עוד מותג רכב מחליף ידיים: תקציב אאודי עובר מאדלר חומסקי לפרסום אברהם
משרד הפרסום אברהם זכה בתקציב הפרסום של מותג אאודי - כך נודע לאייס. בשל כך יאלץ המשרד לוותר על תקציב הפרסום של מותג רכב היוקרה יגואר. בשלב זה טרם ידוע לאן יעבור תקציב הפרסום של יגואר.
אדלר חומסקי טיפל בתקציב הפרסום של אאודי מבית צ'מפיון מוטורס, ב-6 השנים האחרונות. כפי שנחשף באייס, לפני מספר חודשים החלו בצ'מפיון מוטורס
- 8.אדלר, אברהם מאחוריך... (ל"ת)מגיב לאט 28/12/2011 12:40הגב לתגובה זו
- 7.גבי 28/12/2011 10:18הגב לתגובה זוברכות חמות ממשפחת לביא .
- 6.דו-די-דו 27/12/2011 20:33הגב לתגובה זושני אנשים שחושבים שהשמש זורחת להם מהתחת - דווקא מתאימים.
- בלהבלה 01/01/2012 17:14הגב לתגובה זומדהים באיזו צרות עין ניחנו אנשים....
- 5.המדיה 27/12/2011 14:23הגב לתגובה זועשו בשכל
- 4.דודיק, מוכר את הוולבו? (ל"ת)וולבו 27/12/2011 12:47הגב לתגובה זו
- 3.עין חדה 27/12/2011 12:45הגב לתגובה זומה קרה??...
- 2.נאוה 27/12/2011 12:30הגב לתגובה זודודיק אתה תותח על, כל הכבוד תתחדשו
- 1.סמי 27/12/2011 11:24הגב לתגובה זויריב התותח ,אין לי ספק שזו רק הסנונית הראשונה ופרסום אברהם צפויים לקבל עוד תקציבים גדולים.שאפו