מותג הדיאודורנטים לגברים AXE נכנס לקטגוריה חדשה
AXE מותג הדאודורנטים לגברים המוביל מבית יוניליוור משיק קטגוריה חדשה בתחום הטיפוח לגבר – ג'ל רחצה לגברים בלבד.
השקת הקטגוריה החדשה כוללת קמפיין טלוויזיה, שילוט חוצות, פעילויות אינטרנט, רדיו ופעילות שטח ייחודית בהשקעה כוללת של כ- 6 מליון שקל.
קטגורייית הג'ל החדשה מתמקדת בגילאי 13-25. הסדרה כוללת 5 מוצרי ג'ל רחצה לגברים, המשלבים ריח מפתה עם ניקיון יסודי ותחושת רעננות מדהימה. ג'ל הרחצה מוצע בבקבוק בעיצוב ייחודי, שחור, ארגונומי בעל מראה של מוט הילוכים יוקרתי.
שוק הסבונים הנוזליים בישראל נאמד היום בכ- 200 מיליון שקל (נילסן) כאשר אין בשוק שום מותג משמעותי הפונה רק לגברים. מסקר שערכה יוניליוור בקרב גברים בארץ עולה כי 84% מהם משתמשים בסבון נוזלי מתוך המבחר המוצע בשוק. 76% מהנשאלים ציינו כי היו מעדיפים סבונים עם ריחות גבריים יותר. נושא הריח מהווה בעיניהם פרמטר מוביל בבחירת סבון רחצה ואחריו פרמטר הניקיון.
בעולם, AXE הינו בין המותגים המובילים בקטגורית הסבונים כולה. בארצות הברית AXE הינו המותג השלישי בגודלו (שלוש שנים מהשקתו) עם נתח שוק של 8.7% וצמיחה של 46% בין 2005 ל- 2006. באירופה מחזיק המותג בנתח שוק של 6.2% עם צמיחה של 54% בין השנים 2001 ל- 2006.