שוק הקנאביס פורח ולכם יש אפשרות להתחיל להשקיע
גרין פוינט, חברה ישראלית חדשנית להפקת שמן מצמח הקנאביס הולכת לשנות את השוק
בשנים האחרונות ישנה פריחה, תרתי משמע, של תעשיית הקנאביס העולמית. בארצות הברית בלבד ישנם למעלה מ-55 מיליון בני אדם צורכים קנאביס. 40% מתוכם מעדיפים לצרוך את הצמח באמצעות שמן, כך ששוק צרכני שמן הקנאביס עומד כרגע על קצב גידול של 250% מדי שנה, ומתעשייה של 2 מיליארד דולר ב-2019, היא צפויה להגיע לשווי של כ-35 מיליארד עד שנת 2025. סכום לא מבוטל.
לאחר שנים שהצמח היה מוקצה, ב-15 שנים האחרונות הצמח המושמץ חווה רנסנס והפך אותו לחלק לגיטימי מתעשיית התרופות. כיום, צרכני הקנביס המורשים נעים בין חולי סרטן, חולי מחלות מעיים, דלקות פרקים נידודי שינה ועוד ועוד – כך שכל אחד ואחת מאתנו מכירים מישהו שצורך את הצמח בעל הסגולות.
לפרטים והשקעה בחברת GreenPoint >>
ישראל היא מובילה עולמית בתחום הידע בתעשיית הקנאביס. חברות ישראליות, כמו Univo, מגדלות כבר למעלה מ-10 שנים גידולי קנאביס המשווקים לחולים במגוון מחלות, בארץ ובעולם. הידע הוא העתיד של ישראל בתחום המניב הזה, שנמצא רק בראשית דרכו.
- חדשנות טכנולוגית שטרם נראתה בשוק: האם זו חברת הקנאביס להשקיע בה?
- חברת הקנאביס TrichomeShell מקבוצת שיח מדיקל יוצאת לגיוס המונים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
שוק צרכני שמן הקנאביס עצום גם הוא ועומד כרגע על קצב גידול של 250% מדי שנה, צפוי להגיע לשווי של כ-35 מיליארד עד שנת 2025. וכל זה כאשר טרם קיים בשוק מכונה ביתית לייצור השמן אלא רק מכונות ענק מסחריות.
עד עכשיו.
חברה ישראלית ייחודית בשם GreenPoint, פיתחה מכשיר המאפשר להפוך כל צמח קנאביס לשמן מהבית. המכשיר, שפועל על קפסולות ואפילו נראה כמו מכונת קפה, יהיה בקרוב על שולחנו של כל צרכן קנאביס.
אמנם קיימים מספר מוצרים שמאפשרים לייצר זיקוק של הצמח, אך הם מיושנים, פולטים ריחות ואינם שומרים על איכות המוצר לאורך זמן. לפינה הזו נכנסו יזמי GreenPoint ובשיטת קפסולות מבוססות אלכוהול ובתהליך פטנט על כל התהליך, מפתחים את מה שנחשב לאחד מהגביעים הקדושים של התעשייה: שמירה לאורך זמן על יציבות באיכות השמן – מה שמאפשר לצרכנים לדעת בדיוק מה הם מקבלים.
- השקעה באנרגיה מתחדשת - שמוליק ינאי מסביר למה Solar Drone אטרקטיבית להשקעה?
- חברות תוכנה וטיפול רפואי מרחוק בוחרות ב-Well-Beat כדי לשפר את האינטראקציות עם למעלה מ-500,000 מטופלים
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- חברות תוכנה וטיפול רפואי מרחוק בוחרות ב-Well-Beat כדי לשפר...
GreenPoint, שנוסדה על ידי אנשי מפתח בתחומי הטכנולוגיה, החקלאות, הבוטניקה, היזמות והייצור, מלווה על ידי Univo, מחברות גידול הקנביס הידועות בישראל ופיתחה את המוצר כך שיוכל לשמש להפקת שמנים מצמחים אחרים והגדירה את מכשירה כמכשיר לבית – מה שמאפשר לה לדלג על הרגולציה הקשורה לתחום הקנביס, מה שמעכב חברות רבות בתחום.
