ירון פרוסט מקים סוכנות תוכן חדשה - אורן דותן מצטרף
כ-3 חודשים לאחר פירוק השותפות בסטוריז, ירון פרוסט מקים את סוכנות התוכן החדשה שלו - כך נודע לאייס. הסוכנות, ששמה Publishares, מספקת לחברות וארגונים שירותים של כתיבת ועריכת תוכן מותגי, הקמת וניהול בלוגים ומגזינים דיגיטליים ומודפסים, הפקות וידאו מכל הסוגים ועוד.
עוד נודע כי פרוסט גייס לשורות החברה את אורן דותן, מי שערך עד לאחרונה את מדור הטכנולוגיה באתר וואלה במשך 3 שנים ופרש מהתפקיד בחודש אפריל האחרון. דותן החל את דרכו בעיתונות כמבקר מוזיקה בעכבר העיר וכעורך חדשות באתר קשת. אחר כך היה בצוות ההקמה של mako, שם עבד ככתב ועורך ולאחר מכן כהומפייג'יסט. בנוסף הקים את בלוג המדע והטכנולוגיה HIX, שנקנה על ידי mako והוטמע בתוכו.
פרוסט הוא איש תוכן ותיק, ששימש במשך עשור ככתב ועורך בתקשורת, בין השאר ב"ידיעות אחרונות" ו"מעריב". לאחר מכן כיהן 3.5 שנים כמנכ"ל סוכנות הסושיאל "רהב מדיה" בבעלות רני רהב.
- 6.דריה 12/07/2018 07:44הגב לתגובה זוחולה על עצמו כמו אחותו לך לרקוד על עמודים במידברן...
- 5.חולה על עצמו, בעיה (ל"ת)שחר 09/07/2018 21:10הגב לתגובה זו
- 4.בהצלחה אורן! (ל"ת)הטבעוני מהונג קונג 08/07/2018 16:42הגב לתגובה זו
- 3.עובד סטוריז 08/07/2018 16:31הגב לתגובה זוהמצב פה לא משהו. אפשר לשלוח קו״ח? :(
- 2.להתחרות בחברה שעבדת בה? (ל"ת)לירון 08/07/2018 15:44הגב לתגובה זו
- 1.ניר 08/07/2018 15:24הגב לתגובה זופרוסט הוא דיווה לחוצה שלא שווה הרבה בלי יעל דרומי
- אולי התגובה הזו מקנאה? יש מצב בהחלט (ל"ת)עומר 09/07/2018 14:17הגב לתגובה זו
- נשמע שכואב לך, נקודה רגישה? אאוץ' (ל"ת)אביעד 08/07/2018 16:29הגב לתגובה זו
- מעניין מאוד 08/07/2018 16:27הגב לתגובה זומאוד מאוד מעניין
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
