TV

גורביץ' מתייחס לפריצה ב-S&P500, ומסמן מניה גדולה בת"א - שלא כדאי לפספס

המנתח הטכני של Bizportal עם הכיוון של המדדים המובילים, הנפט וגם 3 מניות לבקשת הגולשים
עדי ברזילי | (46)

תגובות לכתבה(46):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 32.
    אפשר ניתוח למניית כלכלית י-ם? (ל"ת)
    יוני 31/07/2016 14:15
    הגב לתגובה זו
  • 31.
    שאול 31/07/2016 09:31
    הגב לתגובה זו
    ספר להם איך אמרת להיכנס ביפן לפני חצי שנה שתגיע ל24000 תקן אותי אם אני טועה
  • 30.
    עדי 30/07/2016 08:51
    הגב לתגובה זו
    אשמח לניתוח מזור רובוטיקה.. וגם נקודת קנייה מומלצת. תודה רבה
  • 29.
    Rsi -69.10 29/07/2016 19:08
    הגב לתגובה זו
    Mbly . Soda . Abbv . Mazor . S .
  • 28.
    יוסף 29/07/2016 18:00
    הגב לתגובה זו
    כל שבוע אני מציע לך להציג תיק יחס ולהפסיק לאשלות את המשקעים החדשים שעוד לא מבנים ששיטת ניתוח הטכני שווה לקריאה בקפה . זה שאתה משתמש במילים כמו אקדמי (אני לא מכיר אף אקדמיה שהכירה בשיטה ניתוח הטכני וקיבלה אותה בצורה מדעית מובהקת ולא מובהקת ) גלי הלייוט של רלף נלסון הליוט רואה החשבון שהחליט שהוא רואה תבניות היפו שהם לא קימות כנראה היה על הקסטות או פטריות הזיה ,פיבונצי ויחסי הזהב של לאונרדו פיבונצי שטוב למערכת ליניארית בתבניות קבועות כגון התרבות הארנבים,והיוצרות של מרכבים ביולוגים שנמצאים בטבע והרקורסיה (חזרה) של פרחים קונכיות וכו' , וכל מני מתמטיזציות שמוליכות שולל את המשקעים עם כל המוסגים הפסדו מדעיים שרק גורמים להפקט הפרטים המפתים כדאי ליצור כביכול הסבר מרשים או אמין יותר בזמן שאין שום קשר או בסיס לדברים הנאמרים לבין ההשלכה. בו תציג תיק יחס וכולם יבינו שאין בשיטה שום יתרון יחסי מהטלת מטבע רנדומאלית .
  • 27.
    אייל - אפשר ניתוח על פמס ? תודה ושבת שלום. (ל"ת)
    יוסי 29/07/2016 17:18
    הגב לתגובה זו
  • זרוק מטבע (ל"ת)
    1 30/07/2016 12:29
    הגב לתגובה זו
  • 26.
    מישהו זוכר? 29/07/2016 15:25
    הגב לתגובה זו
    למה למה אתם לא מזכירים את כל הדברים האלה
  • 25.
    אם היינו אבל 29/07/2016 15:07
    הגב לתגובה זו
    הגרף מראה בבירור עליות נוספות אבל לצערי אנו מדינת חרטה ובורסת חרטה עם מחזורים אפסיים לכן מחזירים אותנו לרמות של ה 600 כי המחזורים הנוכחים מתאימים לשם ולא למדדים של 1700
  • 24.
    eli 29/07/2016 13:44
    הגב לתגובה זו
    מה אתה אומר על מנית מזור רובוטיקה בארץ ובחו"ל בתודה אלי
  • יוסף 30/07/2016 12:36
    הגב לתגובה זו
    גורביץ מנתח מניות ומדדים ללא שום בסיס וללא הוכחות שמה שהוא אומר באמת שווה משהו אף פעם הוא לא הציג לך תוצאות בתיק יחס בשטח ,הדף (או המסך במקרה זה ) סופג הכול נהג האוטובוס או מצחצח הנעלים יכול לאגיד לך אותו דבר כל עוד הוא לא יציג לך השגים שהוא השיג בעזרת השיטה שלו אין לזה שום ערך .בגרף כל אחד רואה את מה שהוא רוצה לראות ולא מראה לו מה באמת עומד לקרות שם בחוץ
  • 23.
    ניתוח תכני על (alj)אלון us (ל"ת)
    ביזן 29/07/2016 13:40
    הגב לתגובה זו
  • 22.
    מה רע עשינו לך למה אתה מטעה אותנו (ל"ת)
    יצחק 29/07/2016 13:16
    הגב לתגובה זו
  • 21.
    אייל אפשר ניתוח של בריינסוי בבקשה? (ל"ת)
    בני 29/07/2016 13:12
    הגב לתגובה זו
  • 20.
    אלברט 29/07/2016 13:00
    הגב לתגובה זו
    באמת כל הכבוד לכם. אני מקפיד כל שישי לראות את הניתוח של גורביץ'.והתגובות שאני רואה כאן לפעמים פשוט מפגרות
  • 1 29/07/2016 19:09
    הגב לתגובה זו
    ומפגר אחרי שיטה הזוייה
  • 19.
    Karin A 29/07/2016 12:12
    הגב לתגובה זו
    גורביץ שלום רב בהמשך להבחנה שלך לגבי ה-1500 - אשמח אם תוכל להתייחס לגרף שנתי (5 שנים), האם אינך רואה התכנות לראש כתפיים? אני מניחה שאם אכן יתממש, אנחנו עלולים למצוא את עצמנו מהר בשורט לטווח ארוך?
  • לקארין 29/07/2016 13:22
    הגב לתגובה זו
    יחד עם גורביץ
  • יוסף פותר החלמות 29/07/2016 17:16
    הוא בדיוק כמו ציור רורשך .אין בו שום אינפורמציה חוץ מאשלייה של הידע .אז באמת שאין לה מה ללמוד היא וגם אתה יכול יכולים להטיל מטבע זה אותו דבר או לביט בכוכבים ולצייר מפה אסטרולוגית
  • 18.
    הוא מפחד או שותף לשחקנים בשוק ולא מגלה לכם שהכיוון למטה (ל"ת)
    גורביץ לא מגלה 29/07/2016 11:57
    הגב לתגובה זו
  • 17.
    שי 29/07/2016 11:47
    הגב לתגובה זו
    נרות?פיבונצה?חוקן. קונים כשיש רעיון כלכלי ולא הימור רדוד. אפשר באותה מידה לנתח גרף של א ק ג ולהגיד ששיך למניה מסויימת. פשוט שטויות.
  • יוסף פותר החלמות 29/07/2016 17:19
    הגב לתגובה זו
    לאשלות את עצמם שהם יכולים לדעת משהוא מהעתיד מקווי הקפה של גורביץ בניתוח הקפה .
  • 16.
    לפי הטי-שרט שלו, ניתן להבין איזה "רווחים" יש לו.. (ל"ת)
    שלומי 29/07/2016 11:31
    הגב לתגובה זו
  • א 29/07/2016 16:52
    הגב לתגובה זו
    לפי חולצתו אתה שופט אותו? איני מכירו אבל אני מניח שהוא יכול לקנות את משקלך בזהב בלי להניד עפעף. ואם אתה באמת חושב שהוא מסכן. קנה לו חולצה חדשה והמיצווה עליך.
  • 15.
    ישראל 29/07/2016 10:53
    הגב לתגובה זו
    אפריקה ישראל
  • 14.
    משקיע 29/07/2016 10:43
    הגב לתגובה זו
    דווקא אותי מתחיל לעניין להתחיל לפתוח בשורט על ה SP ובכלל על השוק! תעודת סל סימבול TVIX תעודת סל שעוקבת אחרי ה VIX מאוד מעניינת
  • 13.
    טבע 17000 הא ???? (ל"ת)
    שמוליק 29/07/2016 10:24
    הגב לתגובה זו
  • 12.
    שימו לב 29/07/2016 10:19
    הגב לתגובה זו
    אוגוסט השחקנים הגדולים כבר עשו הכנות באירופה ובשאר המקומות בעולם ממזמן הרי היה צריך למכור אז איך מוכרים פשוט דוחפים בארהב למעלה ומוכרים בשאר המקומות בעולם טריליונים ועכשיו אחרי שהביא שיא במהלך חודש יולי בארהב שזה היה הפינלה של העליות חייבים לגמור אותו 1 אחוז למטה מהשיא או 2 לכל היותר ואז מגיע הנר של אוגוסט מתחילתו ועד סופו אדום דם אגב אלו הנרות שאוהב אדוני הנכבד
  • 11.
    פוטאש הוציאה אזהרת רווח האם חברות נוספות בדרך נוסח 2000 (ל"ת)
    אזהרת רווח 29/07/2016 10:02
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    אבקש התייחסות 29/07/2016 09:58
    הגב לתגובה זו
    צעקות העליות שלך והרצועות תודה
  • יוסף פותר החלמות 29/07/2016 17:22
    הגב לתגובה זו
    זה אותו דבר ואולי יותר טוב
  • 9.
    המבין 29/07/2016 09:56
    הגב לתגובה זו
    ם ומראה לנו רצועות וגלים ומה עם הרבעון הבא בארהב ומה עם אזהרת הרווח שפוטש הוציאה והאם עוד חברות בדרך להוציא אזהרות כאלה נוסח 2000 אה חכם גדול מחכה לתשובה
  • 8.
    אדון גורביביץ 29/07/2016 09:53
    הגב לתגובה זו
    אחוז למטה מהשיא ואתה רק צועק לנו עליות לגבי ארהב אתה גם טועה או ליתר דיוק מתחיל לטעות באחרים טעית אין ספור פעמים לגבי ארהב אתה צועק לנו כל שבוע יעלה יעלה יעלה זה גם אנחנו ידענו דבר איתנו על אירופה שדחפת אותנו בפנים ב 12000 בדקס דבר על המעוף שדחפת אותנו ב 1700 לגבי ארהב אתה מתחיל לטעות חמוד
  • 7.
    אדון גורביץ 29/07/2016 09:46
    הגב לתגובה זו
    בשנים האחרונות ולא היו איתנו בזמנים הקשים במדדים 200 ל 400 20 שנים הייתי מצפה לגלות אחריות ולהזהיר אותם שמקרים כמו שקורים שמדדים קופצים מ 200 ל 1730 עלייך להיות הגון ולהזהירם הרי אתה חווית את מפולת 2000 מניות הגיעו לתחתונים הרי אתה חווית את המפולות שלפני 2000 אז בבקשה ממך תפסיק להיות יהיר ותפסיק להגיד לי רצועות בולינגר ותפסיק להגיד לי הגל הרביעי והחמישי והשביעי גלים יש רק בים או בבריכת גלים ותהיה קצת יותר עם לב ואחראי ותזהיר אותם אנחנו עם ניסיון וותק הם צעירים שכל הונם נמצא במניות לאבד את ההון הזה בנוסף נדלן במחירים בשמיים הם יקרסו טוטאלית יא אדון חרטה נמאסת להןפיע לי מול העיניים כל שישי ולטעות דקס יעלה הוא יורד דקס יעלה הוא יורד מעוף יעלה הוא יורד מעוף ירד הוא עולה יא אדון בולינגר עם רצועות לך לחפש גלים בים
  • א 29/07/2016 16:48
    הגב לתגובה זו
    עד ל: יא אדון חרטה(מה פרוש חרטה?) כתבת סביר ואולי לעניין. ואז..באחת..התדרדרת.
  • אדם 29/07/2016 13:26
    הגב לתגובה זו
    אני חושב אתה צודק !!! לא נותנים לבורסות ליפול כמו פעם היו מדפיסים יותר מידי כסף.....המצב רע באירופה מאוד הבנקים נופליםםם אבל לא משפיע .... מתי הירידות החדות יגיעוjQuery20305885117338851382_1469787680484
  • אדם 29/07/2016 13:26
    הגב לתגובה זו
    אני חושב אתה צודק !!! לא נותנים לבורסות ליפול כמו פעם היו מדפיסים יותר מידי כסף.....המצב רע באירופה מאוד הבנקים נופליםםם אבל לא משפיע .... מתי הירידות החדות יגיעוjQuery20305885117338851382_1469787680484
  • 6.
    תודה על המידע .שבת שלום (ל"ת)
    HAKY1 29/07/2016 09:39
    הגב לתגובה זו
  • על מה אתה מדבר איזה מידע למה מה הוא מדען חח עוד ליצן (ל"ת)
    איזה מידע 29/07/2016 09:49
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    אבי 29/07/2016 08:46
    הגב לתגובה זו
    יהיה ירידות בקרוב כי הכל במכפיל 25
  • 4.
    זאת המניה שלא כדאי לפספס??????????? (ל"ת)
    בזק??? 29/07/2016 08:42
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    שלומי 29/07/2016 08:37
    הגב לתגובה זו
    והרווחתי.אם הייתי שומע לך הייתי עם פחות כסף בעו"ש. אבל כיו תמיד ,אתה מנחש. לפעמים פוגע ולפעמים מפספס. מזכיר לך את הדקס. איך אמרת שהוא ירד ופתאום שפריץ לכיוון 11000. אתה אומר עליות. אבל קודם יהיו ירידות. את המידע הזה אתה לא יודע להעביר לציבור.
  • 2.
    אפי 29/07/2016 08:23
    הגב לתגובה זו
    היי, אשמח לשמוע ניתוח בשבוע הבא.
  • 1.
    חחח 29/07/2016 08:16
    הגב לתגובה זו
    למה כי הוא רק טועההההה ומטעה מתפרנס בחרטה
  • א 29/07/2016 16:42
    הגב לתגובה זו
    אתה איש קטן ועלוב.
  • 1 29/07/2016 18:33
    כואבת פשוט שובר לך את האשליות שאתה נמצא בהם לכן הוא איש גדול יותר ממך זה בטוח
מייקל ברי
צילום: מייקל ברי
ניתוח טכני

