בטר פלייס: מחיר המכונית החשמלית - 122.9 א' ש', הטעינה - 1600 ש' בחודש

חברת בטר פלייס חשפה היום את מחירה של הרנו פלואנס החשמלית שתושק באופן מסחרי לקראת סוף השנה. הוצאות הטיפולים והתחזוקה צפויות להיות נמוכות בכ-40% בהשוואה למכונית רגילה
שרות Bizportal | (58)

חברת בטר פלייס חשפה היום את מחירה של הרנו פלואנס החשמלית שתושק באופן מסחרי לקראת סוף השנה. גרסת הבסיס תימכר תמורת 122,900 שקל, לא כולל חבילת השירות, ואילו הגרסה היוקרתית יותר, הכוללת ריפוד עור ואבזור נוסף תמכר תמורת 129,900 שקל.

הוצאות הטיפולים והתחזוקה השוטפת של המכונית צפויות לפי הערכות החברה להיות נמוכות בכ-40% בהשוואה למכונית משפחתית מקובלת ועלויות הביטוח צפויות להיות נמוכות יותר ולעמוד על כ-3,700 שקל בשנה.

מחיר הביטוח ייקבע לפי מספר הקילומטרים בפועל וחבילת השירות תכלול בין השאר חבילת ק"מ שנתית, התקנה ואחזקה של עמדות הטעינה הביתיות וגישה חופשית לרשת תחנות החלפת הסוללה.

תגובות לכתבה(58):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 42.
    קצין 16/05/2011 15:25
    הגב לתגובה זו
    אני לא טוקבקיסט של יבואני רכב. איש ממוצא. הראיון הוא מעולה, אך לא שווה 1600 ש" ח לחודש, לא סביר שיהיה מונופוליסט אחד על כל העסק הזה, לא סביר שמוכנית תסע 160 ק" מ ובאמת נצטרך לחשוב - כמה עוד נשאר עד לתחנה הבא.... אבל הכי מרגיז שהכתבה הזו יואצת בדיוק כאשר מחיר הדלק הוא שמיים. שוב- מסריח למונופול לא נורמלי אם מחירים לא תחרותים ולא סבירים. הרי- עם אני קונה רכב יד שניה- בכלל אין על מה לדבר מה יותר משתלם.
  • רוני 17/05/2011 19:43
    הגב לתגובה זו
    עדיף להשאר עם הרכב בנזין לפחות אנו משלמים מס לטובת החברה ולא לטובת אדם פרטי
  • 41.
    כלכלן 16/05/2011 09:13
    הגב לתגובה זו
    מחיר הרכב(ללא סוללות) זהה למחיר רכב משפחתי מקביל. עלות התדלוק ל 20 אלף ק" מ בשנה זהה(השוואה לקורולה) טווח הנסיעה 150 ק" מ(עים מזגן) לעומת 500ק" מ אז מדוע לרכוש את הרכב? הבעיה לדעתי היא במחיר של הרכב שאינו סביר בהתחשב במס הנמוך(10%) וגם לאור העובדה שלכב אין מצברים, מנוע בנזין ומערכות תומכות. מחיר הרכב בתצורה הנ" ל היה צריך להיות 80 אלף ש" ח לכל היותר, ואז אולי הרכש היה כדאי.
  • 40.
    סעיד-טייקון נפט- 16/05/2011 08:12
    הגב לתגובה זו
    זה יעלה לכם יותר כסף מאשר מכונית רגילה. איזה טיפשות מוכרים לכם.
  • 39.
    אבי 15/05/2011 20:01
    הגב לתגובה זו
    רכב חשמלי עם טווח נסיעה (מקסימלי) של 160 ק" מ וללא יכולת טעינה ביתית זה רכב למזוכיסטים.זה כמו למכור רכב בנזין משפחתי עם מיכל דלק של 15 ליטר. בשביל שרכב חשמלי יביא למהפכה אמיתית הוא צריך טווח נסיעה נורמלי של לפחות 300 ק" מ ויכולת טעינה ביתית. אדם קונה רכב חדש בשביל הנוחות ולא בשביל לבזבז את הזמן שלו בתור לטעינה כל יומיים.
  • 38.
    אברהם מוצפי 15/05/2011 19:45
    הגב לתגובה זו
    אני לא רוצה להיות תלוי בקריזות של מנהיגים בעיקר ממדינות הנפט, ולגלות שאיןלי דלק ואין לי אנרגיה למפעלים וכיוצ" ב ולכן הפתרון של רכב חשמלי קורץ לי והלואי יהיו פתרונות דומים לשרוד מצבי משבר שעוד יהיו לצערינו.
  • 37.
    אייל נחמני 15/05/2011 19:39
    הגב לתגובה זו
    ויש כאן טוקבקיסטים בתשלום מטעמם! ההצעה של בטרפלייס הוגנת והגיונית והתמורה- אותה אי אפשר למדוד בכסף- זה החיים שלנו והאיכות שלהם!
  • 36.
    שרית חדד 15/05/2011 17:32
    הגב לתגובה זו
    שקם להם מתחרה שפותר סוף סוף את הזיהום הסביבתי שהדלק שלהם גורם לו.
  • 35.
    יקי 15/05/2011 17:05
    הגב לתגובה זו
    אגסי וחבריו ובשלב מאוחר יותר גם עוד חברות בעולם הבינו את זה ומצאו פתרון לא מושלם אבל בהחלט מספק אז על מה כל הרעש
  • 34.
    לא יודיע מי אני 15/05/2011 17:04
    הגב לתגובה זו
    היום בזול מחר ביוקר יודעים איך לאסוף כסף קל
  • 33.
    יוסי פרץ 15/05/2011 16:46
    הגב לתגובה זו
    לא האמנתם לו לשי אגסי שיביא לכם כזאת תחרות ראויה וכל מה שנשאר לכם זה לקשקש בטוקבקים ולנסות להרחיק את כולם מהנקודה החשובה. כי מה שחשוב פה זה איכות הסביבה והכדור הזה שאנחנו חיים בו שאנחנו רק מזהמים אותו והורסים אותו בגלל בצע כסף כמו של הטוקבקיסטים מטעם פה
  • אריק 15/05/2011 17:17
    הגב לתגובה זו
    זאת לא תחרות, זה בדיוק כמו YES ו-HOT. דואופול במקום מונופול: אחרי הכל אין לך טלויזיה ב-100 ש" ח, שניהם לוקחים 250. אז מה הרווחנו?
  • 32.
    ל-24 15/05/2011 16:42
    הגב לתגובה זו
    עדיף שהערבים יפסידו ולא יכולו יותר לקנות קסאמים כדי להפגיז את המדינה שלך!
  • קצין 16/05/2011 15:30
    הגב לתגובה זו
    קו המחשבה שלך לא רחוקה מהערבים......תקנה רכב גם אם יעלה 150 אש" ח?תכניס פה גם את האינטיפדה השלישית אולי?
  • 31.
    ארי גולד 15/05/2011 16:42
    הגב לתגובה זו
    החשמלית כ" כ מהר אבל ברור לכל עולם רכב ששם נמצא העתיד. אגסי ושות' פשוט היו האמיצים להרים את הכפפות וללכת על זה ורק על כך מגיע להם הכבוד!
  • 30.
    רונית דהן 15/05/2011 16:40
    הגב לתגובה זו
    נמאס מזיהום האוויר של פליטות גז הדלק, ממש אפשר לראות עננת פחם מעל לגוש דן
  • נמאס ממגיבים בתשלום 1000 ש" ח בחודש!!!! חחחחחח (ל"ת)
    הצחקתם אותנו 15/05/2011 17:13
    הגב לתגובה זו
  • 29.
    חני 15/05/2011 16:39
    הגב לתגובה זו
    מספיק לפרנס את מדינות הערב ואת הטרוריסטים!
  • 28.
    בן אליעזר 15/05/2011 16:06
    הגב לתגובה זו
    למה לא,אגסי הבין את המצב ,וכמו חכם,התאים עצמו לרשימת העלוקות שמוצצות את דמנו.אגסי הנכבד,איחולי אם תצליח למצוץ את מה שהשאירו האחרים.לך תאכל את כובעך.בתיאבון
  • אזרח שפוי 15/05/2011 16:45
    הגב לתגובה זו
    היבואנים מממנים טוקבקיסטים בתשלום כדי שהם יוכלו להמשיך לדפוק את הציבור מכיוון אחר. כ" כ שקוף..
  • גם אתא כנראה טוקביסט של אגסי (ל"ת)
    נפז 16/05/2011 09:48
  • 27.
    you better go to hell, Agassi (ל"ת)
    רוני 15/05/2011 15:55
    הגב לתגובה זו
  • 26.
    ליאור 15/05/2011 15:17
    הגב לתגובה זו
    נותנים לאזרחים הטבות מס והוא רוצה לשתות לנו הכל????
  • 25.
    איתי 15/05/2011 15:13
    הגב לתגובה זו
    אני חשבתי יותר בכיוון של 109 לחודש. אחרת בשביל מה אני צריך את הקשקוש הזה? נמשיך לתדלק בבנזין ולנסוע כרגיל.
  • מ 15/05/2011 16:49
    הגב לתגובה זו
    חח מי ישעלם הדיף כבר דלך ויותר זול
  • 24.
    עדיף שהערבים ירוויחו מהדלק ולא הגזלן הזה (ל"ת)
    שי מהרצליה 15/05/2011 15:12
    הגב לתגובה זו
  • 23.
    ערן 15/05/2011 15:10
    הגב לתגובה זו
    דרושה ועדת חקירה. הם קיבלו מנדט לפרוייקט הזה מהממשלה כולל הנחות וסובסידיות למיניהם, וסיפרו לנו סיפורים כגון " הוזלה משמעותית במחיר " מהפכה בעולם הרכב" . כנראה עוד קומבינה של שי אגסי...
  • 22.
    אבי_טל 15/05/2011 15:09
    הגב לתגובה זו
    כמובן לשי אגסי, הצליח ליצור ציפיה בשמיים תקווה אדירה ועל כך מגיע לו להדליק משואה ביום העצמאות (חשמלית כמובן). מעבר לכך החובה ל" תדלק" רק אצלו עוד תאמיר את המחיר. מחיר המכונית המסוגלת לקרטע רק 160 ק" מ טובה מאד ללא ספק תגביר את השימוש בה. אולי למחלקי העיתונים עם שחר או לפקחים הערוניים שיגבירו אגב כך אולי את הכנסות הרשיות היא תתאים למשפחה שרוצה לפצוח בשיר בטיול לאילת היא רק תכניס לחרדה האם נגיע לנקודת הטעינה הבאה ןלשי אגסי אומר תודה על הרעיון ההמצאות וה פטנטים הרשומים, אל , לא תודה. לצערי אמשיך לזהם
  • 21.
    דוד 15/05/2011 14:41
    הגב לתגובה זו
    אין מצב שישראלים ישלו סכומים כאלו -
  • קצין 16/05/2011 15:17
    הגב לתגובה זו
    ישראלים יש להם כסף להוציא גם על דירות עם עלות מוגזמת- רק קצת שתיפת מוח מסוג " יהיה עוד יותר יקר" וכולם ירוצו לקנות מכוניות של אגסי- והוא מונופוליסט עוד!
  • 20.
    חי 15/05/2011 14:33
    הגב לתגובה זו
    והשירות לא יותר מ300 ש" ח ..ל1000 ק" מ..
  • 19.
    שישקו 15/05/2011 14:24
    הגב לתגובה זו
    שודדים ברישיון . אגסי עופר שלטון= שקשוקה ...בושה
  • 18.
    רואי 15/05/2011 14:21
    הגב לתגובה זו
    ככל שיקנו יותר רכב חשמלי מחיר הדלק ירד והחכמים שנשארו עם מנועי הבערה ירוויחו.
  • 17.
    פקיד מס 15/05/2011 14:21
    הגב לתגובה זו
    וכאשר כמות המכוניות שהופעלו בסולר הדבר הפשוט שקרה שהסולר עלה ועלה עד ששילש את עצמו והוא משתווה למחיר הבנזין אותו הסיפור יהיה עם המכוניות החשמליות אצלנו באגף התקציבים שוקדים ודואגים למלא את קופת האוצר ככל האפשר נא לא לדאוג תסמכו עליינו שאנו ניקח ממכם כמה שיותר כסף
  • 16.
    לירן 15/05/2011 14:20
    הגב לתגובה זו
    המרוויח היחיד כאן הוא שי אגסי
  • 15.
    פקיד מס 15/05/2011 14:16
    הגב לתגובה זו
    אנחנו חייבים למסות את התידלוק החשמלי הזה מהסיבה הפשוטה שכל תדלוק חשמלי זה גורע מהמס שגבינו על הדלק,
  • 14.
    זה זול ? 15/05/2011 14:07
    הגב לתגובה זו
    תחשבו את הזמן שאתם מבזבזים בטעינה ובלעמוד בתור לטעינה, ממש לא משתלם 20K בשנה רק על הטעינה ומה עם בעיות שעוד לא סיפרתם לנו על הרכב ?
  • 13.
    אבי 15/05/2011 14:02
    הגב לתגובה זו
    מכונית חסכונית בדלק ויש הרבה מכוניות היום בשוק זולות יותר ! בעוד 10 שנים לאחר הרצה בשוק ועוד חברות מתחרות בשוק יתכן וכדאי לקנות היום זה יקר מאוד.
  • 12.
    אכזבה גדולה אגסי שדד את הטבות המס (ל"ת)
    מחיר חודשי כמו דלק 15/05/2011 13:54
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    בקיצור, לא שווה (ל"ת)
    איציק 15/05/2011 13:51
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    ערן 15/05/2011 13:45
    הגב לתגובה זו
    עלות החשמל מתאזנת בצריכת דלק של 11 ק" מ לליטר, ובמחירי דלק בשיא של כל הזמנים... למה לא תיתנו לנו רכב חשמלי לשקע הביתי????? עלות החשמל היא עשירית ממה שמוכרים לנו בבטר פלייס. כרגיל, רק בישראל הצרכן מקום אחרון ברשימה.
  • 9.
    ירון 15/05/2011 13:39
    הגב לתגובה זו
    תעשו חישובים ותראו כמה שזה ממש חסכוני פלוס איבזור מפואר. באמת דיל טוב ובמיוחד למי שגר בתוך גוש דן הפקוקה.
  • חחחחח.. אתה צוחק, נכון? (ל"ת)
    ליאור 15/05/2011 15:16
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    יצחק 15/05/2011 13:35
    הגב לתגובה זו
    האם החברה עושה טריד אין
  • 7.
    אגסי רוצה לגנוב את הציבור בסגנון הסלולר (ל"ת)
    לא לקנות ממנו 15/05/2011 13:35
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    יקר יקר יקר (ל"ת)
    יקר 15/05/2011 13:34
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    ממש גאונים שם בבטר פרייס יותר יקר מדלק (ל"ת)
    התמחור מדהים 15/05/2011 13:34
    הגב לתגובה זו
  • אברהם 15/05/2011 15:15
    הגב לתגובה זו
    יש לי חיבור לחשמל בבית. ואני לא אוהב מונופולים. אולי - אולי - יצליחו לשכנע אותי אם המחיר יהיה חצי ממה שעולה דלק. עד אז אין על מה לדבר. 1600 שקל לחודש? מה זה, בדיחה לאחרי יום העצמאות?
  • אוהד 15/05/2011 17:08
    הרי מה ש" תחסוך" אם תישאר עם רכב בנזין ילך בסופו של דבר לטיפולים, תחזוקה וביטוח. שלא לדבר על הפחת של הרכב, דבר שכמעט לא בא לידי ביטוי עם רכב חשמלי בזכות החלפת הסוללה. מעבר לזה, גם אם נניח שהחיסכון בחשמליות הוא קטן קשה להתעלם מהעובדה שאנחנו חוסכים מעצמנו את זיהום האוויר. קצת מעוף, בנאדם.
  • 4.
    חפשו את החברים שלכם גזלנים (ל"ת)
    פרייאר מי שקונה 15/05/2011 13:33
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    חח פשוט בדיחה יותר יקר מדלק (ל"ת)
    אגסי גנב ישראלי מצוי 15/05/2011 13:33
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    xxxmen 15/05/2011 13:29
    הגב לתגובה זו
    אכזבבבבבבבבבבבבבהההההה לא כלכלי, מחיר גבוהה וכרגיל שודדים אותנו שוב בטענה שמשתמשים באנרגיה ירוקה. המחיר אמור להיות לפחות בשליש יותר נמוך ע" מ שיהיה אטרקטיבי
  • מיכל ברקת 15/05/2011 17:42
    הגב לתגובה זו
    לא הרגה אף אחד, עדיף שתתמקדו בהוזלת הרכבים שלכם כדי לא לצאת מופסדים בתחרות..
  • 1.
    אייל 15/05/2011 13:24
    הגב לתגובה זו
    למה הם צריכים לקבוע לי ולא לפי הק" מ שאני נוסע ???? שישמרו את המכונית לעצמם...
  • יוסי דבוש 15/05/2011 17:41
    הגב לתגובה זו
    מה זה כל השאלות המתחכמות האלה? תלמד לקרוא! כתוב שם שתשלם בהתאם לכמות השימוש, יותר הגיוני שאתה מגיב מטעם יבואן רכב שהתחיל לפחד מתחרות..
  • למה? כובע 15/05/2011 16:37
    הגב לתגובה זו
    כתוב לך, אתה תשלם לפי רמת השימוש שלך. קצת כמו בסגנון חבילות גלישה. אולי תקרא לפני שאתה מגיב?
  • ואם אני מתחכם? חכם... (ל"ת)
    למה? 15/05/2011 13:52
    הגב לתגובה זו
  • דויד יוסיפוב 15/05/2011 13:40
    הגב לתגובה זו
    זו הדרך להילחם בערבים והנפט שלהם, כךהעולם יצמצם את התלות בנפט וימנע מהמוסר הכפול כלפי ישראל (הנפט ירד תוך עשור ל20$) אם נמשיך לייצר אנרגיות חלופיות, שמש, רוח, כורים, הידרו, גז ועוד כמה...
מילואימניקים
צילום: דובר צה"ל

הג'ובניקים רכבו על הלוחמים וקיבלו תנאי שכר ופנסיה מצוינים - האוצר מציע רפורמה

האוצר מנסה להילחם בפנסיה התקציבית ובהטבות נוספות למערך הלא לוחם, במטרה להעלות את השכר למערך הלוחם

רן קידר |
נושאים בכתבה פנסיה תקציבית

הם השתחררו מהצבא בגיל 43-45, עם פנסיה ששווה כמה מיליוני שקלים. הם קיבלו מהצבא שכר חודשי גובה וחזרו לשוק העבודה והרוויחו בעצם 2 משכורות. למנגנון הזה קוראים פנסיה תקציבית וזה מנגנון שקיים בשירות הציבורי, כשלפני כ-2 שנים שינו את המודל וסיפקו לשירות הציבורי פנסיה "רגילה", כמו של כל העם. ועדיין יש עוד קרוב לעשור של יוצאים לפנסיה שיקבלו פנסיה תקציבית, ויש גם פנסיונרים רבים שזכאים לפנסיה תקציבית. וגם - יש בני גנץ, ויוצאי מערכת הביטחון בכנסת שדואגים כל פעם מחדש שאנשי הצבא יזכו להטבות רבות ושונות. 

בשטח - יש הבדל גדול בין קצין בקריה בת"א שמשרת בקבע לקצין בשריון שיוצא פעם בשבועיים הביתה. צריך לשים את הדברים על השולחן. לאחרון מגיע הטבות מרחיקות לכת, לג'ובניק לא מגיע. הג'ובניק רכב על הלוחם וקיבל שכר והטבות חלומי, אבל בדיוק בגלל זה ללוחם לא נשאר. רוצים לוחמים טובים בקבע, רוצים צבא טוב, תרימו את השכר לקרביים, תקצצו אצל הג'ובניקים. כולם מבינים את זה, אף אחד לא באמת פעל לעשות זאת, עד עכשיו. באוצר רוצים להפחית את הוצאות הפנסיה התקציבית והוצאות נוספות כדי להגדיל הטבות ושכר למערך הלוחם. 

 

קריאה קשורה: החמאס לא ינצח אותנו, אבל הפנסיה התקציבית עלולה לעשות לו את העבודה

בדיקת ביזפורטל - פנסיה של 4.5 מיליון שקל לפורש מצה"ל


באוצר מתכננים  לגעת בפנסיה התקציבית ובהטבות נוספות לאנשי הקבע כדי שיהיה תקציב גדול יותר ללוחמים שישמש גם להעלאת שכרם. באוצר מסבירים שהנחת הבסיס של הפנסיה התקציבית לא נכונה ודורשים במסגרת תקציב 2026 לקצצה. הטענה הבסיסית היא שהפנסיה התקציבית נועדה לפצות על פרישה בגיל מוקדם יחסית ולספק יכולת להתקיים לאחר הקריירה הצבאית או הביטחונית. עם זאת, חלק ניכר מהגמלאים חוזרים לשוק העבודה. לעיתים בשירות הציבורי ולעיתים בשוק הפרטי.  אין באמת פגיעה בשכר בפרישה - אלא ההיפך. לכן, הצעת חוק של האוצר מבקשת לקצץ את הקצבה במקרים שבהם ההכנסה הכוללת גבוהה ממשכורת השירות הקבע.

מדד המחירים לצרכן CPIמדד המחירים לצרכן CPI

האם הריבית תרד בסוף החודש? זה הנתון שיקבע

ביום שישי יתפרסם מדד המחירים לצרכן לחודש אוקטובר, והציפיות בשוק מצביעות על עלייה של כ-0.5%; אחרי שהמדד הקודם הפתיע בירידה חדה של 0.6% והוריד את האינפלציה השנתית ל-2.5%, השוק מעריך כי גם הפעם נראה נתון שיחזק את ההסתברות להורדת ריבית כבר בהחלטה הקרובה

תמיר חכמוף |

אחרי חודשים של אי ודאות, נראה שהמשק הישראלי חוזר לשגרה. הפסקת האש שנכנסה לתוקף מוקדם מהצפוי והחזיקה מעמד למרות החששות, מסירה בהדרגה את אחד המשתנים המרכזיים שעיכבו את בנק ישראל מלהתחיל בתהליך הורדת הריבית. במקביל, השקל ממשיך להתחזק, ונכון לבוקר זה נסחר סביב 3.25 שקלים לדולר, הרמות הנמוכות שנראה לאחרונה באוגוסט 2022, בעוד הדולר בעולם ממשיך להיחלש. גם בשוק האג"ח הממשלתי נרשמת ירידה בפרמיית הסיכון של ישראל, לאחר שחברת S&P העלתה את תחזית הדירוג מ"שלילית" ל"יציבה", בהמשך להחלטה דומה של פיץ'. התשואות הקצרות עלו מתחילת נובמבר, והמרווחים באג"ח הדולריות הצטמצמו לרמות שמזכירות את התקופה שלפני המלחמה.

ברקע הדברים, הציפיות למדד אוקטובר מתכנסות סביב עלייה של 0.5%, שתשמור את האינפלציה השנתית קרוב ל-2.5%, בתוך טווח היעד של בנק ישראל. 

מה צופים האנליסטים?

הקונצנזוס בשוק עומד על עלייה של 0.5%, כאשר בהראל מעריכים עלייה של 0.5%, במזרחי טפחות 0.4%, ובמיטב 0.6%. לאחר שהמדד הקודם ירד ב-0.6% והפתיע את כל התחזיות, שעמדו על ירידה של 0.3% בלבד. מדובר בקצב שמתאים לסביבה אינפלציונית יציבה יחסית.

מודי שפריר, האסטרטג הראשי בפועלים, מציין כי “הייסוף המתמשך בשקל והתמתנות מגבלת הביקוש לעובדים צפויים למתן את האינפלציה גם במהלך 2026, בעוד עליית השכר הממוצע נראית מתונה ביחס לעבר”. לדבריו, השוק מתמחר כעת הורדת ריבית בהסתברות של כ-75%, והמדד הקרוב עשוי לקבוע אם היא תתממש כבר בהחלטה הקרובה ב-24 בנובמבר.

במזרחי טפחות מעריכים כי ההתמתנות במדדי מחירי הטיסות והחגים, יחד עם התחזקות השקל, צפויים להוביל למדד מתון יחסית. לפי הסקירה של הבנק, מדד אוקטובר צפוי לעלות בכ-0.4% בלבד, מה שיוביל את האינפלציה השנתית ל־2.4%. “בהינתן סביבת שער החליפין החזקה והירידה במחירי הסחורות בעולם, קשה לראות כרגע לחץ אינפלציוני משמעותי נוסף”, נכתב.

בלידר שוקי הון מציינים כי “הגידול בצריכה בחודשים האחרונים נבע ברובו מהשלמת רכישות שנדחו במהלך המלחמה, אך נתוני אוקטובר מצביעים על יציבות ולא על גל ביקושים חדש”. לדבריהם, הלחצים האינפלציוניים נשארים מתונים, והם צופים עלייה מצטברת של 0.1% בלבד בשלושת החודשים הקרובים, לצד הורדת ריבית אחת בתקופה זו.