"הבועה" - פורמט ישראלי שפותח על-ידי אברי גלעד ואיתן אבוט נמכר ברחבי העולם
בפסטיבל מיפ, פסטיבל התקשורת הגדול והמוביל בעולם שנערך בקאן, נמכרו זכויות השידור של הפורמט הישראלי המקורי "הבועה" להפצה ברחבי העולם, במדינות מרכזיות: ארה"ב, בריטניה, צרפת, קנדה, אוסטרליה, גרמניה, פולין, נורווגיה וספרד. הפצת הפורמט בחו"ל הופכת אותו לאחד המצליחים בשרשרת ייצוא התוכן בשנים האחרונות.
הפורמט, שפותח על ידי אברי גלעד ואיתן אבוט, הוא שעשועון בו מתחרים שלושה מתמודדים, אשר מבודדים למשך שבוע מכל קשר עם העולם. בתום השבוע, הם חוזרים לאולפן בכדי להתמודד עם סדרת שאלות אקטואליה ולהחליט מה באמת קרה בעולם במהלך השבוע בו היו מנותקים מכלי התקשורת. השעשועון שודר בעבר בערוץ 10 בהנחייתו של אברי גלעד ונקרא "מה נהיה".
אבי ארמוזה, מפיץ הפורמט ומנכ"ל החברה: "במהלך הפסטיבל האחרון ביצענו קפיצת מדרגה שיווקית נוספת, באמצעותה חשפנו את הפורמטים הישראלים למרבית גופי השידור וההפקה המרכזיים בעולם. אנו שמחים שפלטפורמת ההפצה שבנינו מאפשרת למנף את הכישרון והיכולת שטמונות בשוק הטלוויזיה הישראלית לידי עסקאות מכירה".
איתן אבוט: "פורמט הבועה הוא דוגמא קלאסית כיצד רעיון מקומי לכאורה "שהישראלים מכורים לחדשות" מצליח לקבל מימד בינלאומי, על ידי התאמתו לתופעה אוניברסאלית בה העולם המודרני מחובר "און ליין" לאוטוסטראדת המידע דרך כל כלי אלקטרוני אפשרי ומה קורה לבני האדם ברגע שהם מנותקים".