השחקנית לימור גולדשטיין תוביל את קמפיין הדיאטה 2diet
חברת "טעם-טבע אלטמן" נכנסת לקטגוריה חדשה בתחום ההרזיה ומשיקה את הדיאטה חדשה לקיץ, 2diet מבית "אלטמן רוקחות טבעית" בקמפיין בהשקעה של 2 מיליון שקל.
הקמפיין באמצעות משרד הפרסום "שלמור-אבנון-עמיחי" יעלה בטלוויזיה, עיתונות ארצית, רדיו ואינטרנט. את הקמפיין מובילה השחקנית לימור גולדשטיין והוא מלווה בסלוגן: to diet or not to diet? 2diet. במרכז הקמפיין סיטואציות קומיות בחנות בגדים, כאשר הקונה מתלבטת האם לקנות בגדים חטובים ( to diet?) או פחות חטובים (not to diet?), בגד-ים שלם או ביקיני?
בתיה פרחי סמנכ"ל פיתוח בטעם-טבע אלטמן: "הדיאטה החדשה, שמגיעה בימים אלה לישראל, נוסתה בשנים האחרונות בהצלחה גדולה בארה''ב. מדובר בערכה המכילה תוספים מזרזי הרזיה שלראשונה קיבלו את אישור ה-FDA בדבר יעילותם".
"למעלה מ-60% מהישראלים סובלים מעודף משקל. וכ- 20% מהם נמצאים בדיאטה להפחתה או לשמירה על משקל, בנוסף לקראת עונת הקיץ יש עלייה של 30% בפונים לקבוצות דיאטה. הסדרה החדשה תשתלב בקטגוריה המוערכת במאה עשרים מיליון ש''ח בשנה".