פרסומת maelys
צילום: יח"צ/ צילום מסך
TV

מעולה: קרב דוגמניות בפרסומת "סטירות" של maelys

לא בכל יום תוכלו לראות 4 דוגמניות ידועות כמו בר פאלי, רוסלנה רודינה, שירז טל ודורון מטלון סוטרות אחת לשנייה, או יותר נכון "מורידות כאפות" לכל עבר
משה בנימין | (12)
לפחות על פי נקודת הפתיחה שלו, מותג מסיכות ההזנה מבד לפנים, בשם Maelys הוא הדבר הכי רחוק שאפשר לדמיין בהקשר של פרסומת מיוחדת שתעלה על פנינו חיוך ענק. אולי זו הקטגוריה שבה פועל המוצר, שבדרך כלל נוטה ללכת לאזורים של אסתטיקה ויופי ולכן ההפתעה הגדולה, אך בכל אופן, לא בכל יום תוכלו לראות 4 דוגמניות ידועות כמו בר פאלי, רוסלנה רודינה, שירז טל ודורון מטלון סוטרות אחת לשנייה, או יותר נכון "מורידות כאפות" לכל עבר. המותג שמושק בישראל בימים אלו, על ידי חברת תידי אחזקות בע"מ, נתמך על ידי הקמפיין בו מככבות מי שנשכרו לשמש כפרזנטוריות של המותג. המותג צפוי לפעול באונליין בלבד ובהתאם כך גם סרטון הפרסומות שצולם עבור שידור ברשת. מעל לכל אפשר לציין שהפרסומת מפגינה רמת ביצוע גבוהה הן ברמת ההפקה, הן ברמת הבימוי והן ברמת הרעיון, הכתיבה ואפילו איכויות המשחק של הדוגמניות כמעל כולן בולטת שירז טל. מאחורי הקמפיין עומדת חברת ההפקות והקריאייטיב פירמה בבעלותם של רוני אברמובסקי ואדר שפרן. יחד עם צוות הקריאייטיב שעובד בשותפות וכתב את התסריט: יואב הבל ואסף זליקוביץ' והבימאי הוא ניר בקאי.   

Maelys from FIRMA Creative Production on Vimeo.

     

תגובות לכתבה(12):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    דבי 28/09/2016 11:18
    הגב לתגובה זו
    לגברים שמתחרמנים מול בנות שהולכות מכות (למרבה הצער לא הוסיפו בריכת בוץ. פספוס.) או לנשים שחושבות לעצמן WTF?
  • 6.
    גאוני ! (ל"ת)
    מה זה משנה? 28/09/2016 09:51
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    שייקה 27/09/2016 15:56
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד ,פרסומת מעולה ואחלה משחק של כל המעורבות
  • 4.
    שי 27/09/2016 15:03
    הגב לתגובה זו
    זה בגדול חרא של דבר, הקופי והחברה בטח משפשפים עכשיו משמחה ואם תהיה ביקורת כנגד האלימות הוא יוכלו להגיד שאין דבר כזה פרסום רע. מה שכן קיים זו פרסומת רעה.
  • סתירה 27/09/2016 15:24
    הגב לתגובה זו
    לכי תעשי ביוטי
  • 3.
    יורם דרורי 27/09/2016 14:32
    הגב לתגובה זו
    מצוין.
  • 2.
    טל 27/09/2016 12:14
    הגב לתגובה זו
    אנחנו בודקים אולי להכניס את זה למצעד הפרסומות של מנהלי שיווק מצייצים בפייסבוק. מבטיח לעדכן אתכם
  • בבה 27/09/2016 14:25
    הגב לתגובה זו
    בודקים אולי עאלק. את מי אתה מעניין ?
  • בינוניות 27/09/2016 13:58
    הגב לתגובה זו
    מנהלי שיווק מוצצים
  • ממש בינוניות 27/09/2016 14:13
    והם שוב יבכו שמעשהו מטקבק בשמם.
  • 1.
    משקיף מהצד 27/09/2016 11:31
    הגב לתגובה זו
    לא ציפיתי לזה, מודה. מתחיל כסרט סטנדרטי והופך לסאגה מגניבה בטירוף שלא מרמזת בכלום על כך שמדובר במוצר קוסמטי. סחתיין. אחלה רעיון, כתיבה טובה, הפקה בת זונה. ככה עובדים בדיגיטל.
  • אאאא 27/09/2016 13:56
    הגב לתגובה זו
    בזמן שהמשרדים מתבוססים בתחנונים ללקוחות ובפחד לשמור לעצמם תקציבים, פרסומאים עצמאיים עושים להם בית ספר.
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיות

הפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14

גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות. 

מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.

מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.

החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים

גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין,  שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.

מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיות

הפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14

גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות. 

מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.

מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.

החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים

גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין,  שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.