גם מושיק מהישרדות בחגיגות הפרסום: יקדם קמפיין אופנועים

פליטי הישרדות ממשיכים לכבוש את ענף הפרסום; "אשכנזי זלצמן" מגייס לשורותיו את מושיק ליפץ לקמפיין אופנועים עבור חברת מטרו מוטור
משה בנימין |

בתחילת השבוע עלה הקמפיין של מפעל הפיס לחיש-גד בכיכובם של משה ומרינה מהישרדות. לא עבר זמן רב והנה מגיע תורו של מושיק ליפץ מהישרדות שמקבל לידיו קמפיין פרסום לאופנועים של חברת "מטרו-מוטור".

יבואנית סאן יאנג, קוואסאקי וימאהה בישראל - חברת "מטרו-מוטור" עולה בקמפיין באמצעות משרד הפרסום "אשכנזי זלצמן". היקף תקציב הפרסום: 1.5 מיליון שקל.

קמפיין הפרסום החדש מקדם מכירת קטנועים ואופנועים חדשים במחירים נמוכים במיוחד. למודעות ימאהה, גייסה "מטרו מוטור" את מושיק ליפץ מ"הישרדות" המשמש כפריזנטור המותג בישראל.

מודעות 3 המותגים- סאן יאנג, קוואסאקי וימאהה יופיעו על גבי אלף אוטובוסים ברחבי הארץ, מודעות בעיתונים ובאתרי האינטרנט המובילים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה