האוניברסיטה של מקאן: פותחים תוכנית הכשרה בשכר מלא לניהול לקוחות במשרדי פרסום

בית הספר החדש של מקאן שייקרא U-MC יציע לבוגרי אוניברסיטה 4 חודשים של הכשרה בשכר מלא במקאן אריקסון; שי גורן: "בוגרי התוכנית יהיה סיירת מטכ"ל של ענף הפרסום בישראל"
משה בנימין |

משרד הפרסום הגדול במדינה - מקאן אריקסון, מודיע היום (ד') על תוכנית הכשרה ייחודית וראשונה בישראל. מקאן יציעו מסגרת לימודית פנימית לניהול לקוחות בשכר מלא. האוניברסיטה החדשה של מקאן תקרא U-MC ותחל לפעול בתחילת אוגוסט.

תוכנית ההכשרה, ראשונה מסוגה בארץ, מיועדת לבניית עתודה ניהולית, מקצועית בענף הפרסום, ומותאמת לבוגרי הפקולטות לכלכלה ומינהל עסקים, תקשורת, ניהול ומדעי החברה באוניברסיטאות המובילות בארץ. מבצע ה"גיוס החל בימים אלה, במסגרת ימי זרקור באוניברסיטאות השונות.

המחזור הראשון של ה- U-MC ייצא לדרך בעוד כשלושה חודשים. מבין המועמדים יבחרו 30 המצטיינים להתחיל בהכשרה ייחודית, על חשבון מקאן ובשכר מלא, שתכלול את מושגי היסוד בעולם הפרסום והשיווק, הרצאות ותרגולים עם מיטב המומחים בתחום - לאורך ארבעה חודשים.

את תהליך ה"גיוס" ילווה קמפיין, תחת הסיסמה "קרבי זה מקאן, אחי", בעלות של 200,000 דולר הקמפיין יעלה למשך שבועיים ויכלול פרסום באינטרנט ושלטי חוצות מול הקמפוסים תחת הסיסמה: "קרבי זה מקאן, אחי".

שי גורן, משנה למנכ"ל משרד הפירסום ומנהל התוכנית: "כמשרד פרסום מוביל מוטלת עלינו האחריות לקדם מבחינה מקצועית את ענף הפרסום כולו בארץ. בוגרי התוכנית יהיו "סיירת מטכ"ל" של עולם הפרסום הישראלי".

גורן הוסיף ומסר ל- Bizportal: "אנחנו ממש לא מתכוונים להתחרות בבתי ספר קיימים כמו 'הבצפר'. מטרתנו היא להכשיר את אותם 15-20 תקציבאים לעבודה במקאן באמצעות לימודי הכשרה שיכירו להם את הענף".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה