פרסום ראשון

שילוט חוצות: מכרזי בני-ברק והרצליה על הפרק; הגיע שלב המעטפות

4 החברות הגדולות בענף ינסו להשיג את הזיכיון לשני המכרזים במרכז הארץ. כרגע מוחזק הזיכיון על-ידי חברת חוצות זהב
משה בנימין |

שני המכרזים הפומביים הבולטים בימים אלו בענף שילוט החוצות, בני-ברק והרצליה מתקרבים לדד-ליין הסופי שלהם. בשבוע הבא יגיע היום האחרון של הגשת המעטפות ובו יבלטו ככל הנראה 4 החברות הגדולות בענף - רפיד, מקסי-מדיה, חוצות זהב ומרקעים.

חוזה הזיכיון מוחזק בימים אלו, לפני ההכרזה על הזוכה במכרז החדש בידיה של חוצות-זהב, שתתמודד שוב על המכרז. במקרה של בני-ברק מדובר בסדר גודל של כ-60 בילבורדס, ובהרצליה מדובר ב-7 שלטי טריו המהווים בפועל כ-21 שלטים. בנוסף לשני מכרזים מרכזיים אלו ישנו מכרז נוסף קטן יותר של מרכז הירידים בסדר גודל של כ-18 שלטים.

בעיריית בני-ברק ידרשו מהזכיין הזוכה להפעיל בנוסף למומחיותו בפרסום את כישורי הגינון שלו. העירייה תבקש מהזכיין הזוכה להקים עבורה מדשאה ומסלעה לאורך של כקיומטר ובנוסף מספר גינות קטנות - השקע של כ-500 אלף שקל. עלות המכרז כולו בבני-ברק תגיע לכ-800 אלף שקל לשנה עבור חוזה ל-3 שנים עם 4 אופציות בנות שה כל אחת.

מכרז הרצליה בהיקף של 7 שלטי טריו (21 פני פרסום בסה"כ) יגיע לעלות של 500 אלף שקל, כאשר הכוונה לגדול פי 2 בערך בהיקף השילוטוכך להגדיל את עלות המכרז לסביבות ה-1.5 מיליון שקל לשנה.

גורמים בענף מסבירים כי מכרז הרצליה נחשב הפסדי לכשעצמו כשהוא נמדד אבסולוטית אך מדובר ביותר מכך. ההחזקה בזיכיון הרצליה חשובה לחברות השילוט בכדי להגיע להיקף פעילות גדול ככל האפשר וכך להציע למפרסמים ולמשרדי הפרסום חבילות פרסום ארציות אטרקטיביות יותר ולהגרוף א הרווחים עבור שטחי הפרסום בפריפריה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה