גוגל מעוררת לתחייה את שוק הפרסום במנועי חיפוש
החברה רושמת עלייה של כ- 20% במודל ה- PPC - תשלום פר הקלקה לעומת התקופה המקבילה אשתקד
לראשונה מזה חודשים ולאחר שהורגשה דעיכה, חברת comScore's מדווחת על הביצועים של גוגל בתחום ה- PPC (מודל תשלום פר הקלקה) ומוסרת חדשות מבשרות טוב לשוק הפרסום במנועי החיפוש.
תחום התשלום לפי הקלקה צמח בכ- 19.6% באפריל, לעומת התקופה המקבילה אשתקד. בכך מרגיעה גוגל את הסטאטיות שנרשמה בצמיחה בשלושת החודשים הראשונים של שנת 2008.
התוצאות של השחקנית השנייה בשוק - יאהו, לא היו מעודדים כמו אלו של גוגל. שוק ה- PPC של יאהו רשם צניחה של 4.4% בהשוואה לשנת 2007. מיקרוסופט רשמה את הנפילה המשמעותית ביותר עם צניחה של 9%.
AOL ראתה גם היא, כמו גוגל, עלייה בתחום ה- PPC. המספרים בחודש אפריל הראו זינוק של 28% לעומת 2007. החברה, ששמה את יהבה, יותר ויותר על תחום הפרסום כמנוע צמיחה מחשיבה את הנתונים האחרים כבשורות מצוינות עבורה.