משקה האנרגיה XL פותח את הקיץ בקמפיין בשווי 1.5 מיליון דולר
הקמפיין ימשיך את הסלוגן המזוהה עם המשקה "הלילה של XL ארוך יותר",
משקה האנרגיה XL יוצא בקמפיין רחב היקף לקראת קיץ 2008 בעלות של 1.5 מיליון דולר. הקמפיין ימשיך את הסלוגן המזוהה עם המשקה "הלילה של XL ארוך יותר", ויכלול סרטון טלוויזיה, שלטי חוצות ומודעות בעיתונים ובאינטרנט.
החברה מתכוונת להשקיע באופן מיוחד בפנייה ממוקדת למגזר הערבי ולרשות הפלשתינאית. אנשי השיווק מייעדים קמפיין למגזר זה בהשקעה של 150 אלף דולר.
הקמפיין יעלה בתחילת חודש יוני באמצעות משרד הפרסום YARA.