סקר TIM לחשיפה לאינטרנט: נענע 10 רושמים את הירידה הגדולה ביותר ; NRG מתחזקים

הרשת החברתית פייסבוק סוגרת את העשירייה הראשונה בדירוג עם התחזקות קלה למרות שיש כאלו שכבר מספידים אותה
משה בנימין |

סקר TIM לחשיפה לאתרים בישראל, שבוצע על-ידי TNS טלסקר - לאפריל 2008 משאיר את משולש הצמרת באותו דירוג מחודש מרץ, עם שינויי אחוזים קלים.

השלישייה המובילה

את המקום ה-1 הצפוי תופסת גוגל עם חשיפה שבועית של 89.1% בחודש אפריל (כל אחוז שווה ערך ל- 35 א' גולשים). וואלה מדורגת במקום השני עם 68.5% חשיפה שבועית, ולא מצליחה לחזור לנתוני פברואר הסוערים שלה עם 73.5%. במקום השלישי נמצא האתר YNET עם נתון זהה לחודש מרץ - 59.9%.

היורדת הגדולה

נענע 10 סופג בחשיפה השבועית של אפריל את הירידה הגדולה ביותר בהיקף הגולשים. האתר מאבד כ- 14% מגולשיו עם ירידה מ- 1.369 מיליון בחודש מרץ למספר של 1.168 מיליון באפריל, ומתמקם במקום ה-5.

האתר שעומד על חשיפה של 33.4% באפריל (לעומת 39% במרץ) מאבד את המקום ה-4 בדירוג לטובת Youtube - אתר שיתוף תכני הוידאו של חברת גוגל עם חשיפה של 33.6%.

ומי מתחזק? דווקא NRG

אתר NRG מבית מעריב, שדובר רבות בתקופה האחרונה על קשיי הקבוצה אליו הוא משתייך, דווקא מציג נתונים מעודדים ומראה שכוחו במותניו. האתר עולה מחשיפה שבועית של 23.6% (827 א' גולשים) לחשיפה של 25.6% (897 א' גולשים) ותופס את המקום ה-7 בדירוג.

אתר נוסף שרושם ירידה מורגשת הוא תפוז. האתר צונח מחשיפה מדווחת של 24.2% במרץ למספרים העומדים על 21.8%, השווים ל- 762 אלף גולשים.

את העשירייה הראשונה בדירוג סוגרת הרשת החברתית פייסבוק. למרות שרבים כבר החלו להספיד אותה בטענות שהיא מיצתה את עצמה, מסתבר שעוד חזון למועד. פייסבוק נעה צפונה קלות מ- 21.3% במרץ ל- 21.6% באפריל.

בתחרות בשוק הספורט נרשמת ירידה בכוחו של ONE. האתר יורד מ- 16.4% במרץ ל- 15.2% באפריל. אתר ספורט 5, לעומתו רושם עלייה קלה מ- 13% ל- 13.2% באפריל. עם זאת, הפער עדיין נשמר, כאשר ONE נמצא במקום 14 וספורט 5 במקום 19.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה