היום בפינת הקמפיין של פליטי הישרדות: ויקה תסביר לכם על גלישה בטוחה ברשת

להבדיל מחבריה מצטרפת ויקה פינקלשטיין לקמפיין בעל ערך חברתי ותיקח עבורו רק כ- 7 אלף דולר כהתנדבות במחירי עלות לקמפיין ההסברה של איגוד האינטרנט ובזק
משה בנימין |

איגוד האינטרנט הישראלי וחברת בזק יוצאים במהלך הסברה ראשון מסוגו, והגדול ביותר שנעשה בישראל בתחום זה, תחת הסיסמה "אתם יותר חכמים מהאינטרנט" בהשקעה של 2.5 מיליון שקלים.

מטרת המהלך היא לעורר את מודעות ההורים וילדיהם לשימוש נבון ובטוח ברשת האינטרנט. מהלך ההסברה ילווה בקמפיין באמצעות משרד הפרסום "ענבר מרחב שקד" ויכלול טלוויזיה, אינטרנט ועיתונות.

הקמפיין הפרסומי שמלווה את המהלך כולו מורכב מסרטונים שישודרו בטלוויזיה – בעיקר לטובת ההורים ואילו לטובת הקמפיין האינטרנטי גויסה הדוגמנית (השורדת) ויקה פינקלשטיין, שצולמה לסדרת סרטוני הדרכה שישולבו באתר הקמפיין.

להבדיל מחבריה הפיינליסטים לתוכנית "הישרדות" כמו משה ומרינה, מושיק או נועם שהצטרפו לקמפיינים מסחריים אחרים, תקבל ויקה רק כ- 7 אלף דולר עבור השתתפותה בחלק האינטרנטי של קמפיין ההסברה.

לטובת המשימה הוקם אתר אינטרנט ייעודי וקו חם טלפוני בו יינתן מענה להורים ולילדים בכל נושאי השימוש הנבון ברשת. קמפיין טלוויזיוני ואינטרנטי 'ירוץ' בשבועות הקרובים תחת הסיסמה: "אתם יותר חכמים מהאינטרנט".

בתוך כך, הקימה בזק לראשונה מוקד שירות לקוחות חדש אשר ייתן מענה טלפוני 24 שעות ביממה בכל הנושאים הקשורים לגלישה בטוחה ברשת.(טלפון המוקד: 1800-333-150).

רן גוראון, סמנכ"ל השיווק של בזק אומר כי, "ההשתתפות של בזק במהלך זה נובעת מהרצון של החברה לצאת במהלך ערכי ולמען הקהילה. האינטרנט שינה את אורח החיים של כל ישראלי המחובר אל הרשת. אנחנו בבזק חשים מחוייבות לסייע לכל הגולשים, ולא רק ללקוחות בזק, לנצל את המיטב שמציע האינטרנט, ובמקביל להיזהר מהצדדים השליליים הקיימים ברשת".

רימון לוי, נשיא איגוד האינטרנט הישראלי: "הדחיפה העיקרית ליוזמה שלנו באה מהשטח. כמי שפעילים מזה מספר שנים בתחום החינוך לשימוש נבון באינטרנט, ראינו שיש בתקופה האחרונה הרבה יותר מודעות לבעיה מבעבר המלווה בתחושה גוברת של חוסר אונים של הורים והחלטנו להרים את הכפפה ולנסות לסייע להם".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה