אינס צח-שלייפר מונתה למנהלת שיווק תרופות OTC בפריגו ישראל

צח-שלייפר כיהנה עד כה כסמנכ"ל שיווק מכירות וקבלנות משנה בחברת מדיליין
משה בנימין |

חברת פריגו ישראל מודיעה כי אינס צח-שלייפר מונתה למנהלת השיווק של תרופות ללא מרשם ומוצרים פרא-רפואיים בפריגו ישראל.

צח-שלייפר תיכנס לתפקידה ב-18.5.08 והיא מחליפה את אורלי כהן. בתפקידה תהיה אחראית על קידום ופיתוח מחלקת התרופות ללא מרשם ומוצרים פרא-רפואיים ותוספי תזונה של פריגו בישראל, והרחבת קו המוצרים.

צח- שלייפר (41), כיהנה עד כה כסמנכ"ל שיווק מכירות וקבלנות משנה בחברת 'מדיליין' שם הייתה אחראית על קווי המוצרים של תרופות ללא מרשם, מוצרי צריכה ודרמוקוסמטיקה.

לפני כן ניהלה צח-שלייפר תרופות ללא מרשם בחברת GSK בישראל, ולפני עבדה בחברת דקסון כמנהלת מוצרים בתחום הגניקולוגיה. צח-שלייפר החלה את דרכה כתועמלנית רפואית בחברת סמית' קליין. לצח-שלייפר B.Sc בביולוגיה ותעודת הוראה.

לדברי שלומי לייבוביץ, סמנכ"ל ומנהל חטיבת התרופות בפריגו ישראל: "אינס מביאה איתה ניסיון רחב בתחום התרופות ללא מרשם ,מוצרים פרא-רפואיים ודרמוקוסמטיקה ואנו בטוחים שהיא תתרום להרחבה והפיתוח של מחלקת התרופות ללא מרשם של פריגו בישראל. אנו מקווים שבכוחות משותפים נוביל את השוק ואת פריגו להישגים חדשים".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
נתניהו לוויתן
צילום: עמוס בן גרשום

112 מיליארד שקל: אושרה עסקת הגז הגדולה בתולדות ישראל עם מצרים

ההסכם מבוסס על הרחבת יצוא הגז ממאגר לווייתן, צפוי להניב כ־58 מיליארד שקל לקופת המדינה ולהימשך עד שנת 2040



אדיר בן עמי |

ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע הערב כי אושרה עסקת יצוא הגז הטבעי הגדולה בתולדות ישראל עם מצרים. לפי דבריו, היקף העסקה הכולל עומד על כ־112 מיליארד שקל, וההכנסות הצפויות לקופת המדינה מוערכות בכ־58 מיליארד שקל לאורך חיי ההסכם.


העסקה מבוססת על הסכם שנחתם כבר באוגוסט האחרון בין השותפות במאגר לווייתן, ניו־מד אנרג’י, רציו ושברון, לבין חברת Blue Ocean Energy (BOE), הרוכשת גז טבעי מישראל עבור השוק המצרי. מדובר בהרחבה משמעותית של היקפי היצוא הקיימים, במסגרת הסכם ארוך טווח שיימשך עד שנת 2040 או עד למכירת מלוא הכמות שנקבעה.


לפי הדיווחים, העסקה כוללת אספקה מצטברת של כ־130 מיליארד מטרים מעוקבים של גז טבעי, ושוויה הכלכלי מוערך בכ־35 מיליארד דולר. שברון, המפעילה את מאגר לווייתן, היא השותפה השלישית בעסקה ומשמשת גורם מרכזי בפיתוח ובהובלת התשתיות הנדרשות להרחבת היצוא.


בדבריו ציין נתניהו כי בשנים הראשונות ההכנסות למדינה יהיו מתונות יחסית, אך יגדלו בהדרגה. לדבריו, בתוך כמה שנים צפויות ההכנסות השנתיות להגיע לכ־6 מיליארד שקל, לאחר השקעות נרחבות של החברות בהרחבת תשתיות ההולכה, ובראשן הרחבת צינור הגז למצרים.


ראש הממשלה הדגיש כי העסקה אושרה לאחר בחינת כלל ההיבטים הביטחוניים, הכלכליים והמדיניים, וציין כי ההכנסות מהגז מיועדות לחיזוק תקציבי החינוך, הבריאות, הביטחון והתעשייה. לדבריו, מדובר במהלך אסטרטגי שמעמיק את מעמדה של ישראל כספקית אנרגיה אזורית ומבטיח מקור הכנסה משמעותי לשנים הבאות.



החברות שנפלו ב-2025, קרדיט: Chat gptהחברות שנפלו ב-2025, קרדיט: Chat gpt

מסכמים שנה - 6 המותגים שנפלו בשנת 2025

פעם הם היו המותגים הנחשקים והמרוויחים ביותר וכיום הם נלחמים על נתח שוק הולך וקטן מול מתחרות חדשות וישנות: המותגים שנפלו ב-2025 והאם יש להם סיכוי לקום?

רונן קרסו |


לצד הצלחות רבות,יש מותגים שחוו שנה לא פשוטה, שהיו בעבר מובילי שוק אך השנה, כל מותג ונסיבותיו, נפל או המשיך את הנפילה כאשר שנת 2026, תהיה עבור כולם שנת מבחן.

בשנה זו ייקבע אם יעשו שינויים נדרשים ויוכלו לעלות מהתחתית, או שימשיכו בצניחה מטה ויתנו למותג לגווע. אלו המותגים שעבורם שנת 2025 היתה שנה שיעדיפו לשכוח.

                             Nike

עוד שנה קשה עברה על נייק ועל ריטיילורס זכיינית נייק בישראל.

שוק אופנת הספורט עבר שינויים רבים בשנה האחרונה. אם בעבר נייקי שלטה  ללא עוררין בשוק נעלי ואופנת הספורט, והשווי של החברה בעולם גירד את רף ה-300 מיליארד דולר. השווי כיום נחתך ב-70% ל-90 מיליארד דולר בלבד, כאשר השוק נהיה צפוף ונייקי איבדה משמעותית מכוחה עד לשפל הנוכחי.

לאורך שנים נייקי היתה המותג המוביל ושווי השוק שלה היה גבוה מאלה של כל מתחרותיה, אלא שכעת המתחרות הרימו ראש: בראש ובראשונה נמצאת אדידס, שמובילה כיום טרנד בארץ ובעולם, באמצעות דגמי סמבה, גאזל וקמפוס שמצויים בעלייה חדה, ונהפכו שם נרדף לאופנה עכשווית. עוד מתחרות בתחום ההנעלה הן פומה,