עופר נכנס לתחום המחשבים: פרימיום תרכוש השליטה באייבורי תמורת 15.5 מיליון שקל
חברת פרימיום פי.אי.אייץ שבשליטת יולי עופר אינה עוסקת רק בתחום הנפט. היום דיווחה חברת האחזקות של יולי עופר כי חתמה על הסכם לרכישת 51% מרשת המחשבים איבורי תמורת 15.5 מיליון שקל. בכוונת פרימיום לממן את העסקה הן ממקורותיה העצמאיים והן ממימון בנקאי
רכישת המניות תבוצע בשני שלבים. בשלב הראשון יוקצו לפרימיום 26% ממניותיה של איבורי תמורת 8 מיליון שקל אשר יוזרמו לאיבורי. בשלב השני תרכוש פרימיום 25% מבעלי השליטה ברשת המחשבים תמורת 7.5 מיליון שקל נוספים.
דו"ח העסקה חושף את תוצאותיה הכספיות של רשת המחשבים המפעילה שישה עשר סניפים בפריסה ארצית. ב-11 החודשים הראשונים של 2010 הסתכמו הכנסותיה של איבורי ב-298.4 מיליון שקל, זאת לעומת 380 מיליון שקל בשנת 2009. למעשה, מדובר בירידה של כ-15% לעומת התקופה המקבילה.
בשורה התחתונה, מציגה איבורי שיפור וחתמה את 11 החודשים הראשונים של 2010 עם רווח תפעולי של 7.5 מיליון שקל לעומת רווח של 5.5 מיליון שקל ברבעון המקביל. עם זאת, בשנה החולפת גדלו התחייבויותיה של איבורי בכ-7 מיליון שקל והן מסתכמות ב-52 מיליון שקל. הונה העצמי של הרשת (בטרם העסקה) נאמד ב-10 מיליון שקל.
- 10.הרבה הצלחה שי ואייל 27/01/2011 18:13הגב לתגובה זומחירים הולמים ושירות מצויין וכל הקנאים אתם יודעים ..... לא סתם מחזיקים שוק רחב במקום הראשון למעלה מ 20 שנה, מדבר בפני עצמו המון בהצלחה
- 9.עובד חברה 26/01/2011 22:19הגב לתגובה זו" דו" ח העסקה חושף את תוצאותיה הכספיות של רשת המחשבים המפעילה שישה עשר סניפים בפריסה ארצית. ירידה של כ-15% בהכנסות בשנת 2010 לצד שיפור ברווחיות התפעולית" זה רק מראה כמה החברה לא סופרת אותנו צמצמו חצי מעובדי הסניפים ויותר מ 60 אחוז משירות הלקוחות ותמיכה הטכנית ומגלגלים רווחים על חשבון הבריאות שלנו 11 שעות רצופות לא רק שלא ממנים לנו אוכל גם גובים לנו ישירות מהמשכורת זמן אפסקת אוכל. נכון יוצא לנו שכר ממוצע של 6 וחצי אלף בחודש לא שווה את הבריאות עדיף למצוא עבודה חדשה
- 8.יוסי 26/01/2011 14:37הגב לתגובה זושמכרה דיסק קשיח של סגייט שהתברר כלא תקין - הרי ברור שהאשמה היא נגן היצרן או היבואן של סגייט וגם רשום כך בכתבה של התביעה הייצוגית
- תגובה ל-8 " יוסי" 27/01/2011 12:44הגב לתגובה זועם כל הכבוד ליבואן , כשאייבורי יודעת שהדיסקים פגומים ובכל זאת ממשיכה למכור אותם וגם לא טורחת לעדכן את הלקוחות שלה לעשות עדכון קושחה כדי להציל את הדיסק הפגום, אז ברור שהאשמה מוטלת גם עליה...
- 7.צרכן שנפגע מאייבורי 26/01/2011 12:33הגב לתגובה זושימו לב ללינק: http://www.bizportal.co.il/shukhahon/biznews02.shtml?mid=222056
- 6.צרכן שנפגע מאייבורי 26/01/2011 12:18הגב לתגובה זושימו לב: http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000520270
- 5.זכיתי ב 20 אלף... (ל"ת)חיים 26/01/2011 12:01הגב לתגובה זו
- 4.לקוח מאוכזב! 26/01/2011 11:01הגב לתגובה זועסקה עם חברת אייבורי כמו להיכנס בריא למיטה חולה. מדיניות דפוקה ושירות גרוע!
- 3.לקוח מבסוט אש 26/01/2011 10:29הגב לתגובה זואנשים לא יודעים עד כמה החברה הזאת טובה עם שירות יוצא מהכלל רק אנשים ללא מנת משכל מוצאים את אייבורי עם שירות גרוע לקוחות שלא יודעים שצריך מערכת הפעלה כדי שהמחשב יעבוד חחחחח
- יוסי 26/01/2011 14:34הגב לתגובה זוחחחחחחחחחחח כמה שאתה צודק
- לקוח לשעבר 26/01/2011 11:08הגב לתגובה זואתה לא יודע אם אני דוקטור למחשבים או גנן עירוני אבלאתה כבר קובע? כנראה שאתה עובד מטעם החברה בטיקבוק, כמו החבר שלך מספר 2 (או שאולי אתם אותו בן אדם, כי אייבורי גם קמצנים). בוא נסכם שאתה תמשיך לטקבק תשלום, ואני אמשיך לא לקנות באייבורי.
- רונן 26/01/2011 11:00הגב לתגובה זותיכנסו לגלובס, פרימיום נכנסת לשותפות וחיפושי גז ונפט ברומניה ומולדובה . איפוא ביזפורטל. לא לשכוח תודות.
- 2.דני 26/01/2011 10:20הגב לתגובה זויכול להיות שנמאס ליולי עופר כבר משיטת השקשוקה (ראו הסרט), אבל לא! הם פועלים בשיטת השתלטות על ענף שלם. עכשיו אייבורי, מחר KSP אופיס דיפו וכל שאר חנויות המחשבים הקטנות עד בינוניות ששם לפחות אנחנו מרגישים שיש לנו יכולת להתמקח.
- לקוח לשעבר 26/01/2011 11:09הגב לתגובה זוכבר השתלטה המשביר לצרכן.
- 1.לקוח לשעבר 26/01/2011 09:43הגב לתגובה זואין הצדקה לרשת הזאת והאחים עופר יפסידו עליה כסף
- טכנאי 26/01/2011 10:39הגב לתגובה זוסתם אתה משמיץ(מספר 1)