11.5% צפו בהודעת ההתפטרות של שר הביטחון אביגדור ליברמן
תכנית המוזיקה של רשת - The four סיימה עונה ראשונה (וכנראה אחרונה) בדיוק כפי שהתחילה והמשיכה - עם רייטינג נמוך מאז של 7.1% במגזר היהודי ו-168 באוכלוסייה הכללית. כזכור, בשל נתוניה, החליטה רשת כבר לאחר הפרק השלישי, לקצר את העונה ולסיימה לאחר 8 פרקים.
מנגד הניבה MKR המטבח המנצח (קשת 12) 17.1% (392K), שידור חוזר של חברות (ערוץ עשר) ניפק 5.9% (162K), תכנית התחקירים זמן אמת (כאן 11) הניבה נתון גבוה של 4.8% (137K), והאולפן הפתוח (ערוץ 20) עם 1%.
'חי בלילה' (קשת 12) - 10.9%, 'נקסט' - 7.2%, 'לילה טוב ישראל' (חדשות 2 ברשת) - 4.5%, 'קופה משותפת' (ערוץ עשר) - 3.1%, 'הצינור עם טל ברמן' (ערוץ עשר) - 3.7%, 'היום שהיה' (ערוץ עשר) - 3.9%, 'מה נסגר' (כאן 11) - 2.5%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 3%, 'חדשות סיכום היום' (ערוץ 20) - 0.4%.
מוקדם יותר אתמול קיים אביגדור ליברמן מסיבת עיתונאים בה הודיע על התפטרותו מתפקיד שר הביטחון. בשידור שהחל בכל הערוצים סמוך ל-12:45 (ונמשך עד 14:00), צפו בחישוב מצרפי 11.5%:
- ליברמן קורא למוסדיים להשקיע בהייטק הישראלי: האם זה מהלך נכון?
- ממאבק פוליטי - למלחמת הישרדות: מה נשאר מהקרב בין הפועל ת"א לבית"ר?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
חדשות 2 ברשת - 4.8%
חדשות 2 בקשת - 3.4%,
חדשות עשר - 1.7%,
חדשות כאן - 1.6%.
בגזרת הבוקר:
חדשות הבוקר (קשת 12) הניבה 4.9%,
וניצחה את העולם הבוקר (רשת 13) שקיבלה 3.8%,
בוקר אור (ערוץ עשר) עם 1.8%.
ראש בראש בפרה-פריים:
'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) קיבלה 9.4%, ואחריה 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2) עם 11.5%.
מנגד הניבה 'לפני החדשות' (רשת 13) 7.5%,
'אורלי וגיא' (ערוץ עשר) ניפקה 4.4%,
'העולם היום' (כאן 11) רשמה 2.3%,
'ריקלין וסג"ל' (ערוץ 20) עם 1.1%.
בגזרת החדשות:
חדשות 2 בקשת קיבלה נתון גבוה של 13.8% (344K),
מול אותה מהדורה ברשת עם 8.9% (225K)
(בחישוב מצרפי: 22.7% ו-569K).
חדשות עשר הניבה 7.1% (196K),
חדשות הערב (כאן 11) קיבלה 4.5% (118K),
וחדשות ערוץ 20 עם 1.6% (33K).
- 2.תוכנית הבוקר של אברי הפכה שמאלנית, ולכן מתחסלת (ל"ת)הצופה 15/11/2018 13:27הגב לתגובה זו
- 1.הוא הרג הניה? (ל"ת)מויט 15/11/2018 11:33הגב לתגובה זו
- הנייה הרג אותו (ל"ת)במבי 15/11/2018 13:28הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.