גוגל משיקה את שירות ה- Buzz targeting: פרסום ממוקד בפרסומות הויראליות של יו-טיוב

גוגל משיקה שירות חדש למפרסמים לפיו הם יוכלו לדעת איזה מסרטוני יו-טיוב יהיו הפופולריים ביותר ויופצו ויראלית וכך לשייך אליהם פרסומות
משה בנימין |

חברת גוגל, המחזיקה באתר הסרטונים המשותפים יו-טיוב, מודיעה על פיתוח שירות חדש למפרסמים הנקרא Buzz targeting. השירות החדש יעניק למפרסמים מידע על הסרטונים שעתידים להצליח ועם הזמן להיות מופצים ויראלית באתרים אחרים.

אנשי גוגל אומרים כי הם הצליחו לפתח אלגוריתם, שיוכל לבדוק על-פי פרמטרים כמו האצת כניסות, דירוג גולשים וכד' איזה מסרטוני יו-טיוב בדרך להפוך ל"דבר הגדול הבא" וכך להעביר מידע זה למפרסמים כדי שימקמו פרסומות בצירוף לסרטונים מובילים אלו.

על-פי אנשי החברה, אחד מכוחות יו-טיוב הוא היכולת לגרום לכך שלכל סרטון, גם אם מושקע וגם אם ביתי יש הסיכוי להפוך לפופולרי מאוד.

הספקטים מבין המפרסמים ואנשי המקצוע בפרסום המקוון מרימים גבה לגבי השירות בכך שטרם ידוע כיצד נותן השירות מענה לפרמטרים כמו פילוח דמוגרפי או גיאוגרפי.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה