובה זודוריה למפל קיבלה ג'וב עם שכר מאוד מאוד נאה בצידו אבל לא מספקת את הסחורה. בדיחה
- 2.נעמי 19/02/2019 10:26הגב לתגובה זוכל המלעיזים לא טרחו לצפות. נהנים משמחה לאיד כדי להישמע חכמים בעיני עצמם. האח הגדול לעומתו לנראה איטי, קטן ומיושן. וגם - לא לשכוח שזה פורמט חדש - לא כמו רשת שמקבלים תוכניות אחרי שקשת בנו להם מוניטין של שנים (וגם את זה הם מצליחים להרוס)
- קשת, תמשיכו לפרגן לעצמכם. חטא ההיבריס (ל"ת)קשת 19/02/2019 15:45הגב לתגובה זו
- אלון 19/02/2019 12:59הגב לתגובה זואם כבר אז תטעי עד הסוף
- 1.נילי 19/02/2019 09:55הגב לתגובה זוחבורת שמאלנים הזוים... .
- נילי, קורבן נוסף לשטיפת המוח של ביבי (ל"ת)דנה 19/02/2019 12:23הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.