הפרסומת של יונדאי סנטה-פה - הזוכה ב-"1 לחודש" לאפריל
לפי הניתוח של מכון המחקר "מותגים", הפרסומת הזוכה ב-"1 בחודש" לחודש אפריל במשאל שעורך אתר OTOT בין חברי איגוד המפרסמים, היא: "יונדאי סנטה פה – הטבע כמכונת שטיפה" של פרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R. הפרסומת זכתה ב-46 נקודות – 16% עבור תרומה למותג ו-14% עבור קריאטיביות.
במקום השני: "שרותי בריאות כללית – חמודי – אחות ליווי הריון", של פרסום ראובני פרידן IPG, עם 41 נקודות – 18% עבור תרומה למותג ו-5% עבור קריאטיביות. במקום השלישי: "סופר פארם – אתר בנייה – כבר מרגישים יותר טוב", של פרסום באומן בר ריבנאי S&S, עם 36 נקודות – 12% עבור תרומה למותג ו-12% עבור קריאטיביות.
לדבריו של רם שמר, מנהל השיווק של יונדאי, "הפרסומת ליונדאי סנטה פה ממשיכה את קו הפרסומות של יונדאי בשנה האחרונה המדגישה את המוטו של יונדאי "מדהימה את העולם". לפרסומת נבחר דגם הסנטה פה, שהוא הדגם המוביל של יונדאי בארץ, המוביל גם מבחינת איכות וגם בצורתו החיצונית".
1 בחודש - החמישייה הראשונה בחודש אפריל 1. יונדאי סנטה פה – הטבע כמכונת שטיפה - 46 2. שירותי בריאות כללית – חמודי – אחות ליווי הריון - 41 3. סופר פארם – אתר בנייה - 36 4. מגדל – פנסיה – דלי במוזיאון (גיא פינס) - 31 4. סטימצקי – הכלבלב שאבד - 31 5. ביטוח ישיר – תיבת נוח – ההפלגה בוטלה - 23