מה אומרים הגרפים על השורט של מייקל ברי?

אחרי שניבא את קריסת הסאב-פריים - מייקל ברי פתח שורט על פלנטיר ואנבידיה של מיליארד דולר - האם הוא הולך להפסיד את המכנסיים?

זיו סגל |

לפי כתבה באתר Business Insider  מייקל ברי פתח פוזיציות שורט על PLTR ו-NVDA באמצעות אופציות מכר. מי שלא זוכר, ברי הוא המשקיע הידוע שהרוויח ממשבר הסאב פריים. על הפי הכתוב, מדובר בשורט על בועת הבינה המלאכותית, רעיון שמתחיל לחלחל לרחובות וול סטריט ביחד עם רוחות הסתיו - להרחבה: שובה של מכונת הכסף: מייקל ברי מהמר נגד אנבידיה ופלנטיר.


נבדוק היום את הגרפים של ה-S&P500 ואז את שתי מניות השורט של ברי ונראה מה אנחנו יכולים ללמוד מהם. 

- S&P500: נבלם בשרוול העליון של רצועת המסחר ונתמך ברמת התמיכה הקרובה האפשרית כפי שצוינה בשבוע שעבר: אזור ה-6750. עכשיו השאלה היא האם מנגנוני התמיכה יעבדו פה או שנראה מיצוי של התנודתיות עד הגבול התחתון של השרוול. שתי הרצועות שאתם רואים סביב המדד: בולינגר הירוקה וקלטנר הכחולה נמצאות במצב בו בולינגר עוטף את קלטנר. זה אומר שהתנודתיות שאנחנו רואים בשוק היא של דשדוש ולא של מהלכים חדים של מגמה. 



שתי הנקודות שלנו למעקב הן 6750 ו - 6830. מהלך מתחת ל-6750 יסמן את 6560-6630 כיעד הבא לירידה שאולי יהיה הזדמנות הכניסה. מהלך מעל 6830 ישאיר אותנו בגבול העליון של השרוול עם המשך לכיוון 7000. נראה שאנחנו צפויים בשוק לתנודתיות איפה שהוא בגבולות האלו בתקופה הקרובה ללמדנו שאנחנו: 1. צריכים לתפוס קצת פרספקטיבה מתנודתיות יומית ו-2. צריכים להתמקד בסקטורים חזקים ובמניות חזקות מתוכם. לפני שנבדוק את הסקטורים נבחן את השורט של ברי.


- NVDA. נמצאת במצב דומה ל-S&P500: תנודתיות סרק עולה, מגמתיות יורדת. התמיכה היא באזור 190 - 195. אופציות מכר רלבנטיות יכולות להיות PUT190 לטווח הקצר ו-PUT170 לטווח הארוך יותר למקרה של התרסקות. שימו לב שבשל העליה בסטיות התקן אופציות יהיו יקרות יחסית. תרשימים ארוכי טווח מראים שיש איזה שהיא תנועה כיוון מטה כך שאכן ראוי להיזהר קצת עם NVDA ובשל משמעותה לשוק אז גם עם השוק.