רמי לוי: "הסניף בבית"ר מרוויח בעקבות החרם בשפע שוק; אחרי האורז אני רואה עלייה חדה בשמן"

עוד מרמי לוי בשיחה עם Bizportal: "הצמיחה אצלנו היא בזכות נאמנות הלקוח ועזיבת המתחרים; עד סוף 2008 נגדיל את נתח השוק שלנו"
משה בנימין |

עונת הדוחו"ת בשיאה במשק הישראלי ורשתות השיווק רושמות צמיחה בהכנסות. הריבוע הכחול דיווחה היום על צמיחה של 7.5% בהכנסות, אך עם זאת דיווחה על "ירידה מהותית" במכירות שפע-שוק בעקבות חרם הרבנים.

רשת "רמי לוי - שיווק השקמה" דיווחה על תוצאותיה לרבעון הראשון ב- 2008 מספר ימים לפני הריבוע הכחול והפגינה צמיחה נאה. החברה סיימה את הרבעון הראשון של שנת 2008 עם זינוק של כ-39.4% בהכנסות לכ- 216.7 מיליון שקל, לעומת הכנסות בסך כ- 155.4 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

רמי לוי מסר היום ל -Bizportal: "הצמיחה אצלנו היא בזכות נאמנות הלקוח. אמנם ירדנו ברווח הגולמי אבל זה מכיוון שלא נקטנו ביד קשה של העלאת מחירים כמו שעשו מתחרינו".

לשאלה האם הרשת שלו נהנתה מחרם הרבנים כנגד סניפי שפע-שוק של דודי וויסמן, ענה לוי: "מי שנהנה בעיקר מאותו החרם היו מי שפועל באופן ממוקד מול המגזר החרדי. מכיוון שאנחנו פועלים פחות מול קהל זה אז הרגשנו זאת פחות. עם זאת, הסניף שלנו בבית"ר, שם מרוכז קהל חרדי רב הרגיש את התנועה הערה שהגיעה אליו בעקבות החרם".

לגבי נתח השוק, מסר לוי: כיום אנחנו מחזיקים בנתח שוק של כ- 5% ואני מאמין שתודות לצמיחה העקבית והיציבה שלנו אנחנו נגדיל את נתח השוק עד סוף 2008".

רמי לוי הוסיף עוד, כי "עקב העלאות המחירים במשק, לקוחות עוזבים את החנויות שלהם שאינן רגישות למחיר - ועוברים לחנויות כמו שלנו שם הרגישות למחיר גבוהה". לוי התייחס למוצר המזון הבא שירכז סביבו עניין וציין כי "ככל הנראה המוצר הבא שיהיו בו עליות מחיר חדות הוא השמן".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה