סנטימנט הצרכנים בארה"ב בשיא של שנה, ברמה של 75 נקודות
המגמה החיובית במדד נמשכת לאחר שנגע ברמה הנמוכה ביותר אי פעם במהלך חודש אוגוסט, המדדים בוול סטריט מגיבים בירידות שערים
מדד סנטימנט הצרכנים של אוניברסיטת מישיגן, בשיתוף סוכנות הידיעות רויטרס, לשבועיים הראשונים של חודש ינואר הפתיע לטובה והציג רמה של 75 נקודות, לעומת צפי האנליסטים לרמה של 74 נקודות - בדומה לנתון של חודש דצמבר.
המגמה החיובית בסנטימנט הצרכני ממשיך גם ב-2012 לאחר שהציג שיפור בחודש דצמבר, כאשר בשבועיים הראשונים עמד על 69.9 נקודות ואז עלה ל-74 נקודות באמצע החודש. מאז חודש אוגוסט התאושש המדד באופן ניכר לאחר שנגע בשפל של 55.7 נקודות.
מדד סנטימנט הצרכנים של אוניברסיטת מישיגן מורכב מהשתתפותם של 500 בתי אב בכל חודש, אשר נשאלים על מצבם הפיננסי ויחסם למצב הכלכלה המקומית. סנטימנט הצרכנים קשור באופן ישיר לחוסנו של נתון הצריכה הפרטית, ביחד עם נתון ביטחון הצרכנים של הועדה המייעצת למשרד האוצר האמריקני.