ויסוצקי פותחת את הקיץ עם קמפיין ל- ICE T בשווי 5 מיליון שקל

ויסוצקי משיקה את ICE T תה ירוק אפרסק ועולה בקמפיין טלוויזיה מושקע באמצעות יהושע/TBWA
משה בנימין |

קבוצת ויסוצקי עולה בקמפיין חדש במסגרת השקת ICE T ויסוצקי תה ירוק אפרסק, תחת הסלוגן המוביל : "תצנן – תאזן". הקמפיין באמצעות משרד הפרסום יהושע / TBWA בהשקעה של כ- 5 מיליון שקל, יעלה בערוצי הטלוויזיה השונים.

במרכז הקמפיין עומד סרט פרסומת קומי במהלכו בחור צעיר צועד ברחוב מבוהל ועולה באש, הסובבים אותו משליכים לעברו בקבוק תה הקר של ויסוצקי, הבחור לוגם מהתה הקר, נרגע מצנן את עצמו ולאחר מכן, מתהלך ברחוב כשהוא נינוח ורגוע אף על פי שעדיין הוא בוער.

לדברי אורלי חרש, סמנכ"ל שיווק בקבוצת ויסוצקי: "בקמפיין החדש בחרנו להשתמש באש אמיתית ובפעלולן מקצועי מהטובים באירופה, ולא להשתמש באפקטים ממוחשבים, בחירה זו נעשתה על מנת להעניק לצופים חוויה קולנועית, אמיתית ואותנטית".

לדברי חרש,"תה ירוק אפרסק החדש מסדרת ICE T ויסוצקי, מאפשר ללקוחות ליהנות מכול העולמות, מצד אחד טעם האפרסק האהוב והמועדף על הצרכנים הישראליים, ומהצד השני הפן הבריאותי שבא לידי ביטוי בסגולותיו הרבים של התה הירוק, שידוע כתורם לאורח חיים בריא ומאוזן".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה