שוק הקומפקטיות היוקרתיות מתחמם: Audi A3 עולה בקמפיין ראשון לאחר שנים

הקמפיין בהיקף של מיליון שקל יעלה באמצעות אדלר חומסקי
משה בנימין |

לאחר שנים רבות בהן לא טיפלה Audi בקומפקטית היוקרתית שלה, ה-A3, יוצא המותג במסע פרסום להגברת החשיפה ליוקרתית הקטנה ביותר בהיצע המכוניות של Audi.

בשנים האחרונות מהווה ה-A3 את "רבת המכר" של קטגורית הקומפקטיות -יוקרתיות. זוהי המכונית הנמכרת ביותר בקטגוריה זו, אליה משתייכות גם "ב.מ.וו. סידרה 1" וגם "מרצדס A קלאס".

בשנה האחרונה הפכה קטגוריה זו לסוערת ודינאמית, עם כניסתם של דגמים חדשים לשוק. הקמפיין החדש, שהיקפו נאמד כבמיליון שקל, יעלה באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה