CASTRO תעלה ב- 2 קמפיינים בהשקעה של 3 מיליון שקל
הקמפיינים מיועדים להשקת קולקציות חדשות לעונת הקיץ 2008 ויעלו בשלטי חוצות ואתרי אינטרנט
רשת האופנה CASTRO, משיקה בימים אלה 2 קמפיינים חדשים העולים במקביל כחלק מכניסת קטגוריות חדשות לחנויות הרשת. היקף ההשקעה הפרסומית נאמד בכ- 3 מיליון שקל.
קמפיין שילוט חוצות להשקת קולקציית שמלות המקסי של CASTRO, בכיכובה של השחקנית והדוגמנית גל גדות יעלה בהשקעה כוללת של כ- 2 וחצי מליון שקל באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן.
קמפיין אינטרנט אינטראקטיבי להשקת קולקציית הברמודות של CASTRO MEN, בכיכובו של הדוגמן יונתן ווגמן יעלה באמצעות משרד האינטראקטיב NEXT IN . הקמפיין נאמד בכ- 500 אלף שקל.