ראובני פרידן ו- icon interactive ינהלו את תקציב הפרסום של etrader
התקציב יעמוד על כ- 5 מיליון שקל בשנה; החברה מתכננת משחק ראווה בו ישחקו צמד שחקני הטניס אנדיוני אחד נגד השני
etrader, זירת המסחר המקוונת החדשה, פרי פיתוח ישראלי, יצאה בשבוע שעבר בקמפיין בעיתונים הגדולים ובאתרי האינטרנט המובילים, תחת הכותרת "כל האופציות להרוויח".
תקציב הפרסום של החברה ינוהל ע"י משרד הפרסום ראובני - פרידן וחברת האינטראקטיב שלו icon interactive, ויעמוד על סך של 5 מיליון שקל.
etrader תחגוג את השקת האתר החדש באירוע יוקרתי אשר ייערך ביום שישי הקרוב, במסגרתו ישחקו לראשונה אנדי רם ויוני ארליך אחד נגד השני. לאירוע אשר יהיה סגור למוזמנים בלבד, הוזמנו, בין היתר, אנשי שוק ההון, אנשי תקשורת, סלבריטאים ועוד.
etrader, מהווה פלטפורמת מסחר ייחודית וחדשנית באופציות דיגיטאליות, שתוכננה ועוצבה במטרה לפשט את תהליכי המסחר, ולפתוח אותו לציבור הרחב. בעלי החברה הינם קבוצת משקיעים ישראלים ויו"ר דירקטוריון החברה היא נציבת מס הכנסה לשעבר, טלי ירון – אלדר.