מימין: אורן דותן וירון פרוסט
צילום: יח"צ

ירון פרוסט מקים סוכנות תוכן חדשה - אורן דותן מצטרף

3 חודשים לאחר שפרש מהשותפות בסטוריז, פרוסט מקים את Publishares ומגייס חשורותיה את דותן, לשעבר עורך מדור הטכנולוגיה באתר וואלה 
משה בנימין | (9)

כ-3 חודשים לאחר פירוק השותפות בסטוריז, ירון פרוסט מקים את סוכנות התוכן החדשה שלו - כך נודע לאייס. הסוכנות, ששמה Publishares, מספקת לחברות וארגונים שירותים של כתיבת ועריכת תוכן מותגי, הקמת וניהול בלוגים ומגזינים דיגיטליים ומודפסים, הפקות וידאו מכל הסוגים ועוד.

עוד נודע כי פרוסט גייס לשורות החברה את אורן דותן, מי שערך עד לאחרונה את מדור הטכנולוגיה באתר וואלה במשך 3 שנים ופרש מהתפקיד בחודש אפריל האחרון. דותן החל את דרכו בעיתונות כמבקר מוזיקה בעכבר העיר וכעורך חדשות באתר קשת. אחר כך היה בצוות ההקמה של mako, שם עבד ככתב ועורך ולאחר מכן כהומפייג'יסט. בנוסף הקים את בלוג המדע והטכנולוגיה HIX, שנקנה על ידי mako והוטמע בתוכו. 

 

פרוסט הוא איש תוכן ותיק, ששימש במשך עשור ככתב ועורך בתקשורת, בין השאר ב"ידיעות אחרונות" ו"מעריב". לאחר מכן כיהן 3.5 שנים כמנכ"ל סוכנות הסושיאל "רהב מדיה" בבעלות רני רהב.

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    דריה 12/07/2018 07:44
    הגב לתגובה זו
    חולה על עצמו כמו אחותו לך לרקוד על עמודים במידברן...
  • 5.
    חולה על עצמו, בעיה (ל"ת)
    שחר 09/07/2018 21:10
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    בהצלחה אורן! (ל"ת)
    הטבעוני מהונג קונג 08/07/2018 16:42
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    עובד סטוריז 08/07/2018 16:31
    הגב לתגובה זו
    המצב פה לא משהו. אפשר לשלוח קו״ח? :(
  • 2.
    להתחרות בחברה שעבדת בה? (ל"ת)
    לירון 08/07/2018 15:44
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    ניר 08/07/2018 15:24
    הגב לתגובה זו
    פרוסט הוא דיווה לחוצה שלא שווה הרבה בלי יעל דרומי
  • אולי התגובה הזו מקנאה? יש מצב בהחלט (ל"ת)
    עומר 09/07/2018 14:17
    הגב לתגובה זו
  • נשמע שכואב לך, נקודה רגישה? אאוץ' (ל"ת)
    אביעד 08/07/2018 16:29
    הגב לתגובה זו
  • מעניין מאוד 08/07/2018 16:27
    הגב לתגובה זו
    מאוד מאוד מעניין
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.