כעת, החברה יוצאת לגיוס דרך פלטפורמת השקעות ההמונים פיפלביז ומאפשרת לכם להפוך בעלי מניות בחברה החל ממאות שקלים בודדים.
לפרטים והשקעה בחברת GreenPoint >>
פיפלביז בעלת רישיון מטעם רשות ניירות ערך וגייסה כבר לעשרות חברות למעלה מ 60 מיליון ₪, לאחרונה חברה שגייסה דרך הפלטפורמה סידרה אקזיט ל 522 משקיעים מאושרים.
- 7.שחר 07/08/2022 23:15הגב לתגובה זומה שם המניה במסחר?? איפה אפשר לראות את שוויה?
- 6.לא להאמין: טילרי משל 14/03/2020 08:31הגב לתגובה זולא להאמין: טילרי משלימה צניחה של 99% מהשיא
- 5.עבודה בעיניים (ל"ת)אלי 13/03/2020 07:08הגב לתגובה זו
- 4.מיותר לציין שלא חוקי בארץ? (ל"ת)ביבי 13/03/2020 07:08הגב לתגובה זו
- 3.חרטההההה זהירות נוכלים (ל"ת)אלי 13/03/2020 07:08הגב לתגובה זו
- 2.עדיף סל MJ (ל"ת)תמיר 06/01/2020 15:40הגב לתגובה זו
- 1.325 מיליון שקל שווי שוק לחתול בשק?? (ל"ת)756 05/01/2020 23:05הגב לתגובה זו
חברות תוכנה וטיפול רפואי מרחוק בוחרות ב-Well-Beat כדי לשפר את האינטראקציות עם למעלה מ-500,000 מטופלים
שלוש חברות בארה"ב משלבות את מערכת הפניית המטופלים הניתנת להתאמה דינמית של Well-Beat והתערבויות מותאמות אישית כדי לשפר את ההקפדה על תוכנית הבריאות, היעילות התפעולית והכנסות CPT. בימים אלו Well-Beat מאפשרת להצטרף אליה כבעלי מניות החל מ-100,000 שקל.
סטארט-אפ ישראלי שמביא AI התנהגותי לטיפול שוטף של חולים, נבחר על ידי שלושה ספקי ניטור מטופלים מרחוק (RPM) חדשניים וספקי שירות וירטואלי כדי לעזור להם להתאים אישית אינטראקציות עם למעלה מ-500,000 מטופלים. בנוסף לשיפור המעורבות ועמידה בתוכניות הטיפול, החברות בארה"ב שואפות להפחית עלויות ולהגדיל את ההכנסות נטו על ידי שילוב ההנחיות הרב-ערוציות של Well-Beat בתקשורת עם המטופלים.
לפרטים והשקעה ב-Well-Beat החל מ-100,000 שקל >>
Well-Beat מספקת לשותפיה החדשים המלצות ותסריטים ספציפיים למטופל עבור אינטראקציות טלפונית ובריאות טלפונית, כמו גם התראות מותאמות אישית לתזכורות דיגיטליות אוטומטיות. על ידי התאמת התקשורת לאישיותו, הדמוגרפיה, תוכנית הטיפול וערוץ התקשורת של כל מטופל. הפתרון הידידותי למשתמש מאפשר לרכזי טיפול ב-RPM ובחברות טיפול וירטואלי לספק תמיכה שוטפת יעילה יותר.
הפתרון של Well-Beat תומך בצורה חלקה בזרימה היומית בקנה מידה גדול של אינטראקציות RPM ו-Telehealth עם התראות והמלצות פרו-אקטיביות ואוטומטיות לחלוטין. כתוצאה מכך, ללא קשר למספר האנשים שהם משרתים, ספקי שירותי הבריאות יכולים לשלוח תקשורת אישית למטופלים והדרכה למטפל בדיוק מתי ואיפה הם נחוצים. בנוסף, הרכזים, האחיות וספקי הרפואה הטלפונית מקבלים הדרכה בזמן אמת והדרכה מתמשכת על שילוב התובנות החזקות של Well-Beat בשגרת יומם.
ד"ר דיוויד נאש, דיקן מייסד אמריטוס ממכללת ג'פרסון לבריאות האוכלוסין, עורך ראשי של ניהול בריאות האוכלוסייה וחבר במועצת הייעוץ העולמית של Well-Beat, הסביר, "טיפול נכון בחולה הוא הרבה יותר מסתם הבנת מידע קליני . זה להבין את המטופל. Well-Beat נותנת ל-RPM ולספקי שירותי בריאות וירטואליים את הכלים שהם צריכים לעשות בדיוק את זה. העתיד עוסק בסוגים אלה של שיתופי פעולה, המשלבים טכנולוגיה, נתונים ואנשים לקבלת טיפול יעיל יותר".
עבור שותפים בארה"ב, תאימות מוגברת של המטופלים למשטרי בריאות והיענות להפניות ימקסמו את ההכנסה מקודי CPT. בנוסף, זה יקטין את ההוצאות הכרוכות במאמצים הקודמים, גוזלים יותר זמן ומשאבים, בעידוד היענות של מטופלים. ייעול והתאמה אישית של זרימות העבודה של תקשורת שירותי בריאות עם אוטומציה של Well-Beat משפרת את היעילות הכוללת ואת יעילות הטיפול, מגדילה את שיעורי שימור העובדים והורדת עלויות הטיפול הכוללות.
לפרטים והשקעה ב-Well-Beat החל מ-100,000 שקל >>
"אנו נרגשים מאוד להרחיב את מעגל השותפים שלנו בהוספת מגע אנושי לבריאות", אמרה רוית רם בר דעה, מנכ"לית ומייסדת שותפה ב-Well-Beat. "מעורבות אינטליגנטית של מטופלים הופכת יותר ויותר קריטית, לאור הדרישה הגוברת לגישה לשירותי בריאות, התקדמות בתחום הטלקומוניקציה והחיסכון הברור הקשור לבריאות טלפונית ולניטור מטופלים מרחוק."
על פי מחקר חדש שפורסם על ידי ResearchandMarkets™, שוק ה-RPM העולמי צפוי להגיע ל-175.2 מיליארד דולר עד 2027 לעומת 53.6 מיליארד דולר ב-2022.
Well-Beat משתמשת למידת מכונה כדי לנתח באופן הוליסטי כל מטופל, בהתבסס על נתונים אנונימיים לחלוטין (כגון עוקבה, רמת סיכון, הסתברות לנטישת טיפול, דבקות, דפוסי אורח חיים וסטטיסטיקות חיוניות), ומפתחת תובנות דינמיות ומסתגלות לאינטראקציה מיטבית. תוצאות. ההתאמה האישית של המטופלים כוללת תקשורת עקבית ומאוחדת בין ערוצים ומטפלים, בכל קנה מידה, עם אינטגרציה מלאה במערכות שבהן משתמש כל ספק שירותי בריאות.
על Well-Beat
Well-Beat מביאה את האנושות לבריאות עם פתרון לשינוי התנהגותי של הדור הבא המאפשר לארגוני בריאות להגביר באופן דרמטי את מעורבות המטופלים ודבקות במשטר הטיפול בכל קנה מידה. עם הבנה עמוקה של אינטראקציות בריאות וטכנולוגיה קניינית מונעת נתונים,
Well-Beat מספקת התאמה אישית דינמית לפגישות פנים אל פנים יעילות יותר עם מטופלים, התערבויות דיגיטליות חכמות ותובנה לגבי תוכנית הבריאות המתאימה ביותר לכל מטופל. ארגוני בריאות המשתפים פעולה עם Well-Beat מגבירים את היעילות התפעולית שלהם, מגדילים את ההכנסות ומפחיתים עלויות ארוכות טווח, תוך שיפור חווית המטופל והבטחת תקני הטיפול שלהם.
החברה מגייסת באמצעות הסכם השקעה SAFE כך שלמצטרפים תינתן הנחה משמעותית בהמרה למניות בסבב העתידי.
לפרטים והשקעה ב-Well-Beat החל מ-100,000 שקל >>