עתיד ורוד לפרסום הסלולרי: השוק יעלה ב-180% - גוגל תגדיל ההכנסות ב-85%

שוק הפרסום הסלולרי נותר חלק מזערי משוק הפרסום הכולל בארה"ב, וב-2012 היווה כ-2.4% מכלל ההוצאות לעומת 38.9 לפרסום בטלוויזיה
סהר אביב | (3)

שוק הפרסום כבר מזמן לא נמצא רק בתבנית המצומצמת של הטלוויזיה והרדיו, והיום הפרסומות מגיעות אל הצרכן גם באמצעות הסמארטפונים והטאבלטים. חברת eMarketer צופה כי שוק הפרסום הסלולרי צפוי לעלות ב-180% ב-2012 בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד, ושוויו יעמוד על 4 מיליארד דולר.

על פי התחזיות, גוגל (סימול: GOOG), צפויה להישאר השחקנית המובילה בשוק, כאשר ההכנסות שלה צפויות להגיע ל-6.33 מיליארד דולר ב-2014. ההכנסות מהפרסום הסלולרי צפויות להכניס לענקית הטכנולוגיה כ-3.98 מיליארד דולר ב-2013, גידול של 84% מהשנה הנוכחית.

פייסבוק (סימול: FB) צפויה גם היא לקטוף את הפירות כאשר הכנסותיה מפרסום סלולרי צפויות לעמוד על 851.4 מיליון ב-2013, על פי eMarketer. הרשת החברתית לא הציעה שום פרסומת סלולרית בתחילת השנה, מה שיצר לחץ על צמיחת ההכנסות ועל מחיר המניה, אולם בסוף הרבעון ה-3 עסקי הפרסום הסלולריים של החברה גדלו בקצב "בלתי צפוי" אמרו ב-eMarketer.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    MM -מניה קטנה בתחום -אפסייד יפה מאוד (ל"ת)
    חיים 18/12/2012 13:18
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    ואל תשכחו שלבבילון יש הסכם עם גוגל בשוק הסולולרי (ל"ת)
    דורון 18/12/2012 10:07
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    י.צ 18/12/2012 07:55
    הגב לתגובה זו
    יופי

לקרוא וללמוד: 7 מיתוסים שגורמים למשקיעים להפסיד כסף בבורסה

או: מה שאתה חושב שאתה יודע על כסף, רק יכול לפגוע בך בסופו של דבר. הנה 7 מיתוסים שכדאי להימנע מהם
מתן בן ברוך |
נושאים בכתבה השקעות מיתוסים
פעמים רבות המשקיע הממוצע בבורסה לא פועל ברציונליות אלא מתוך התבססות על מיתוסים ואמונות שנבנו על פני דורות של משקיעים. אין ספק שמערכת השווקים בבורסות העולם היא מערכת דינמית ולא פשוטה שדורשת הבנה ומשמעת על רצפת המסחר, לכן יש להימנע ממיתוסים ולפעול ברציונליות, אלו המיתוסים שהמשקיעים צריכים לשים לב אליהם: 1."גם אתה יכול להיות וורן באפט": במשך 30 שנה גרם וורן באפט לציבור המשקיעים בעולם להעריץ אותו. המיתוס הרווח הוא שבאפט "פשוט בוחר" את מניות הערך שלו כך טועים אנשים לחשוב בניסיון לשכפל את הישגיו. האמת רחוקה מכך, באפט בוחר בפינצטה את המניות שלו באופן מורכב מאוד, כך האורקל מאומהה מצליח להשיג תשואות נאות לאורך שנים. 2."דמי ניהול טובים יותר-ביצועים טובים יותר" מיליוני משקיעים "תקועים" בקרנות נאמנות שלא מצליחות להכות את מדד הייחוס שלהם לאורך שנים. יקר לא אומר בהכרח טוב יותר. 3."צריך להתמקד או בניתוח טכני או בניתוח פונדמנטלי": חסידי הגישה הפונדמנטלית יאמרו שצריך ללמוד ולהבין את יסודות החברה לעומק על מנת להעריך את ביצועיה בעתיד. לעומת זאת, מאמיני הניתוח הטכני דוגלים בגישה שהגרף מגלם בתוכו את כל המידע הרלוונטי, ההיסטוריה תספר על העתיד. האמת היא איפה שהוא באמצע, אין גביע קדוש אחד, צריך להיות עם ראש פתוח שכן לכל גישה יש את היתרונות והחסרונות שלה. מילת המפתח היא איזון. 4."השקעה פסיבית": אין כזה דבר משקיע "פסיבי", יש צורך תמידי באיזון מחדש של תיק ההשקעות, הכנסת רעיונות חדשים, חיזוק חולשות וכו'. מן העבר השני חשוב לזכור כי אקטיביות יתר יכולה לגרום לשחיקת רווחים על ידי עמלות. 5."הבורסה תעשה אותך עשיר": הרבה משקיעים טועים לחשוב ומחשבים את התשואה שלהם במונחים נומינליים, נכון יהיה לעשות זאת במונחים ריאליים. יש לנקות אינפלציה,מיסים,עמלות ודמי ניהול, כל אלו מפחיתים את התשואה. בסופו של דבר שוק המניות לא עושה אותנו עשירים, הבורסה יכולה להגן על העושר שלך ולשמור על כוח הקנייה אבל זהו לא המקום שבו רובנו יעשו את ההון שלנו. 6."אתה חייב להכות את השוק": זה נכון שקשה להימנע מהפיתוי התמידי להכות את השוק, אך פעמים רבות ניסיון זה נועד להיכשל ומסתיים בהפסדים כואבים. הסיכונים שנלקחים בכדי להשיג מטרה זאת נעשים בדרך כלל באופן לא רציונלי וחושפים את תיק ההשקעות שלכם לסיכונים הרבים בשוק המניות. 7."קניית מניות לטווח הארוך היא האסטרטגיה הטובה ביותר": אומנם על פי מחקרים שיטה של "קנה והחזק" יכולה להניב תשואה יפה של כ-12% אך כמו שאנו יודעים התיאוריה רחוקה מהמציאות ולא תמיד אנחנו מסוגלים להחזיק מניות לטווח ארוך ונאלצים אף לממש אותן בהפסד ברגע שזקוקים למזומנים.